ottaisiko keksiviikon PÄRSTÄKETJU tuulta alleen? miuta kutittelisi vähän huomiohuorata uusilla hiuksillani ;)

miks sun etutukka on saksittu päin vittua
siksi, my dear, että
A. hiuksissani on pyörteitä tietyissä kohdissa
ja B. sanoin, etten halua tylsän tasaista!

miula on joskus ollut kuin viivottimella leikattu otsis joka peitti kulmakarvat (paitsi niistä kohdista joista pyörteet nostivat sen kohti kattoa!!!!), sellaista en halunnut enää
 
Viimeksi muokattu:
on aika uudistunut olo muutenkin, kun painoa tippunut 8kg & vuosien jälkeen miula on taas vyötärö ilman korsettia :p ! ensi kuussa pitäisi tulla myös uudet lasit, kohta ei enää tututkaan tunnista kadulla! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
"Hupsis"
siksi, my dear, että
A. hiuksissani on pyörteitä tietyissä kohdissa
ja B. sanoin, etten halua tylsän tasaista!

miula on joskus ollut kuin viivottimella leikattu otsis joka peitti kulmakarvat (paitsi niistä kohdista joista pyörteet nostivat sen kohti kattoa!!!!), sellaista en halunnut enää
No tuota, olis kai sitä ollut jotain malleja viivottimella leikatun ja sieltä täältä nyrhityn väliltäkin...? ei millään pahalla, mutta näyttää siltä kun mun 3-vuotias olisi käynyt leikkaamassa sulle tuon otsiksen... :D ja sitten, sun kannattas ehkä pikkusen myös treenaa eye-linerin käyttöä... :D

Elä ota pahalla vaan rakentavana kiritiikkinä! :) pääasia että itse tykkää, mutta pienellä säädöllä voisit itsekin tykätä vielä enemmän! Oot nätti ja kiva huulipuna ja paita! :)
 
Onpa paljon tippunut paino. Etkö sä oo vasta jonkun aikaa laihduttanut?
aloitin loppusyksystä. paljon teki, kun luovuin herkuista & perunasta. rahkaakin tulee mätettyä ihan kiitettävästi & salilla rampattua..
olen nyt 166/63, lähtötilanne oli 166/68. vyötäröltä & käsivarsista on lähtenyt hienosti senttejä :heart:
ja suunta on tästä vain alaspäin!
 
Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
[QUOTE="höh";29511358]Mikä sun käteen on käyny?[/QUOTE]

Mikä mun kädessä on vikana?

Aa joo, se on vähän epäluonnollisessa asennossa ku käänsin tatuoinnit piiloon.
 

Yhteistyössä