Ostatko itse lasten kavereille synttärilahjat vai onko lapsikin valitsemassa?

"hmm"
Riippuu lasten iästä. Esim 10v poika osallistuu itse valintaan, mutta eskarilaiselta ei tullut edes mieleen kysyä. Pähkäilen juuri lahja-asian kanssa kun itsellä vaan poikia ja tytölle pitäisi lahja ostaa..
 
4-5veenä on saanut valita itse ja minä olen kertonut hintarajan. Nyt 5veenä ymmärtää jo itse että 16euron legopakettia ei voi valita, kun raja on 15euroa. Ei tartte erityisemmin ohjata, kun kaikki haluavat legoja ja niitä lähinnä näyttää olevan muillakin lahjoina. Pikkuauto on ihan out...
 
"heh"
[QUOTE="hmm";24539052]Riippuu lasten iästä. Esim 10v poika osallistuu itse valintaan, mutta eskarilaiselta ei tullut edes mieleen kysyä. [/QUOTE]

Miksi ihmeessä eskarilainen ei saa itse valita? Musta ainakin on huomattavasti helpompaa kun eskari itse valitsee kaverilleen lahjan koska hän tietää mistä ko. kaveri on kiinnostunut. Mä en hoitokavereita välttämättä tunne edes ulkonäöltä. Ja hienosti on osannut ottaa kaverin mieltymykset huomioon, ei ole yrittänytkään ehdotella hero factory ukkeleita tytöille vietäväksi.
 

Yhteistyössä