Osaako muiden 1 vuotiaat???

Meidän 1v 2viikkoa vanha neiti on kyl aika välkky tapaus. Sanoin sille ihan huvikseni että hae vaippa, äiti vaihtaa sulle vaipan. Niin tyttö itse tepasteli olkkarista eteisen korille ja toi mulle tosiaan vaipan käteen. En ois ikinä uskonut että noin pieni tosiaan ymmärtää nuinkin paljon. Nykyään pyydän tytön aina hakeen vaipan itse ja voi sitä riemua kun tyttö osaa jotain tehdä itse! =)
 
Aliina1 harmaana
Ei sitä muistanutkaan että ne oikeesti osaa ja ymmärtää ihmeenkin paljon. On ne pikkuset niin suloisia ja on se niin ihana huomata aina uusia taitoja! <3 Juu varmaan kohta alkaa tuo että mennäänkin karkuun eikä vahingoissakaan totella käskyjä...;)
 
Tänään sanoin 1v4kk tyttöselleni, että viehän se nenäliina roskikseen (jonka noukki maasta), lähti sitten kohti keittiötä ja sanoin, että eikun vie se tonne vessan roskikseen... no sehän meni ja vei :snotty:

Silti mieleenpainuvin taitaa olla esikoinen. Oli 1v1kk ja tv:n kaukosäädintä koitti räplätä. No isä siihen, että eikun sun pitää ensin painaa päävirtakytkintä... no pikkuheppu laittoi kaukon pois ja käveli tv:n alaosaa painamaan :headwall:

Taitaa tulla helposti vähän aliarvioitua noita puhumattomia... :)
 
jep
Meillä juuri samanikäinen ymmärtää kans todella paljon. Tietää kyllä kaikki kodin paikat ja missä mikäkin on. Osaa näyttää nenät, suut, silmät,varpaat, sormet jne.. ihan yhtäkkiä tuntui oppivan. On myös kova siivoamaan.. :)
 

Yhteistyössä