ostaako kukaan muu täällä lapsille vaatteita/kenkiä Halpahallista??

  • Viestiketjun aloittaja "lähde"
  • Ensimmäinen viesti
"lähde"
Olen nyt vasta herännyt tuon kaupan olemassaoloon, ja löytänyt aika ok vaatteita lapsille. Erityisesti olen ihastunut halpoihin kenkiin, jotka tuntuvat kestävän 7-vuotiaalla pojalla yhtä hyvin eli huonosti kuin jotkut kalliimmat. Tunnustaako kukaan muu käyvänsä tuossa kaupassa? :)
 
Ostan paljonkin, koska ne on ihan yhtä hyviä kuin marketissa tai hm:llä mutta usein puolella niitten hinnoista. Varsinkin sukat ja alusvaatteet on tosi halpoja (viimeksi ostin pojille sukkia 2,5e/5paria ja pikkuhousuja 3e/viidet)
 
nuuskamuikkusen pöksyt
en todellakaan, korkeintaan pikkuhousuja tosin nekin hajos jo muutaman käyttökerran jälkeen. Lapsella tällä hetkellä käytössä Reiman sandaalit ja sitten kesävaatteitä on niin Ticket to heaveniltä ja Metsolalta.
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkusen pöksyt;26429150:
en todellakaan, korkeintaan pikkuhousuja tosin nekin hajos jo muutaman käyttökerran jälkeen. Lapsella tällä hetkellä käytössä Reiman sandaalit ja sitten kesävaatteitä on niin Ticket to heaveniltä ja Metsolalta.
meillä Metsolan vaatteet on hajonnut käsiin. Aina sauma tai joku vastaava revennyt ja itse saanut alkaa ompelemaan niitä. Meille ei enää metsolaa tule. Paljon paremmin on Halpahallin vaatteetkin kestäneet vauvalla kuin Metsola :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkusen pöksyt;26429150:
en todellakaan, korkeintaan pikkuhousuja tosin nekin hajos jo muutaman käyttökerran jälkeen. Lapsella tällä hetkellä käytössä Reiman sandaalit ja sitten kesävaatteitä on niin Ticket to heaveniltä ja Metsolalta.
Meillä lapsi sai kerran Reiman saappaat. Ne hajosi 2 viikossa. Palautin ja sain uudet. Sama juttu. Palautin ja kirjeessä sanoin ettei tarvii kiitos saappaita enää lähettää, mielummin vaatetta kokoa x. Tuli paita ja housut jotka oli kyllä haluamaani kokoa mutta valmiiksi pieniä. Samaten Reiman lenkkarit kesti käyttöä saman ajan kuin "halpahallin" 6 € lenkkarit. Ei se etiketti aina laatua takaa.
 
Kyllä vaan, ainoa kauppa tällä kirkolla mistä edes vaatteita saa..(tai no, ei ainoa mut ainoa missä kärsii käydäkkin ostoksilla, on toisessa kaupassa nimittäi hinnat kohallaa)..Ostan sekä lapsille että itselleni sieltä, ihan sitä samaa kamaa siellä myydään kun monessa muussakin kaupassa..
 
Meillä lapsi sai kerran Reiman saappaat. Ne hajosi 2 viikossa. Palautin ja sain uudet. Sama juttu. Palautin ja kirjeessä sanoin ettei tarvii kiitos saappaita enää lähettää, mielummin vaatetta kokoa x. Tuli paita ja housut jotka oli kyllä haluamaani kokoa mutta valmiiksi pieniä. Samaten Reiman lenkkarit kesti käyttöä saman ajan kuin "halpahallin" 6 € lenkkarit. Ei se etiketti aina laatua takaa.
Meilläkin hajosi Reiman saappaat alta aikayksikön. Uudet saatiin, saa nähdä, kauanko pysyvät ehjinä. Varmaan ainakin vähän kauemman, koska ovat vuorilliset, joten kesäajan taitavat pysyä kaapissa...
 
"juupajuu"
[QUOTE="lähde";26429189]Juu meilläkin pienenä ollut esim Metsolaa, mutta 7-vuotias poika ei todellakaan suostu käyttämään mitään ihkuja pöllöpöksyjä ;)[/QUOTE]

Eipä Metsolalla taida pöllöpöksyjä löytyä, me&i on asia erikseen jota tuntuu nykyään joka lapsen päältä löytyvän.

Just laivalla katselin että meandia vilkkui niin äitien kuin lasten päällä, omani tunnistin siis helposti pallomerestäkin henkkamaukan hellokittyjen ansiosta.
 
"lähde"
juu, reiman kenkiä en enää osta, saappaita varsinkaan. Ovat tosi painavia minusta, ja useammat saappaat ihan uusina auenneet niistä paksuista "saumoista" joita Reiman saappaissa jostain syystä on
 
"Vieras"
Hyvälaatuista vaatettahan siellä on, tuttan lisäksi muutkin merkit. Ihanan pehmosia sukkahousuja. Kengät on tekonahkaa ja muuta muovia, niitä en oo ostanu, kun minusta nahkakengät on lapsilla parhaat.
 
nuuskamuikkusen pöksyt
[QUOTE="vieras";26429298]Ostan. Vaatekauppoina tääl meillä päin on Halpa-Halli, Tokmanni ja S-market. Seppälässä ei ole lastenvaatteita, ainoastaan teiniosato ->.[/QUOTE]

Missäpäin oikein asut kun s marketissa myydään vaatteita? o_O

Ja toisekseen, Seppälässä myydään lastenvaatteita. Aiemmin niitä oli koosta 92 ylöspäin mutta nyt on tullut myös vauvanvaatemallisto.
 
en
Joskus oon ostanut, mutta siellä on aika kalliita ja laadultaan usein huonoja. Koskaan ei tiedä millaisiksi ekassa pesussa muuttuvat. Sen sijaan esim. HM:llä on suhteessa tosi edullisia ja myös laadukkaita. Halpahallin paita voi olla kaksi kertaa Henkkamaukan paidan hintainen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkusen pöksyt;26429333:
Missäpäin oikein asut kun s marketissa myydään vaatteita? o_O

Ja toisekseen, Seppälässä myydään lastenvaatteita. Aiemmin niitä oli koosta 92 ylöspäin mutta nyt on tullut myös vauvanvaatemallisto.
Kolmannekseen KAIKISSA Seppälissä ei tosiaankaan ole lastenosastoa.
 
Olen ostanut omille lapsille aikanaan kaikki vaatteet erilaisista halpahalleista, paitsi ne jotka suunnittelin ja ompelin itse (no niitä oli aika paljon). Anoppi osti sekä halpahalleista että fiinimmistä kaupoista, ja äitini suunnitteli ja ompeli myös aika paljon. Ja sitten, käytin kirppiksiä ja kierrätettiin kavereiden kesken lasten vaatteita.

Kun lapset kasvaa niin kaikenlaista tulee eteen. Olen maksanut aivan sairaasti yhden tuolloin teini-ikäisen tyttären minun mielestä aivan risaisista ja hirveistä farkuista... ja tautisen paljon toisen tyttären biksuista. Ja ommellut aivan kaameasta kankaasta yhden tyttären vanhojentanssipuvun tytön itsensä kanssa, ja nyt ommellaan samalle tyttärelle kaasoleninkiä aivan epätoivomahdottomasta kankaasta. Onneksi kumpikin tyttö nyt jo enimmäkseen ostaa vaatteensa itse, tai vanhempi itse asiassa ostaa kaiken itse, paitsi viimeksi synttärilahjaksi uskalsin ostaa hänelle arvokorusetin silläkin uhalla ettei hän ehkä pidäkään niistä (onneksi piti).

Aika aikaansa kutakin.
 
lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkusen pöksyt;26429333:
Missäpäin oikein asut kun s marketissa myydään vaatteita? o_O

Ja toisekseen, Seppälässä myydään lastenvaatteita. Aiemmin niitä oli koosta 92 ylöspäin mutta nyt on tullut myös vauvanvaatemallisto.
meilläkin myydään ässäs vaatteita ja seppälässä ei ole kuin teinimallisto + aikuiset.
 

Yhteistyössä