OUDOIN mieliteko raskaana???

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Miulla oli niin tavallisia mielitekoja, että niistä taitaa oudoin olla piimä :p Sitä piti saada yhessä vaiheessa litra päivässä.
mula ihan sama. Ja oon aikasemmin inhonnu yli akiken piimää! yks toinen oli kans autotallin ja bensan haju.... :D
 
ed.vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jääpalat :p Niitä piti varsinkin ekassa raskaudessa oikein rouskutella monta palaa peräkkäin :D
:wave: Ja niitä meni kymmeniä illassa :D
Juuri näin! Ja voi vitsi jos oli jäänyt laittamatta lisää pakkaseen niin oli tuskaa toisinaan odottaa et jäätyyvät edes sen verran et irti saa :D
 
minä
himoitsen kauheesti niitä lasten leikkiruokia, siis niitä muovisia. Tää ei kyllä oo pelkästään raskauden aikana ollu vaan myös lapsena. Mietin koko ajan et viittisinkö ostaa niitä esikoiselle joululahjaks... Se on vielä taapero et se vois aikamoista kiusaamista "no joo se on banaani mut ei sitä voi syödä!" Oltais kumpiki myrtsillään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
himoitsen kauheesti niitä lasten leikkiruokia, siis niitä muovisia. Tää ei kyllä oo pelkästään raskauden aikana ollu vaan myös lapsena. Mietin koko ajan et viittisinkö ostaa niitä esikoiselle joululahjaks... Se on vielä taapero et se vois aikamoista kiusaamista "no joo se on banaani mut ei sitä voi syödä!" Oltais kumpiki myrtsillään :D
Meidän 1,5-vuotiaalla on leikkiruokia eikä oo koskaan niitä syötävinä pitänyt.. Leikkiessä saatetaan molemmat niitä maistella. Osta siis ihmeessä itsellesi syötävää... :)
 
"Outo"
mieli haistella koko ajan kanankakkaa, siis sitä kaupasta saatavaa lannotetta. Vaihoin sit sisällä oleviin kukkaruukkuihin mullat, ostin uusia ja vieläpä lannotin ulkona kaikki maholliset pikku kukkasetkin. :D
 

Yhteistyössä