Ostaisitko pojallesi nukkeja, jos hän haluaisi?

No pinkeistä vaatteista poika ei erityisemmin välitä, mutta nukeilla leikkii kyllä siskon kanssa, joskus meinaa tulla kiistaa kumpi saa työntää vauvaa rattaissa... Tyttö leikkii samoin autoleikkejä ym. Mun mielestä hyvä ja normaali juttu.
 
Nukkeja nyt ainakin ostaisin :) V.punaisia vaatteitahan on nykyään ihan poikien vaatteitakin, eli jos on vpunainen niin ei sen tarvitse olla tyttöjen vaate. Mekkoa en ostaisi, mutta ihan pojille tarkoitettuja pinkkejä t-paitoja esim. voisin kyllä ostaa...

Meillä minä valitsen lapsille vaatteet, ei ukko niihin ole vielä mitään sanonut. Siis negatiivista. Ja jos ostaisin pinkin paidan, niin tuskin se siihen mitään tuumaisi. En toki tiedä varmaksi, tämä on vain arvailua :)
 
Kyllä ostaisin ja pojat saavat kulkea vaikka mekoissa jos niin tahtovat (yksikään ei ole mekkoa halunnut, mutta vaaleanpunaista on nuorin poika käyttänyt aika paljonkin).

Mies yritti rutista mutta lopetti kun kerroin että meidän perheessä jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa, tosin yleiset "käyttäymissäänöt" huomioon ottaen eli kukaan ei lähde pelkissä kalsareissa kauppaan jne.
 
Antaisin leikkiä nukeilla, miksen?

Vaaleanpunaisia vaatteita en ole ostanut, enkä kyllä ostakaan, kun on mielestäni tyttöjen väri =) Kukin tyylillään. Eri asia jos sitten haluaa joskus myöhemmin itse sanoa että haluaa pinkin paidan.

 
Mya
Kyllä meidän poitsulla on nukkeja, joita toisinaan hoivailee hyvinkin äidillisesti.
Vaatteitakin löytyy joka väriä, myös vaaleanpunaista....vähemmän tosin...enkä vaaleanpunaista pojalla nyt kauheasti käytä, mutta jos poika isompana haluaa vaaleanpuanaiset vaatteet ja nukenrattaat niin siitä vaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:49 MendedHearts kirjoitti:
Nukkeja nyt ainakin ostaisin :) V.punaisia vaatteitahan on nykyään ihan poikien vaatteitakin, eli jos on vpunainen niin ei sen tarvitse olla tyttöjen vaate. Mekkoa en ostaisi, mutta ihan pojille tarkoitettuja pinkkejä t-paitoja esim. voisin kyllä ostaa...

Meillä minä valitsen lapsille vaatteet, ei ukko niihin ole vielä mitään sanonut. Siis negatiivista. Ja jos ostaisin pinkin paidan, niin tuskin se siihen mitään tuumaisi. En toki tiedä varmaksi, tämä on vain arvailua :)
Täys peesi.
 
Tottakai pojan pitää saada leikkiä nukeilla. Vaaleanpunaisia vaatteita ei meidän pojalla taida olla, muita punaisen sävyjä kylläkin. Ja jos hän itse vaaleanpunaista isompana haluaa, niin ei minulla mitään sitä vastaan ole. Poika kun on vasta 2, ei ole vielä suuresti ilmaissut kiinnostusta vaatteiden valintaan.. :D

Kaksi ikiomaa nukkea ja nukenkärryt hänellä kyllä on ja on innokkaampi nuken hoivaaja kuin kaksossiskonsa. Ja siskojensa mekkoja tuo pikkumies joskus tahtoo kokeilla ja ihan vapaasti on kotona saanut niissä juoksennella..
:D

Onneksi mies on ihan samaa mieltä näistä jutuista, kamalaa olisi jos ei muka pojalle voisi nukkea antaa.
 
Olen ostanut pojalle barbin kun halusi.Koitin kyllä ehdotella kaikkea muuta,mutta halus välttämättä sen,oli silloin 3.5v. Eipä hän sillä kauaa leikkinyt ja lopulta möi sen naapurin tytölle =)
Jostakin ollaan saatu tavallisia nukkeja pari kipaletta ja kyllä joskus keskimmäinen (5v.) leikkii niillä edellämainitun naapurin tytön kanssa.

Vaaleanpunaisia vaatteita tuskin haluavat pukea päällensä,se on äidin väri!
Mies ei toki laita pahakseen poikien nukke leikkejä,miks pitäis?
 
Mikä kysymys tämä oikein on???

"Antaisitko sinä pojallesi leikkiautoja, jos hän pyytäisi?" on aivan yhtä relevantti kysymys minun mielestäni. Meillä on monenlaisia leluja, ja lapset saavat tietysti leikkiä millä haluavat. Vaatteitakin on monenvärisiä, kirppiksiltä ostetuja ja sukulaisilta saatuja. kaikkia pidetään, joitakin useammin, joitakin harvemmin.
 
ystävä
Meillä on kolme tyttöä ja kaikilta löytyy sinisiä vaatteita ja meillä on iso kasa autoja. Jos meillä olisi poika niin luulen että hän saisi leikkiä nukeilla ihan niin kun haluaa mutta en varmaan pukisi sitä vaalean punaisiin varmaan jo ihan siitäkin syystä että olen kolme jo pukenut :whistle:
 
kyllä ja kyllä. eipä se varmaan mitään sanoisi.
pinkkejä vaatteita hän ei oo halunnut ainakaan tähän mennessä mutta kyllä kylässä on nukella leikkinyt vähäsen. kotona hoitelee nallea ja pupua :)
 
Ostin pojalle nuken, koska hän sitä halusi. Ostettiin myös veljeksille bratzit, tosin poika-sellaiset, koska toivoivat. Esikoululainen poika halusi vaaleanpunaisen toppahaalarin :D mutta siinä käänsimme hänen päänsä :whistle: Punaista toki käyttää muuten vaatteissa paljonkin.
Ovat siis leikkineet nukeilla ja muilla muka "tyttömäisillä" leluilla, ja kylläpä ovat sopivasti äijiksi kasvaneet!

Tuo vaatteen värijuttu ei oikein mahdu mun kaaliin :headwall: Ettei voi tytölle ostaa sinistä ja toisinpäin \|O
 
kaks isompaa kun on tyttöjä niin meil väkisinkin poika on oppinu myös leikkiin nukeilla eikä siinä miusta ole ainakaan mitään pahaa,mut en tiije lähtisinkö ihan ostamaan nukkea.
vauvana poika käytti siskojen vanhoja potkareita myös niitä vaaleanpunasia(mies ei kyl niistä oikein tykänny).en nykyään vaaleenpunasia vaatteita käytä pojalla,punasia ja oransseja puseroita kylläkin löytyy.
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:54 vieras kirjoitti:
Tämä on sitten ihan totta:
Tuttuni oli (poika) lapsena mankunut kaupassa äidilleen että haluaa mekon. Taisi olla enne, kun nykyään on homo. :LOL:
Ois varmaan kannattanut ostaa se mekko silloin. Ei ehkä olisi sitten niin homo.
 

Yhteistyössä