otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
no? Mää kanssa, mutta mulla on kullä huono muisti. :)
Sulla on erittäin lyhythiuksinen mies ja kuulut helluntaiseurakuntaan? 'Varoitit' hupimielessä pahaa-aavistamattomia ihmisiä lapulla vesilammikossa asuvista ökkömöntiäisistä [en muista niiden nimeä enää], joista on harmia varsinkin, jos käy uimassa ilman uimahousuja. Lapun alla oli jonkin 'viranomaisen' 'allekirjoitus'.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
badvirgin ei tykännyt savannasta. Aloittelee täysin tyhjänpäiväisiä ketjuja ( niinkuin moni muukin varmasti) Cothis kirjoittelee sit niihin tyhjänpäiväisiin ketjuihin just tollaisia inside-juttuja.
Voi hitsin vitsi, molen sit varmaan se, jonka kanssa Kottarainen kirjoottelee niitä tyhjänpäiväsiä :eek: :ashamed:
 
Ellimelli
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
=) Saa kertoa jos muistaa jotain.
Tykkäät molemmista sukupuolista. Oot ollu kova pettämään sun omin sanoin mukavia kumppaneita, mutta nykyistä et ole pettänyt paitsi vähän aikaa sitten sulla oli kriisi kun olit ihastunut johonki naiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
badvirgin ei tykännyt savannasta. Aloittelee täysin tyhjänpäiväisiä ketjuja ( niinkuin moni muukin varmasti) Cothis kirjoittelee sit niihin tyhjänpäiväisiin ketjuihin just tollaisia inside-juttuja.
Voi hitsin vitsi, molen sit varmaan se, jonka kanssa Kottarainen kirjoottelee niitä tyhjänpäiväsiä :eek: :ashamed:
sä olet se kuuhulluin. Joko on Jupiterin muuttolaatikot pakattu :whistle:
 
Ellimelli
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:saint: :wave:
Olet raskaana, miehesi rakentaa taloa ja viipyy rakennukislla myöhään, teillä oli kriisin tynkää rakentamisen johdosta, riitelet Söhriksen kanssa nimistä erityisesti c-nimet ottaa sinua pattiin lapsesi nimessä on c oliko Jessica tai joku sellainen, asut kaakkois-Suomen rannikkoseudulla pikkukaupungissa :) sulla on koira.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä vuorottelen tässä villapaidan ja palstan väliä, ku ei jaksa keskittyä kauaksi aikaa mihkään :saint:
Mun villapaidan tekeleelle kävi vähän huonosti :kieh: :kieh: :kieh:
Joo saa nähdä miten ton kans käy.. takakappaleesta toinen olka on pidempi ku toinen ja nyt on etukappale kädenteissä menossa. Tulee cothiksen kompromissi-paita, kyl mä ton jotenkin sumplin kasaan :whistle:
 

Yhteistyössä