Ostatteko joululahjan kaikille sisaruksienne lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ja miehen sisarusten? Me on tähän asti ostettu, yhteensä on 11 kpl. Mutta tänä vuonna kyl sanon et ostamme vain kummilapsillemme ja samoin voitte meiän kohdalla tehä..Ei kait ole mitenkään tylyä?
 
ööö
ei ole tylyä mun mielestä. tai sit jos tuntuu niin voihan sitä ostaa kummilapselle hyvän ja lopuille tyyliin karkkia. me ostetaan kaikille 8 kpl noin 10 euron lahjat, näistä 3 on kummilapsia niille ehkä vähän tyyriimmät...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja miehen sisarusten? Me on tähän asti ostettu, yhteensä on 11 kpl. Mutta tänä vuonna kyl sanon et ostamme vain kummilapsillemme ja samoin voitte meiän kohdalla tehä..Ei kait ole mitenkään tylyä?
Ja siitä voi ihan vaan jutellakin, että tehtäiskös näin, mitä mieltä olette? Todennäköisesti ihan samaa on muutkin sisarukset miettineet...

Ja me ei siis osteta... joskus ostettiin mutta lapset jo isompia, ni vaikea miettiä ja tosiaan se rahanmeno (ja harvoin kuitenkin osaa niin sopivia ostaa...)
 
Ennen ostettiin ja meilläkin oli 10 lasta joille ostaa...mutta teimme sitten kanssa sopimuksen ettei osteta kuin kummilapsille...jotain pientä kivaa olen kuitenkin aina laittanut koko perheelle.
Tosin sen verran olen lipsunut että siskon 2 pojalle ja veljeni tyttärelle olen jotain ostanut vaikka ei kummilapsia olekkaan =)
 
...
Ei osteta, ei olla ostettu enään kahteen jouluun. Olisi liian suuri päänvaiva keksiä kaikille 11sta jotain mikä maksaa sopivasti ettei yhteen laskettu summa ole päätä huimaava. Ei osteta edes kummilapsille ja ollaan sanottu sisaruksille että myöskään meidän lapsille ei mitään tarvii ostaa. Panostetaan synttärilahjoihin sitten sen verran enemmän kuin jos ostettaisiin joululahjat eli nyt kun ei osteta n.10? joululahjoja niin ollaan ostettu sitten 25- reilun 30? synttärilahjat. Kivampi ostaa jotain kunnollista synttärilahjaksi kuin pirstoa tuota summaa kahteen mitättömämpään lahjaan.
 
tuttu
Joo, lapsia on yht. 6kpl. Ostan edulliset lahjat kaikille. (Mm. cars-tyynyliina 6,90 jne) Kummipoika 10v , joka on yksi noista saa lahjan lisäksi 20-30e.

Meillä ei ostella omillekaan kalliita lahjoja, tänä vuonna riittää varmaan 100e kolmelle.
 
vieras
Vain yhteen perheeseen kummilapselle ja hänen pienille sisaruksilleen. Muiden perheiden kanssa olemme vähemmän tekemisissä, ja lapsetkin alkavat olla kohta täysi-ikäisiä.
 
Ostetaan, mutta heitä on vain kaksi. Toinen on minun kummilapseni, toinen miehen. Mutta vaikkeivat olis kummilapsiakaan niin silti ostettais kaikille. Jos noin paljon olis kuin ap:lla, niin sitten varmaan kummilapsille jotain isompaa ja muille pienet paketit.

Minulla on neljä sisarusta ja miehellä kaksi, että voi olla että joskus 10-15 vuoden päästä tilanne on ihan toinen, sisarusten lapsia varmaankin (toivottavasti) paljon enemmän :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja miehen sisarusten? Me on tähän asti ostettu, yhteensä on 11 kpl. Mutta tänä vuonna kyl sanon et ostamme vain kummilapsillemme ja samoin voitte meiän kohdalla tehä..Ei kait ole mitenkään tylyä?
Juuri näin meilläkin tänä vuonna sovittiin. Tähän asti ollaan ostettu kaikille mutta nyt vain kummilapsille puolin ja toisin.

 
vieras
Ei oikein käytännössä mahdollista. Miehen puolella ois 24 ja minun puolella 8 kelle pitäis lahja ostaa. Kummilapsia (8 niitäkin) siis muistetaan. Nykyään sekin niin että jouluna kortti ja jotain ihan pientä ja sitte synttäreillä paremmin.
 

Yhteistyössä