ora malla

Vertailin Ora Mallaa ja Brion Racea ja Ponya ja päädýimme Raceen. Siinä on säädettävä työntäaisa ja kuomu ja jalkapeitto vakiona. Oran rattaat hylkäsin sen takia, että ne vaikuttivat kovin pieniltä. Siis että kovin iso lapsi ei mahtuisi sinne kunnolla istumaan. Esikoista joskus sellaisiin sovitin istumaan ja jalat juuttui kiinni kun yritin nostaa pois eli jotenkin tosi pienen tuntuiset siitä istumatilasta. Työntökokemusta ei ole. Brion Racet vaikuttivat tukevammalta rungoltaan ja niihin olen ollut tosi tyytyväinen. En nyt tiedä auttoiko tämä yhtään, mut kerroin kuitenkin miksi me ei päädytty Oraan, vaikka se aluksi yksi vaihtoehto olikin.
 
Hei!
Meillä on Mallat, ollu käytössä kesän ajan. Työntökorkeutta ei voi säätää, mutta ainakin mulle (n.168cm) korkeus on ollu ihan hyvä. Meidän pojat on 18,2kg ja 15,4kg ja hyvin on kyydissä pysyneet. Turvavyöt ja kuomu on vakiona. Itseäni harmittaa vain se, ettei selkänojaa voi säätää kuin kahteen pystyasentoon. Joskus kun lenkki venyy, niin olis kiva saada lapsi kipattua rattaisiin nukkumaan.
Myös kasaan laittaminen on ollu jonkin verran vaikeaa. Aina jää jalkaritilä tai joku eteen ja rattaat jää auki. Niistä ei myöskään löydy mitään kasassa pitävää juttua eli ei voi säilyttää pystyssä.
Olen kyllä ollu ihan tyytyväinen, Vaunula.fi-sivuilta ostettiin ja hinta oli 115e+matkahuoltokulut 15e.
 
Raivostuttavat vehkeet. Pojua ei saanut turvakaaren alta pois kuin rasvaamalla. Jalat aina jumissa siinä naurettavassa raossa, kun yritti saada pois rattaista. Kasaus juuri kuin Jimpula kirjoitti. Aina joku tökkii ja täytyy kääntää ja vääntää ja sormet välissä. Joku lapseton suunnittelija ollut varmaan asialla. Mulla on itellä ollut Mallat pienenä ja äiti totesi, että ei ole jäljellä kuin nimi senaikaisista rattaista.
 
Varmaan pitä luopua näistä kun tulee niin paljon negaa palautta ja käydä itse katsomassa liikkeessä miltä näyttää nyt vain on ollut loppu. Viehätti vaan kun on isot pyörät kun maalla liikutaan ja suht edulliset kun brio race on vähän liian hintavat....

Onko muita tämän tapaisia olemassa???????????????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja jouvauva:
Varmaan pitä luopua näistä kun tulee niin paljon negaa palautta ja käydä itse katsomassa liikkeessä miltä näyttää nyt vain on ollut loppu. Viehätti vaan kun on isot pyörät kun maalla liikutaan ja suht edulliset kun brio race on vähän liian hintavat....

Onko muita tämän tapaisia olemassa???????????????????
Jos uudet Brio Racet tuntuu liian hintavilta, niin tee niin kuin minä eli osta käytettynä. Sain siistit, kolme vuotta vanhat rattaat 70 eurolla ja veikkaan,et myydessäni ne eteenpäin, saan vielä muutaman kympin takaisin ostohinnasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jouvauva:
Varmaan pitä luopua näistä kun tulee niin paljon negaa palautta ja käydä itse katsomassa liikkeessä miltä näyttää nyt vain on ollut loppu. Viehätti vaan kun on isot pyörät kun maalla liikutaan ja suht edulliset kun brio race on vähän liian hintavat....

Onko muita tämän tapaisia olemassa???????????????????
Itselleni tulee mieleen emmaljunga softyt,niihin saa myös kuomun. Onko näin että niiden valmistus oli vähän aikaa tauolla?? Mutta nyt kun reilu pari viikkoa itten kävin meidän lastentarvikeliikkeessä olin näkevinäni näitä rattaita kuomullisina myynnissä,ja mallista olen täysin varma kävin vielä renkaita sun muita hipelöimässä :D Nämä vissiin suositut istumarattaat ja meillä ehkä tarvitaan kohta tarhakyyti rattaat. Hintakin taitaa jäädä kuomun kanssa alle 200e?? en nyt muista mitähän ne meilläpäin maksavat.
 

Yhteistyössä