Osallistutteko aina koulujen vanhempainiltaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
en mene
Mäkin oon aina ennen osallistunut, kunnes vihdoin tajusin ettei sinne ole mikään pakko mennä. Vanhempainvartteihin menen, ne on asia erikseen. Mutta yhteiset vanhempainillat.. nounou. Sitäpaitsi usein niistä tulee kooste kotiin, jos jotain järkevämpää on käsitelty.
 
"vieras"
Olin vasta opettajan kanssa hojks keskustelussa (kahdenkeskinen), juteltiin 1½h...joten siksi ajattelin että jospa en tällä kertaa menisi vanhempainiltaan, koska luultavasti siellä keskustellaan paljon samoja asioita joita jo opettajan kanssa puhuttiin. Pahin on ehkä tuo kellon aika, kun vanhempainilta päättyy vasta klo 20 ja mun pitäis ennen sitä olla jo laittamassa pienempää poikaa nukkumaan...joutuisi muuten valvomaan liki puoli yhdeksään, eikä koskaan nuku päikkäreitä ja herää aamulla klo 6, niin voipi olla aika vaikeaa pitää hereillä.
 
Olen istunut vanhempain illoissa vuodesta 1997. Tänä vuonna tempaisin ja olin menemättä! Lähinnä siksi että ne on niin nähty, ei ikinä mitään uutta, aina samat jorinat. Naamat vaan vaihtelee.

Varteissa tietysti käyn ja vanhempaintoimikunnassa olen ollut vaihtelevasti mukana.
 

Yhteistyössä