Ostaako ihmiset

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mä voisin ostaa sellasia nuorekkaita,hyväkuntosia. esim jos sä veisit kirpparille niin varmaan tonkisin sen pöydän tarkkaan :D
mutta en kyllä käy koskaan kirpparilla nykysin...
 
väärä jalka
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Kenkiä en osta, vatteen saatan ostaa jos löytyy joku hyvä.
saaks udella miksi et osta kenkiä?
enkä minä osta toisten käytettyjä kenkiä,jokainen meistä astuu erilailla ja varsinkaan lapsille ei suositella että käyttää jo käytettyjä kenkiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Kenkiä en osta, vatteen saatan ostaa jos löytyy joku hyvä.
saaks udella miksi et osta kenkiä?
Aikusten kengät harvoin on sellasia että kannattaa ostaa, muokkautuneita, lintassa jne. Ja mulla on sellanen jalka että muutenkin joutuu etsimään käypäsiä. Ja koskaan ei tiedä mikä sieni edellisellä käyttäjällä on ollut.
 
Kaikista parhaat nahka- ja mokkatakit löytyy kirppiksiltä.70-luvun jälkeen ei ole valmistettu yhtään mun makuun olevia takkeja.Varsinkin ihania 50-luvun rottatakkeja olen muutaman saanut käsiini.Jostain syystä lapsille ei tule ostettua mitään kirppikseltä. Ja kirjoja tulee aina ostettua.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Kaikista parhaat nahka- ja mokkatakit löytyy kirppiksiltä.70-luvun jälkeen ei ole valmistettu yhtään mun makuun olevia takkeja.Varsinkin ihania 50-luvun rottatakkeja olen muutaman saanut käsiini.Jostain syystä lapsille ei tule ostettua mitään kirppikseltä. Ja kirjoja tulee aina ostettua.
Missä hinnoissa nuo kirppiksen kirjat pyörii?
 
Mä kierrän usein kirppiksiä - ihan huvikseni :LOL:
Ja ostan myös - ihan kaikenlaista kunhan saa pestyä. Eli ei esim kenkiä.
Ostin juuri ison kasan vaatteita lastenlapsille. Pidän ne täällä meillä "varavaatteina". Ja sit ostan mattoja!! Meillä kun on noita koiria niin matot kuluu kun usein pesen.
Hintoja pitää kyllä tarkkailla! Jollain on semmoset hinnat että huhhuh!! Eurot ja markat on menny sekaisin.... Mutta hauskaa mulla aina on - yksin tai porukalla :D
 
mäå
Ostan melkein kaikki vaatteeni kirppareilta ja alesta. kengät tulee pakastaa vuorokauden että pöpöt kuolee jos ostaa kenkiä. Vaatteet usein käyttämättömiä ja hinta 2-5 euroa!(näin lahdessa) usein kaupasta ostamani vaate on ollut kokeilussa monen eri ihmisen päällä kun kirpparilta ostettu uuden näköinen ehkä kerran. On mielestäni tuhlausta ja maailmaa kuluttavaa ostaa kaikki kaupasta!
 

Yhteistyössä