Otetaanpas oikeen älykäs gallup: Miten käytät kylpytakkia?

Mulla on tapana suihkun/saunan jälkeen heittää hiuksiin pyyhe tötterölle ja sitten pukeutua kylpytakkiin. Mun mies on nyt 6 vuotta jaksanut jauhaa, että kylpytakkiin ei kuulu kuivata itseään, vaan ensin pitää kuivattaa itsensä pyyheliinalla ja sitten vasta pukeutua kylpytakkiin. Mun mielestä mies sotkee nyt keskenään kylpy- ja aamutakin. Miten te muut käytätte kylpytakkia? Mun mielestä se toimii kuten pyyheliina, kerta se on pyyhekangasta.
 
halipupu harmaana
Lapsilla mä oon käyttäny kylpytakkia myös pyyhkeenä esim. kylpylässä se on kätevä vetästä päälle ja kipittää suoraan huoneeseen, mutta kotona ollessa kuivataan pyyhkeeseen. Aamutakkia käytän iltaisin ja aamuisin yöpuvun päällä talvisaikaan, kun muuten palelee.
 
Mä olin avustajana ihmiselle, joka suihkun jälkeen kuivatteli eka pyyhkeessä hetken, ja sen jälkeen otti päälleen kylpytakin, kun iho oli kuiva. Ihmettelin tätä mielessäni, mutta ei näemmä oo ainoa, joka näin tekee... :) Mulla on joskus ollut kylpytakki, ja käytin sitä kyllä pyyhkeen sijaan. Lapsella käytössä nytkin, ja se laitetaan päälle heti saunan/suihkun/uinnin jälkeen...
 
"eee"
Tottakai kuivaan itseni ensin pyyhkeeseen, ei kylpytakki ole pyyhe, vaan kylpytakki. :D Ja jos laittaa jonkun polvipituisen löysän kylpytakin, niin eihän siinä edes jalat kuivu kun eivät koske koko takkiin?
 
Suihkunjälkeen otan pyyhkeen ja kuivaan itseni sillä. Tämän jälkeen laitan kylpytakin päälleni ja hengailen se päällä, kunnes puen vaatteet ylle. Mies taas vetäsee kylpytakin märälle iholle ja laittaa pyyhkeen kaulaan.

Niin, ja meillä kylpytakin nimi on SAUNATAKKI
 

Yhteistyössä