Ostin tänään tällaiset kengät

lucifer
No nyt näkyy. Rumat kuin mitkä. Noita pitää punapäiset kuviksen- tai äikänmaikat ja äitiyslomalla ekologisen elämäntavan löytäneet graafiset suunnittelijat.
:LOL:
en kuulu tähän yllä mainittuun kategoriaan mutta silti ajattelin että kyseiset kengät voisi olla sopivat työhöni eli pitääppä käydä kaupassa....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"himppu"
En oo vielä koskaan nähnyt hyvännäköisiä El Naturalistan kenkiä, eikä nämäkään trhnyt poikkeusta. Jotenkin niin kömpelön näköiset ja niissä on aina jotain mikä mättää. Noissakin aapeen kengissä toi tommonen kömpelö muoto ja väri. En myöskään tykkää kengistä joissa saumat erottuu selvästi.
 
-?-
Mul kans mut vähän erinlaiset.. Mut en käytä niitä kun mökillä tai vien roskia tai autosta autoon ja töihin, no kehtaa lähikaupassakin käydä näillä :D Todella hyvät jalkaan, niin pehmeet. Vanhemmalla iällä ostan varmasti kyseisen valmistajan kenkiä.

Aijaa.com - 10030847
 
"Mina"
Mun sisko ostaa juuri noita El Naturalistan kenkiä. Se on kolmivitonen humanisti, jonka mielestä kai tuollaiset kengät peruuttaa kahden lapsen teon epäeettisyyden, samalla lailla kuin luomun ostaminen peruuttaa lihansyönnin.
Ajatteletko itse, että jos et valitse joka asiassa sitä ekologisinta vaihtoehtoa, niin sinulla ei ole oikeutta yrittää edes osittain toimia ekologisesti? Vai mikä tämän kommentin pointti oli?

Luomun ostaminen ei peruuta mitään, mutta kyllähän se jo itsessään kannattaa luomutuotteiden tuotantoa jne. Vaikka sitten ajaisi autolla sinne kauppaan, niin koen oikeudekseni ostaa sitä luomua aina jos mahdollista.
 
Mulla oli tollaset mustat 5-6 vuotta sitten. Mukavat jalassa, mutta ainahan jotkut niitä naureskeli. Sanoivat rotantappokengiksi. Eivät kestäneet kulutusta ihan siihen malliin kuin olisin toivonut - siihen aikaan olivat vielä suhteessa kalliimmat kuin nyt. Esim. mbt-kengät ovat mun kokemuksen mukaan laadukkaampia.
 
[QUOTE="Vieras";26100057]Ihanat. Näyttää sellaisilta, jotka hellii jalkoja. Eikä tuo hintakaan ollut paha. Ihan normihinta hyvistä kengistä :)[/QUOTE]

Joo, en mäkään osaa noita mitenkään erityisen kalliina pitää. Ja tosiaan, kun jalkoja on nyt koeteltu niin, etten tosiaankaan voi ihan mitä tahansa popoja käyttää, niin maksan mieluusti hyvistä kengistä.
 
[QUOTE="vieras";26100499]Yks mun tuttu taannoin leuhki, miten hänellä on kallis maku. Oli ostanut 90 euron kengät :xmas: (minusta kalliit kengät maksavat ehkä hiukan enemmän kuin satasen verran...)[/QUOTE]

No, mä ainakaan en ole väittänyt, että nuo olisivat jotenkin erityisen kalliit popot. Mutta ei niitä nyt varsin halvoiksikaan voi sanoa.
 

Yhteistyössä