Ostin lapsille nuo syksy Vikingin gore-texit, kuinkahan pitkälle niillä pärjää??

  • Viestiketjun aloittaja jos
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas ostin talvi-goret ja on jo käytössä. turhaa mun mielestä nuo välikausikengät.
No,voi hitto. Olisikohan minunkin pitänyt, tuntuu vaan oudolle laittaa pitkävartisia kenkiä tähän aikaan vuodesta lapsille.
 
eroja on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas ostin talvi-goret ja on jo käytössä. turhaa mun mielestä nuo välikausikengät.
No,voi hitto. Olisikohan minunkin pitänyt, tuntuu vaan oudolle laittaa pitkävartisia kenkiä tähän aikaan vuodesta lapsille.
Niin varmaan riippuu ihan täysin missä asuu. Meillä täällä Oulussa tänäänkin räntää roiski ja aamulla pakkasta -5, samoin jo eilenkin. Ja meillä jää enemmänkin nuo välikausikengät pariin käyttökertaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas ostin talvi-goret ja on jo käytössä. turhaa mun mielestä nuo välikausikengät.
No,voi hitto. Olisikohan minunkin pitänyt, tuntuu vaan oudolle laittaa pitkävartisia kenkiä tähän aikaan vuodesta lapsille.
me asutaan itä-suomessa et varmaan etelässä menee vähän pidempään välikausikengät. Viime viikolla poika käytti vielä ihan kesälenkkareita ja tällä viikolla talvi-goret on ollut jo ihan sopivat. Ei täällä välikausikenkiä tarvi. Lumisadetta huomiseksi luvattu.
 
sivustaseuraaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas ostin talvi-goret ja on jo käytössä. turhaa mun mielestä nuo välikausikengät.
No,voi hitto. Olisikohan minunkin pitänyt, tuntuu vaan oudolle laittaa pitkävartisia kenkiä tähän aikaan vuodesta lapsille.

Meillä täällä Turun seudulla pärjää aika pitkään myös välikausi-goreilla...
 

Yhteistyössä