Ostaisitko käytetyt rattaat *kuva* 70?:lla jos...

No ekana tulee mieleen että jos noin halvalla myydään laadukkaat merkkimenopelit, niin onko niissä joku vika...kenties se varastosäilytys...onko se aiheuttanut jotakin?

Mä en omia rattaitani halua säilyttää varastossa koska kylmässä varastossa ne kostuu ja homehtuu, lämpimässä voi olla kaikenmaailman ötököitä (siis jotain luteita, punkkeja tai jotain kuoriaisia jotka syö kangasta tms) jos kyseessä on joku kerrostalon yleinen varasto.

Mutta voihan jollakulla olla kotona joku ihan omakin lämmin varasto...sitten ne rattaat voi olla tosi kivat ja hyvät :)
 
r
Jos on todellakin kyse rattaista eikä vaunuista, niin ostaisin. Itsekin olen säilyttänyt omia rattaitamme pyörävarastossa eivätkä ole menneet parin vuoden aikana miksikään. Vaunuja en ostaisi.
 
Mullakin 2005 ostetut Brio Kombit, tosi vähän käytetty, koppaa ei juuri lainkaan, ovat ihan uutta vastaavat.
Vain tuon vuosiluvun takia en usko että noista maksais kukaan mitään, joten jääpi säästöön odottelemaan jospa joskus tulis toinen lapsi joka viihtyis vaunuissa paremmin :D
 
vieras
Tuo on ihan kohtuu hintaa. Kun eivät kummiskaan tuon enempää uutenakaan ole maksanu ja ovat jo nuinki vanhat. ja tuo merkki nyt ei niin laadukas edes ole :) Että tarvis siitä enää maksaa satasia.
 
Itse ostin pojalle 46?:lla käytetyt vaunut ja olivat tosi hyvässä kunnossa. En muista miten olivat säilyttäneet, mutta ulkovarastosta (kesällä ) hakivat miulle, kun kävin ostamassa. Edelleen (kohta 3v.) on samat vaunut käytössä :) Tuossa ne töröttää eteisessä.
 

Yhteistyössä