Ostaako joku kaikki vauvan ruoat kaupasta?

  • Viestiketjun aloittaja mamma--
  • Ensimmäinen viesti
mamma--
Tuli vaan mieleen, kun mä ennen ostin kaikki kaupasta ja jotenkin alkoi jo hävettää se hillitön lasipurkkien määrä. Nyt sain lahjaksi monitoimikoneen ja kappas, sillä tekee hyvät vauvan ruoat hetkessä. Eli enää ei tartte raahata purkkeja niin paljon kaupasta, mutta mites te muut - onko joku, joka ostaa kaiken tai lähes kaiken vauvan ruoan kaupasta?
 
poitsuli
minä ostin...en enää ku kuopuski o jo 1v ja syö samaa ku muutki(maito o viel korviket et se ostetaa)ja siitä syystä juo korviketta ku maha ihan kuralla ni ei saada viel alottaa tav.maitoa!
 
Ajoittain enemmän,joskus teen itse paljon.Tänään just väsäsin kasvis-liha mössöjä pakkaseen.Yks päivä mörssäsin kalakeittoa ennen suolan lisäämistä kököiksi pakkaseen.
Kesäisin laiskottelen muutenkin ruuan laitosta,isommatkin syö lähes päivittäin eineksiä.
Ihan pian oman maan porkkanat on niin isoja,että keräilen niitä ja oman maan pottuja,sit en tosiaan osta niitäkään kaupasta.Jos meinaan tuota otsikkoa tulkitaan,niin eiköhän suurin osa raaka-aineistakin ole kaupasta... =)
 
mamma--
Jahvetti, eikö sulle tule hirvee kasa niitä lasipurkkeja? Onko teillä jossain lähellä lasinkeräysastia vai miten sä jaksat raahata niitä sinne? Tai sitten teidän vauva ei ole mikään suursyömäri:)

Meillä vauva syö 3-4 purkkia päivässä joten niitä purkkeja kertyy ihan tuhottomasti. Mutta nyt kun olen alkanu itse tehdä soseita niin eiköhän lasipurkit vähene ja kauppakassit kevene:)

t. ketjun aloittaja
 
:wave: minä ostan, päivällä en halua tehdä ruokia pakkaseen, koska haluan olla lapsen kanssa ja illalla kun saan lapsen nukkumaan niin en jaksa enää keittelemään ja soseuttamaan

tarkoitus olis kummiskin jossain vaiheessa itse tehdä (viim sit ku syö samaa ku me muut ;) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma--:
Jahvetti, eikö sulle tule hirvee kasa niitä lasipurkkeja? Onko teillä jossain lähellä lasinkeräysastia vai miten sä jaksat raahata niitä sinne? Tai sitten teidän vauva ei ole mikään suursyömäri:)

Meillä vauva syö 3-4 purkkia päivässä joten niitä purkkeja kertyy ihan tuhottomasti. Mutta nyt kun olen alkanu itse tehdä soseita niin eiköhän lasipurkit vähene ja kauppakassit kevene:)

t. ketjun aloittaja
Roskiin ne menee :whistle: Purkkeja tulee 2-3/pv :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma--:
Jahvetti, eikö sulle tule hirvee kasa niitä lasipurkkeja? Onko teillä jossain lähellä lasinkeräysastia vai miten sä jaksat raahata niitä sinne? Tai sitten teidän vauva ei ole mikään suursyömäri:)

Meillä vauva syö 3-4 purkkia päivässä joten niitä purkkeja kertyy ihan tuhottomasti. Mutta nyt kun olen alkanu itse tehdä soseita niin eiköhän lasipurkit vähene ja kauppakassit kevene:)

t. ketjun aloittaja
Roskiin ne menee :whistle: Purkkeja tulee 2-3/pv :/
:eek: Roskiin??!!?? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
:wave: Mä ostan. Pakastin on rikki eikä vauvanruokaa kannata tehdä kerralla vain yhtä annosta. |O
Mutta säilyyhän vauvanruuatkin jääkaapissa jonkun aikaa että voi tehdä parin päivän ruuat valmiiksi ;)

Ja kun joku sanoi että käyttää senkin ajan mielummin muuhun, niin ei siihen mun mielestä kauan aikaa kulu, valmistuu muun ruuanlaiton lomassa.
 
Ei minustakaan siihen kyllä paljon aikaa mene. Tai itseasiassa muutenkin tykkään ruuan laitosta, että ne vauvan ruuat menee siinä sivussa kuin itsestään. Mun mielestä niitten tekeminen on jopa kivaa:)
 

Yhteistyössä