Ostatteko lapsille jouluksi uudet juhlavaatteet?

En osta, ainakaan esikoiselle.
Hän sai mallikeikaltaan "palkaksi" kaksi Kinderit-juhlamekkoa, joita ei ole vielä käytetty. Hollannin-reissulta hän sai juhlamekon ja siihen sopivan neulejakun. Lisäksi kaapissa on kaksi sellaista juhlamekkoa, jotka olen joskus viime keväänä ostanut, ja niitä on käytetty kai kerran.
Talvisia juhlamekkoja nuo kaikki, kokoa 110-116.
Eli lisää EI tarvita :D

Pojalle ostin juuri uudet sammarit, ja hän sai jokin aika sitten kolme kauluspaitaa lahjaksi, Hollannin-reissulta elokuussa sai slipoverin joka on ollut kerran päällä, eli en mä varmaan hänellekään mitään osta.
 
Gluteus maximus
En osta. meillä kaapissa niin monta käyttämätöntä mekkoa tytölle, että eiköhän noista joku jouluksi käy =) Pojalle on juhlapuku jo kaapissa. Juhlakengät pitää kyllä hommata.
 
vieras
no en varsinaisesti, mutta yleensä syksyllä ostan, kun meillä juhlitaan synttäreitä näin marraskuussa =) monsoonin silkkimekkojen pukemista likat odottaa jo kieli pitkällä =)
 
Pojille on juhlavaatteita kaapissa, mutta tytölle ei :/ Just kattelin NetAnttilaa ym, että josko löytyisi jotain kivaa. Kaupoissa en kerkiä juosta. Valkoinen juhlapaita löytyy tytölle ja pitsisukkikset, mutta joku joulunpunainen mekko puuttuu (tai ei sen punainen välttis tarvitse olla).
 
En nyt mitään varsinaista juhlamekkoa, mutta jotain vähän parempaa. Luulisin. Paitsi nyt tuolla kaapissa on kyllä pari mun vanhaa sopivaa talvimekkoa: toi neiti rakastaa mun vanhoja mekkoja yli kaiken, joten taitaa käydä niin että mekko jouluksi on jo..
 
vieras
siis joulujuhliin, koulun,eskarin, laitan niille jotain siistiä päälle.. tai isot päättää ite mitä laittavat. mut en mä jouluksi juhlavaatteita hanki, tässä kotosalla ollaan omna perheen kanssa, se nyt on sama vaikka yöpaidoissa niitä paketteja availtais:)
 
En
Meillä ei yleensä ole mitään erityisiä juhlavaatteita päällä jouluna, tonttulakit vaan kaivellaan esiin.. Jos sopivankokoisen, kivan tonttuasun jostain löytäisin, niin sellaisen voisin ostaa lapselle ! Koko nyt noin 110 cm. Tytöllä on muutenkin paljon punaisia vaatteita, mekkoja pitää hyvin harvoin..
 

Yhteistyössä