otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
miten mulla leikkaa nyt kaikkien kanssa niin tyhjää :eek: .

suomalaisella on suunnilleen samanikäinen vauva kuin mulla, ruusa tykkää ruoasta ja viinistä, jonsered remppaa ja omistaa valtavan hienon tatuoinnin ja rukoilijasirkka teki upean nukketalon miehensä kanssa ja on tosi pienikokoinen kaunotar :)

Sorry, ei irtoa näin äkisti enempää :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
miten mulla leikkaa nyt kaikkien kanssa niin tyhjää :eek: .

suomalaisella on suunnilleen samanikäinen vauva kuin mulla, ruusa tykkää ruoasta ja viinistä, jonsered remppaa ja omistaa valtavan hienon tatuoinnin ja rukoilijasirkka teki upean nukketalon miehensä kanssa ja on tosi pienikokoinen kaunotar :)

Sorry, ei irtoa näin äkisti enempää :ashamed:
Sä oot kauhea tarmonpesä, haluat saada asioita aikaan ja hommailet itsellesi tekemistä enemmän, kuin tarpeeksi. Olet tosi reipas ja sulla taisi olla kiva mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
sontsa auki, samoin urpolla.
Te meette naimisiin vai tajusinko väärin?
juuh, mennään, en mä muuten hääpukua ostais :D
Milloin on suuri päivä? Mulla on häät tiedossa tammikuussa enkä ole vielä edes pukua käynyt katsomassa!
kesällä, rupesin ihan huvikseni kattoon pukuja ja yks kolahti siihen malliin että pakko oli saada se. tosin siihen tarttee hiukan ohentua.. :whistle:
 

Yhteistyössä