Ostin sitten korkeavyötäröiset ja kapealahkeiset...

farkut. Mikä ihana tunne,kun ensimmäistä kertaa vuosiin saan survottua koko vatsani housuihin,eikä makkara jää roikkumaan housunkauluksen yläpuolelle. Vyötäröni ja vatsanseutuni näyttää paljon hoikemmalta,eikä housuja tarvitse kiskoa jatkuvasti ylöspäin,kun vyötärö on oikealla kohdalla. Älytön keksintö nuo lantiohousut...

Kai noihin kapeampiin lahkeisiinkin tottuu,eikös pillifarkut ole jo muodissa ? :D
 
hehhheh
joo, muotia ovat. ja sopisi mullekin hienosti, sais mahan tuonne housujen sisään, eikä se pursuis ulos.. ja on muuten sama ongelma hoikemmilla. jenkkakahvat näkyvät ikävästi. että harvalle nuo lantio housut oikeesti sopii.
 
hehhheh
joo, muotia ovat. ja sopisi mullekin hienosti, sais mahan tuonne housujen sisään, eikä se pursuis ulos.. ja on muuten sama ongelma hoikemmilla. jenkkakahvat näkyvät ikävästi. että harvalle nuo lantio housut oikeesti sopii.
 
vierailija
Mä mietin että kehtaisinko ostaa tuollaiset korkeavyötäröiset...Olen 80-luvulta ja pitänyt aina matalavyötäröisiä. Korkeat olisi varmaan mukavat kun minulla on pieni nolo mahamakkara. Mutta ne pillilahkeet pelottaa, tykkään bootcuteista.
 

Yhteistyössä