Ostaisitko valmisruokaa

jos olisi putiikki jostai saisi toivomillaan raaka-aineilla vauvalle sosetta niin tilaisitko? Lisäaineetonta,kotona tehtyä ruokaa sulatusvalmiina pakasteena jonka voisi noutaa itse tai tilata kotiinkuljetuksella.

Jokaiselle ruoka-aineelle omat valmistusvälineensä jne ettei pääse ylimääräistä sekoittumaan. Itse siis allergisen lapsen äitinä uskoisin ostavani kun kaupassa ei ole oikeastaan yhtään valmista sosepurkkia.

Homma toimisi esimerkiksi niin että nettikaupasta valitsisi ainekset haluamallaan tavalla ja sitä kautta tekisi tilauksen ja samalla näkisi seuraavan mahdollisen noutopäivän/ tai tosiaan kotiinkuljetuksen.

Olisitko kiinnostunut ja mitä toivoisit tälläiseltä palvelulta?
 
En ostaisi, koska osaan tehdä itsekin. Ja taasen noi kaupan valmiit purkkiruoat ovat parempia matkasapuskoja kun säilyvät huoneenlämmössä. Mutta tosiaan joillekin allergisien lapsien perheille olisi varmasti helpotus, joskus saada toistenkin tekemää sapuskaa.
 
Riippuisi tietenkin vähän hinnoista, mutta tuskin minusta ihan vakioasiakasta saisi.. Toki sillon tällöin voisi ostaa hätävararuokaa pakkaseen. Musta on muuten ihmeellistä, ettei piltti tai bona panosta yhtään vauvojen erityisruokavalioihin.. Melkein joka soseessa on allergisoivia ainesosia! :/
 
Ostaisin ihan varmasti. Ongelmaksi saattaisi muodostua se, että kuinka pakasteet saisi perile sulamattomina. Itse ostan paljon lapselle ruokaa netin kautta Allermiinasta ja olen tilannut riistalihaa, makkaraa yms. joten ajatus ei sinällään olisi vieras. Emme asu missään isommassa kaupungissa, joten kuljetus saattaisi olla se ongelma kohta. Normaalisti kuivatavara tulee meille postin mukana, mutta esim. makkaraa ostetaan kerralla isompi satsi ja haetaan se 250 km päästä. Ihan joka viikko en siis olisi valmis sosekuormaa hakemaan Helsingistä saakka. Muuten kyllä olisin kaupan asiakas! Olisin valmis maksamaan hieman enemmän mitä ne tavalliset sosepurkit maksavat. En edes oikeastaan tiedä hintaa, koska eipä sattuneista syistä ole juuri tullut ostettua :) Luonnollisesti päälle tulisi toimituskulut.

Mä voin ihan rehellisesti myöntää olevani ihan täynnä tätä soseiden vääntämistä ja jos mulla joskus on toinen lapsi ja sille sopii joku purkkiruoka niin aivan varmasti ostan niitä maksoi mitä maksoi.
 

Yhteistyössä