ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

  • Viestiketjun aloittaja silikoniton
  • Ensimmäinen viesti
rintansa syövän vuoksi menettäneet ottavat varmaan siksi, ettei heillä ole enää edes nännejä tai menettävät vain toisen rinnan.

mutta joo, kai huonolla itsetunnolla varustettu sitten kärsii pienistä rinnoista. itse en ole ikinä kokenut ongelmaksi, eivätkä tapailevani miehetkään. ehkä en sitten vain liiku miesten kanssa joille isot tissit ovat se naiseuden tärkein merkki? jos liikkuisin (missä niitä edes on? teiniyökerhoissa ja ammattikouluissa?), niin sitten kai pitäisi ottaa silarit. ja blondata hiukset platinanvaaleiksi ja niineespäin.

eivät isot rinnat ole olennainen osa naiseutta ja naisen kehoa, vaan rinnat. ja rinnat ne ovat a-kupitkin. vaikka pojille tuntuu jättihinkit olevan se kaikki naisessa, niin eivät ne ole sitä miehille.
Monille miehillehän riittää vallan mainiosti että naisella on hyvä takapuoli eikä rintojen koko ole tärkein tekijä. Mutta puhuinkin tässä naisista ;) Näin se vain on, että pienirintaiset naiset haluaisivat isommat rinnat, mutta olen pahoillani jos se loukkaa sinua.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
[QUOTE="Just just";29597416]Mä olen huomannut että pieniaivoiset taas ei kärsi itse aivojensa puutteesta, mutta muut kärsivät. Aika moni täällä kärsii siitä kun olet niin loputtoman tyhmä.[/QUOTE]

Mä en ole valitettavasti tyhmä. Mulla ei ole vaikeuksia myöntää että ulkönäkö on ehdottomasti tärkeä asia ja myös ne rinnat meille naisille.
 
[QUOTE="Just just";29597416]Mä olen huomannut että pieniaivoiset taas ei kärsi itse aivojensa puutteesta, mutta muut kärsivät. Aika moni täällä kärsii siitä kun olet niin loputtoman tyhmä.[/QUOTE]

Mä en ajattele että happy olis tyhmä.:)

Tuskimpa kovinkaan moni palstalla kärsii jos esim. ei pidä jostakusta.
Niin helppo on skipata yli jos jonkun jutut ei kiinnosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="Just just";29597429]Sä olet ihan onnettoman tyhmä ja sulla on surkean huono itsetunto, jonka takia kehut itseäsi koko ajan.[/QUOTE]

Kaipa sulla on oikeus mielipiteisiis, mutta sä annat itsestäs tuolla tavoin aika urpon kuvan, koska alat haukkumaan ihmistä jota et edes tunne.

Oliskohan sulla tauon aika?
 
[QUOTE="Just just";29597429]Sä olet ihan onnettoman tyhmä ja sulla on surkean huono itsetunto, jonka takia kehut itseäsi koko ajan.[/QUOTE]

Jaahas :D No pidä tuo mielipiteesi jos se tekee sut tyytyväiseksi.

Hassua, että keskustelussa jossa käsitellään rintoja ei saisi myöntää, että kyllä niillä on väliä.
 
[QUOTE="Just just";29597438]Tietäähän hänkin mitä kaikki pienirintaiset ajattelevat ja kokevat, vaikkei edes heitä tunne.[/QUOTE]

Miksi et lähtenyt sitten väittelemään asiasta, jos kerran olet erimieltä?
 
"Just just"
Jaahas :D No pidä tuo mielipiteesi jos se tekee sut tyytyväiseksi.

Hassua, että keskustelussa jossa käsitellään rintoja ei saisi myöntää, että kyllä niillä on väliä.
Voithan sinä myöntää mitä vaan omasta puolestasi, mutta muiden puolesta sinä et voi sanoa, kärsivätkö he rinnoistaan. Sä luulet tietäväsi kaiken. Kaltaisesi kaikkitietävät pennut ovat tyhmiä.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="Just just";29597438]Tietäähän hänkin mitä kaikki pienirintaiset ajattelevat ja kokevat, vaikkei edes heitä tunne.[/QUOTE]

Kaikilla on heikkouksia. Jos mun kaveri sanoo et hän näkee sen että kärsin omasta saamattomuudestani jonka takia en saa ehkä ikinä vakipaikkaa työpaikalla ja tutkintoa ulos, en minä suutu siitä että "enkä kärsi!" Koska se on hänen kokemus miten hän sen kokee ulkopuolisena JA jos vielä kysyn asiasta niin totta hemmetissä toivon rehellistä vastausta.

Todella lapsellista ja pikkumaista. Miksi luet aihealueen keskustelua jos se on noin arka aihe? :/
 
[QUOTE="Just just";29597448]Voithan sinä myöntää mitä vaan omasta puolestasi, mutta muiden puolesta sinä et voi sanoa, kärsivätkö he rinnoistaan. Sä luulet tietäväsi kaiken. Kaltaisesi kaikkitietävät pennut ovat tyhmiä.[/QUOTE]

Arggh mistään ei saisi puhua oikeilla nimillä. Selvennetään sitten näin että suurin osa kärsii, en voi tuntea kaikkia maailman naisia.
 
"Just just"
Kaikilla on heikkouksia. Jos mun kaveri sanoo et hän näkee sen että kärsin omasta saamattomuudestani jonka takia en saa ehkä ikinä vakipaikkaa työpaikalla ja tutkintoa ulos, en minä suutu siitä että "enkä kärsi!" Koska se on hänen kokemus miten hän sen kokee ulkopuolisena JA jos vielä kysyn asiasta niin totta hemmetissä toivon rehellistä vastausta.

Todella lapsellista ja pikkumaista. Miksi luet aihealueen keskustelua jos se on noin arka aihe? :/
Susta tulee vahvasti tunne, että olet narsisti, koska käännät kaiken näin. Jos joku on eri mieltä, sanot että ahaa, arka aihe. Tämän takia haukuinkin sinut pystyyn sen sijaan että olisin alkanut väitellä aiheesta. Ei sinulle ole järkeä selittää ettei kaikki pienirintaiset kärsi rinnoistaan tai halua isompia rintoja, käännät asian vain noin ja olet silti mielestäsi oikeassa. Luulet, että voit sanoa muiden puolesta mitä he ajattelevat ja tuntevat. Tämän takia oket tyhmä. Äläkä väitä vastaan, näkeehän sen nyt päälle päin ja olisit vain lapsellinen väittäessäsi ettet ole typerä, sinähän oket.
 
[QUOTE="Just just";29597467]Susta tulee vahvasti tunne, että olet narsisti, koska käännät kaiken näin. Jos joku on eri mieltä, sanot että ahaa, arka aihe. Tämän takia haukuinkin sinut pystyyn sen sijaan että olisin alkanut väitellä aiheesta. Ei sinulle ole järkeä selittää ettei kaikki pienirintaiset kärsi rinnoistaan tai halua isompia rintoja, käännät asian vain noin ja olet silti mielestäsi oikeassa. Luulet, että voit sanoa muiden puolesta mitä he ajattelevat ja tuntevat. Tämän takia oket tyhmä. Äläkä väitä vastaan, näkeehän sen nyt päälle päin ja olisit vain lapsellinen väittäessäsi ettet ole typerä, sinähän oket.[/QUOTE]

MIKSI ei saa sanoa keskustelussa jossa kysytään mielipiteitä RINNOISTA, että mitä mieltä on? Ovatko pienet rinnat big deal? Onko niillä mitään väliä naisille? Kyllä mä olen ainakin sen verran karaistunut että kestän erilaisia mielipiteitä ja etenkin jos itse osallistun aihetta käsittelevään keskusteluun :D

Sun kielenkäyttösi osoittaa jo mikä olet naisiasi, eipä tätä kannata enää jatkaa.
 
[QUOTE="Just just";29597467]Susta tulee vahvasti tunne, että olet narsisti, koska käännät kaiken näin. Jos joku on eri mieltä, sanot että ahaa, arka aihe. Tämän takia haukuinkin sinut pystyyn sen sijaan että olisin alkanut väitellä aiheesta. Ei sinulle ole järkeä selittää ettei kaikki pienirintaiset kärsi rinnoistaan tai halua isompia rintoja, käännät asian vain noin ja olet silti mielestäsi oikeassa. Luulet, että voit sanoa muiden puolesta mitä he ajattelevat ja tuntevat. Tämän takia oket tyhmä. Äläkä väitä vastaan, näkeehän sen nyt päälle päin ja olisit vain lapsellinen väittäessäsi ettet ole typerä, sinähän oket.[/QUOTE]


Jou piipöl. Meillä on täällä mielensäpahoittaja!:attn:
 
Vaikea sanoa. Siis jos nyt yhtäkkiä rintani olisikin niin pienet kuin a-kupit, tai pienemmät, niin se saattaisi olla aika vaikea asia ja voisin harkitakin silikoneja.

Toisaalta jos olisin aina ollut pienirintainen, ei se ehkä olisi ongelma. Saattaisin jopa tykätä pienistä rinnoista, eikä kävisi mieleenkään hankkia silareita.
 
satunnainen vieras
Mulle laitetaan proteesit, julkisella puolella. Rintoja ei ole ollut koskaan. Yhden lapsen, ja imetyksen jälkeen minulla on täysin tasainen rintakehä jossa nännit roikkuu nahkalipareen päässä. Ja raskausarvet kaulasta kainaloon.. Maito teki tilaa, vaikkei sitä ollut.. En ole koskaan käynyt uimahallissa, kavereiden kanssa saunassa yms. Minut on nähnyt täysin alasti, lapsuuteni jälkeen, mieheni ja lapseni. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 10v, josta ensimmäisenä vuonna hänkään ei nähnyt minua ilman rintaliivejä. Haluan normaalin elämän. Jos minulta puuttuisi nenä plastikkakirurgi tekisi sen minulle, minulta puuttuu rinnat, joten minulle tehdään ne. Minun itseni takia.
 
"hmm"
Kyllä se riippuu siitä minkälainen muu kroppa on. Hoikka (siis tarkoitan pienikokoinen ihminen, pienet luut, sellainen hentorakenteinen) ihminen ei kaipaa isoja rintoja.

Jos taas on kokoa niin että laihanakin/normaalina on "iso" niin kehoon vaan sopii paremmin isommat rinnat. Ja tietysti silloin jos massaa on vielä kehon päälle.
 
"Suurin osa"...

Eipäs johdeta suurimittaisia päätelmiä muutaman kaverilta kuullun mielipiteen perusteella. Soo-soo.

Vastaus kysymykseen. En. En tiukentaisi, pyöristäisi, täyttäisi tai tekisi mitään muutakaan. Kun olen tässä mietiskellyt vakavasti, niin en välttämättä edes tekisi korjaavaa plastiikkakirurgiaa siinä tapauksessa, että nämä minun pienokaiset napsittaisiin pois syövän vuoksi.
 
"nea"
No en laittais niin paljoa rahaa lisäläskiin. Itseäni ei haittaa pienet rinnat eikä ole kyllä haitannut ketään miestäkään, jostain kumman syystä kaikki miehet on sanonut mulle ettei tykkää isoista tisseistä :D
 

Yhteistyössä