ottaa kissa vai ei??

mul on hirvee kissakuume ja oon oottamassa ensimmäistä :heart: haluaisin hirveesti kissan mut mies on sitä vastaan, puhuu et jos esim. parin vuoden päästä(jos sillonkaan). Eka ajattelin et jos sen nyt hommais niin kerkeis tottuu elään meän kans ja sitku vauva syntyy niin tottuis siihen(?) mut sit taas aloin miettiin et jos siitä tuleeki mustasukkainen koska ei oo enää perheen keskipiste ja pitäis luultavasti luopua siitä joka olis itelle tosi vaikeaa kun eläinrakas oon. Oon tottunu et aina on ollu joku lemmikki mut nyt ku olen löytäny miehen ja perheenlisäystä olis tulossa niin ei se tunnukkaan enää niin helpolta vaan ottaa jos ite haluaa. Eläin on ollu mulle tavallaan stressin poistaja ja vähentäny masentuneisuutta. Mut nyt ku ei oo mitn lemmikkii niin tuntuu et masennus/ahistus on lisääntyny, haluttaa hirveesti rapsutella jotain karvapalloa ja puhua sille vaikkei ymmärräkkään mitn :) mut itelle tulee hyvä olo ku on joku koko ajan saman katon alla, ku ukko käy töissä niin oon päivät yksin : / onko teillä kokemuksia kissan ottamisesta perheeseen ja miten se sujui? (plussat ja miinukset).
 
Mielestäni kannattaa odottaa että on jo se vauva niin tiedät sitten haluatko vielä kissan. Kissasta on myös hommaa, ja mielestäni sitä ei kovin hepposin perustein voi antaa pois. Itselläni on kolme kissaa. Jos päädyt ottamaan kissan jossain vaiheessa harkitse aikuista kissaa esim. pelastetaankoirat ry:eltä
 

Yhteistyössä