Osaatteko sanoa saako kesäloman pitää äippäloman jälkeen??

Mä oon jäänyt äippälomalle 12.5. mut olin sitä ennen 5 vkoa sairaslomalla...nyt äippäloma loppuu 22.3. ja mietin saanko pitää viime kesän kesäloman vai pitääkö heti äippäloman loputtua palata töihin????

Kiitos jos joku osaa vastata....painaa mieltä...soitan kyl työmaalle maanantaina ja muutenkin sovin töihin palaamisesta.....ikävä kyl mennä kun pikkuinen vasta sit sen 9kk...mut pakko yh-äidin on töihin mennä... :( vaikka kuin tekis mieli olla pikkuisen kans kotona mutta en pärjää sillä kotihoidon tuella...niinkuin ei varmaan kukaan muukaan pärjää... :(
 
Kyllä mä ainakin pidin kesä- ja muut lomat heti vanhempainvapaan jälkeen putkeen, olin sopinut siitä jo jäädessäni äitiyslomalle. Sen jälkeen jäin vielä hoitovapaalle. Ei muuta kuin soitat vaan työnantajalle ja sovit asiasta!
 
Hei,
yleisesti ottaen saa pitää mutta esim. meillä asiasta piti sopia hyvissä ajoin työnantajan ja palkkiksen kanssa. Joten varmasti asia jotenkin järjestyy mutta kannattaa todellakin heti maanantaina soittaa työnantajalle asiasta. En halua masentaa, mutta meidän firmassa näin lyhyellä varoitusajalla lomien sopiminen ei olisi onnistunut :/ Ei siis kenenkään lomat, ei vanhempainvapaalla olevan eikä töissä olevan. Mutta toivottavasti työnantajasi on joustava ja saat lomat mukavasti perään.

*** muoks. meillä siis töihinpaluusta pitää sopia 2kk ennen töihinpaluuta (eli jääkö lomalle, hoitovapaalle tms).
 

Yhteistyössä