Ostaisitko kannettavan joka on vuoden vanha

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No paljon te maksaisitte vuoden vanhasta koneesta? Ilman nyt näitä tarkempia tietoja mitä en nyt sit muistanut kysyä.
ehkä korkeintaan 200e jos kävis niin, että ostaisin käytetyn.
Ja ton officen saa jollain 80e halvimmillaan ja jos sattuu olee oikeessa paikassa opiskelemassa, voi saada vielä halvemmalla. Esim mun miehelle se on tarjouksena tullu 50e opiskelujen puolesta.

Mutta se on fakta, että ikinä en lähtis kuitenkaan kannettavaa käytettynä ostamaan. Niiden käyttöikä on kuitenkin niin paljon lyhyempi kuin pöytäkoneen ja kaikista kannettavista koneista ei edes pääse osia itse vaihtamaan, vaikka tietäiskin missä vika, vaan täytyy viedä ihan huoltoon ja maksaa maltaita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on n 1 kk vanha läppäri ja laillinen office-paketti, yhteensä tarjouksessa 450 eur ja 2 v täystakuu vaikka kaataisin kahvikupin tähän.
No mistä ton ostit ja minkä merkkinen kone?
Musta Pörssi, joku tarjous, Acer eMachines olisko malli 625 tai vastaava :ashamed:

mun konsulttinörtti sanoi että on ihan hyvä paketti, siihen hintaan hän ei ala metsästämään muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on n 1 kk vanha läppäri ja laillinen office-paketti, yhteensä tarjouksessa 450 eur ja 2 v täystakuu vaikka kaataisin kahvikupin tähän.
No mistä ton ostit ja minkä merkkinen kone?
Musta Pörssi, joku tarjous, Acer eMachines olisko malli 625 tai vastaava :ashamed:

mun konsulttinörtti sanoi että on ihan hyvä paketti, siihen hintaan hän ei ala metsästämään muuta.
meillä on hieman huonoja kokemuksia acereista mutta toivotaan, että sulla pelittää :snotty: :D
 
ap
Ok. Myyjä olis mun pikkuveli. Mä en vain jaksais uskoa, et se mulle myis ihan susi konetta. Mun mielestä nyt ku mä muistelen niin koneen merkki tais olla hp. Ja jos se menis rikki niin eiköhän koneita ammatikseen korjaava nörde sen sit fiksaisi.. kait. Alunperin mun piti ostaa vain 250 ?:n miniläppäri jota voisin käyttää sit koulumatkoilla jotka kestää 3 tuntia suuntaansa. Eli kouluhommat ja netti. Tulevaisuudessa sit kun olis rahaa enemmänkin uhrata niin sit ostaisin paremman.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on n 1 kk vanha läppäri ja laillinen office-paketti, yhteensä tarjouksessa 450 eur ja 2 v täystakuu vaikka kaataisin kahvikupin tähän.
No mistä ton ostit ja minkä merkkinen kone?
Musta Pörssi, joku tarjous, Acer eMachines olisko malli 625 tai vastaava :ashamed:

mun konsulttinörtti sanoi että on ihan hyvä paketti, siihen hintaan hän ei ala metsästämään muuta.
meillä on hieman huonoja kokemuksia acereista mutta toivotaan, että sulla pelittää :snotty: :D
Jep, se nyt on ihan perustoimistokäyttöön (ja surffailuun :whistle: ) eikä tarvi kovin kummoinen ollakaan. Siksi en kovin kallista ostanut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, se nyt on ihan perustoimistokäyttöön (ja surffailuun :whistle: ) eikä tarvi kovin kummoinen ollakaan. Siksi en kovin kallista ostanut.
Jep mullakaan ei ole vaatimuksena kovin kummonen kone. Riittää kun toimis edes pari vuotta. Mun piti aluksi ostaa Acer 120 gt miniläppäri.
 
ap
No mä ostin sen koneen. Mukana tuli photoshop professional, office, hiiri, tuuletin joka tulee läppärin alle, kuulokkeet, web-kamera, kannettavan laukku. Koneessa on 250 gt levytilaa ja 3 gt keskusmuistia. Merkki on Hp Pavilion (ja joku kirjainsarja). Ja takuuta on jäljellä 8 kk. Ja kertaakaan ei oo tarvinnut korjata. Akku kestää 3 tuntia.
 

Yhteistyössä