OT: Autatko minua äitienpäiväyllätyksessäni?

  • Viestiketjun aloittaja Lumienkeli
  • Ensimmäinen viesti
Lumienkeli
Heippa!

Autatko minua yllättämään oma äitini ja äänestäisit häntä, josko hän onnistuisi voittamaan tämän kilpailun ja matkustamaan ensi kertaa ulkomaille (jos Tukholmaa ja Tallinnaa ei lasketa mukaan, joissa hän on ainoastaan käynyt elämänsä aikana)? Helppo homma, pari napin painallusta vain ja äänesi rekisteröityy :)

Suuresti kiittäen,
Lumienkeli ja pojat 3,5v sekä 1v 2 kk

PS. Äitini kisaa siis numerolla 2509 :)
www.finnmatkat.fi/maailmanparas
 
Lumienkeli
Kiitos kaunis vaivannäöstänne jokaiselle äänestäneelle! Ja toki lisääkin saa äänestää ;) Kiitos myös vinkistä siirtää viesti toiselle puolelle, en vielä tunne kovin hyvin tätä foorumia :)

Hyvää kesän odotusta kaikille!
 
Lumienkeli
Kiitos tuhannesti kaikille äänistä ja vaivannäöstä!! :flower:
Tällä hetkellä äitini on kilpailussa 16. joten ääniä tarvitaan edelleen. Joten jos haluat auttaa, olen tosi kiitollinen :)
 
Lumienkeli
Kiitos, suuri sellainen teille jokaiselle, jotka olette niin ystävällisesti antaneet ääniä äitini unelman, ensimmäisen etelänmatkan toteuttamiseksi. Nyt täytyy vaan katsoa, mihin asti äänet riittävät...

Niin ja toki sinne kisaan vielä mahtuu, mukaan vaan, jos kiinnostaa :)
 
Lumienkeli
Kiitokset kauniit kaikille ystävällisille äänestäneille :)

Ja vielä ehtii hyvin äänestämään, jos joku haluaa auttaa ;) Kilpailu päättyy vasta viikon kuluttua, 20.5. Vielä kuitenkin tarvitaan paljon ääniä... Tällä hetkellä äitini taitaa olla kilpailussa kahdeksantena.
 
Lumienkeli
Kiitos, kiitos, kiitos jokaikisestä äänestä!!!

Ääniä on kertynyt kivasti, tällä hetkellä 6. sija, mutta vielä on pitkä matka kärkeen... Että saa edelleen äänestää ;)
 

Yhteistyössä