Ora Jovi Air +seisomalauta = ?

Meillä oli nuo yhdistelmät ja niiden kanssa käytössä Oran lauta. Ihan hyvin toimi. Minä olen lyhyt, joten mulla ei ollut ongelmia työntää rattaita laudan kanssa. Pitemmällä ihmisellä ehkä jalat voivat osua lautaan kävellessä. Mutta niin se taitaa olla muunkin merkkisissä laudoissa/rattaissa, et työntäjälle jää vähemmän tilaa sen jälkeen. Oran lautaa voi säätää aika paljon, joten se on helppo asentaa muihinkin rattaisiin. Meidän Jovit on jo myyty, mut lauta edelleen tallessa, koska se sopii myös nykyisiin Brion rattaisiin yhtä hyvin.
 
Ihan suht ok toimi talvella. Ainoa ongelma oli se kun lumikokkareisiin oli jäätynyt kiinni kiviä ja ne jäi sitten sinne renkaaseen jumiin. Mutta siis muuten oli ihan hyvä työnnellä talvella. Mitään muuta lautaa en ole ikinä kokeillut, että en osaa verrata, mut lumettomaan aikaan olin tosi tyytyväinen ja lauta oli ahkerassa käytössä.
 
Kiitos paljon vastauksesta!!
Tuo Oran lauta näyttää aikalailla pinenemmältä kuin Kiddy Board joten varmaan siinä mielessä parempi että tilaa jäisi itselle vähän enemmän.
Poitsu 2v on kuitenkin sen varran pieni että taatusti siihen mahtuu.
Talvella lumisilla keleillä miellä käytössä pulkka joten silloin lauta ei niin paljoa tule olemaan käytössä.
Saakos lautaa käännettyä tavarakoriin kun se ei ole käytössä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuisku -84-:
Kiitos paljon vastauksesta!!

Saakos lautaa käännettyä tavarakoriin kun se ei ole käytössä?

Siinä tuli mukana sellainen nauha, millä sen saisi työntöaisaan kiinni kun ei ole käytössä. Meillä se ei ollut ikinä käytössä, vaan irroitin laudan kokonaan silloin kun sitä ei tarvittu lenkillä. Oran laudan saa tosi kätevästi irti ja taas takaisin paikoillaan. En nyt oikeen osaa selittää sitä systeemiä, mutta vaunujen rungossa on koko ajan kiinni ne kiinnikkeet, mihin lauta laitetaan tarvittaessa.

 

Yhteistyössä