oudosti väljä pillu?

  • Viestiketjun aloittaja 19w
  • Ensimmäinen viesti
19w
olen 19w tyttö enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, mutta kuitenkin vuosia tyydyttänyt itseäni. rupesin tässä joku aika sitten miettimään pillun väljyyttä/tiukkuutta, ja huomasin samalla, että juuri tuosta emättimen tyvestä varsinkin kun lihaksilla puristaa, on todella tiukkaa. Kuitenkin kun sormilla koittaa, sieltä syvemmältä on todella löysä. Vaikka jännittäisin lihaksia, vain tyveen tulee kireää eikä syvemmällä huomaa juuri mitään. mitähän ihmettä? olen myös miettinyt harjoituskuulien ostamista, josko ne treenaisivat tuolta syvempääkin. en kuitenkaan usko että lihakset mahdottoman huonossa kunnossa kuitenkaan voisivat olla vaikka parantamisen varaa varmasti on!
 
MI ES
Usko mua, että sun pimppasi on erinomainen tai loistava. Niin ne tuppaavat aina olemaan. Seksi ei ole suoritus. Suorittaminen ainoastaan heikentää nautintoa.

Ole tyytyväinen pimppaasi ja vartaloosi äläkä suotta stressaa.
 
ihmetellyt jo pitkään
Mulla on ollut aina ihan samanmoinen ja oon myös miettinyt, onko se normaali. Miehet ei oo kyllä koskaan valittaneet, mutta silti mietin, onko muillakin samanlainen. Ihan kuin sen kireän alun takana ois joku onkalo.
 
Ihmettelen
Onko tämä ketju jokin vitsi, vai tosissaan tietämättömyyttä.

No vastaus on kuitenkin.
Täysin on normaali se pillunne.

Nimenomaan sen tiukan alun jälkeen pitää olla sitä toimintatilaa.

Sillä tiukalla renkaalla, kun miestä puristelette, niin hyvä tulee.
 
Pillusta tykkäävä
olen 19w tyttö enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, mutta kuitenkin vuosia tyydyttänyt itseäni. rupesin tässä joku aika sitten miettimään pillun väljyyttä/tiukkuutta, ja huomasin samalla, että juuri tuosta emättimen tyvestä varsinkin kun lihaksilla puristaa, on todella tiukkaa. Kuitenkin kun sormilla koittaa, sieltä syvemmältä on todella löysä. Vaikka jännittäisin lihaksia, vain tyveen tulee kireää eikä syvemmällä huomaa juuri mitään. mitähän ihmettä? olen myös miettinyt harjoituskuulien ostamista, josko ne treenaisivat tuolta syvempääkin. en kuitenkaan usko että lihakset mahdottoman huonossa kunnossa kuitenkaan voisivat olla vaikka parantamisen varaa varmasti on!

Kun hankit itsellesi mieskaverin, kysy häneltä rakastelun jälkeen, pitikö hän Sinusta. Jos ja kun hän sanoo suorastaan rakastavansa/jumaloivansa Sinua ja pilluasi, älä mieti asiaa sen jälkeen. Tärkein on silloin tiedossasi.
 
Viimeksi muokattu:
Ex-rumpali
Ei sitä turhaan sanota, että seksi 18 vuotiaan kanssa on kuin rumpua panisi. Tiukka rengas ja ei mitään sisällä. Toista se on näiden hieman varttuneempien rouvien kanssa ;)
 
Entisellä
tyttöystävälläni, eli nykyisellä vaimollani oli jo seitsentoistakesäisenä väljä pillu
Se oli väljä sekä edestä, että takaa.
Se on varmaan syy, miksi synnytyksen ovat olleet helppoja ja mitään esileikkejä ei tarvita, koska kulli luiskahtaa sisään ihan tuosta vaan.
Naidakin voi vaikka miten pitkään, kun pillu ei kiristä. Olen josku tiukkaakin kokeillut, mutta ei se nyt niin paljon parempi ole.
 
LauraK
Alkuperäinen kirjoittaja Entisellä;10618975:
tyttöystävälläni, eli nykyisellä vaimollani oli jo seitsentoistakesäisenä väljä pillu
Se oli väljä sekä edestä, että takaa.
Se on varmaan syy, miksi synnytyksen ovat olleet helppoja ja mitään esileikkejä ei tarvita, koska kulli luiskahtaa sisään ihan tuosta vaan.
Naidakin voi vaikka miten pitkään, kun pillu ei kiristä. Olen josku tiukkaakin kokeillut, mutta ei se nyt niin paljon parempi ole.

Ihanan positiivisesti ajatteleva mies!:) Ihan tuli hyvälle tuulelle tuosta viestistä kun yleensä saa vaan lukea valituksia kuinka pillu on aina vääränlainen...Osuispa tuollainen mies omallekin kohdalle!
 
Taivaallista
Itse en ole vielä elämässäni huonoon pimpsaan törmännyt, enkä varmasti törmää, koska mielestäni kaikki kokemani ovat tuntuneet jumalaisilta.

Kaikki naiset, joiden kanssa olen rakastellut, ovat tuntuneet todella ihanilta. On ollut väljempää, ja piukempaa. Kaikki silti ovat tuntuneet taivaallisilta!
 
naisen kommentti
Itse en ole vielä elämässäni huonoon pimpsaan törmännyt, enkä varmasti törmää, koska mielestäni kaikki kokemani ovat tuntuneet jumalaisilta.

Kaikki naiset, joiden kanssa olen rakastellut, ovat tuntuneet todella ihanilta. On ollut väljempää, ja piukempaa. Kaikki silti ovat tuntuneet taivaallisilta!
Kiva lukea tuollaista. Olen nimittäin ihan varma, että nykyään kun lehdissä ja tv:ssä jopa puhutaan siitä, että pitää kirurgilla pienennyttää häpyhuuliaan, koska "kukaan mies ei tykkää tällaisesta" ja ajellaan kaikki karvat pois ja AP:n tapaan ollaan pelokkaita siitä, että onko alapääni ihan epäkelpo, niin normaali mies, joka on nähnyt naisten alapäitä tajuaa kyllä, että naiset ovat erilaisia, mutta kuitenkin ihanan samanlaisia.

Aina hoetaan tiukkuutta, mutta faktahan on se, että eihän tarkoituksena olekaan se, että naisen vaginan pitäisi olla mikään sentin halkaisijaltaan oleva tiukka kapea putki, koska nimenomaan se LUISTO tekee hommasta nautinnollista. Jos tarkoituksena olisi poraaminen tai vasarointi, niin eiköhän evoluutio olisi kehittänyt miehillekin vehkeen päähän kovempaa nahkaa jne.

Uskokaa pois, että evoluutio on kehittänyt miehen ja naisen alapäät juuri oikeanlaiksi, joihin ei tarvitse kirurgien mennä peukaloimaan. Naisen alapää on suunniteltu täydelliseksi paketiksi ajatellen seksiä, synnytystä, kuukautisia jne. Vaikka nainen synnyttää alakautta 3,5 kg painavan vauvan, niin siitä huolimatta muutamassa viikossa naisen alapää on jälleen kunnossa seksille. Eikös vaan olekin aika hieno design?!=
 
Viimeksi muokattu:
Naisen keho
olen 19w tyttö enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, mutta kuitenkin vuosia tyydyttänyt itseäni. rupesin tässä joku aika sitten miettimään pillun väljyyttä/tiukkuutta, ja huomasin samalla, että juuri tuosta emättimen tyvestä varsinkin kun lihaksilla puristaa, on todella tiukkaa. Kuitenkin kun sormilla koittaa, sieltä syvemmältä on todella löysä. Vaikka jännittäisin lihaksia, vain tyveen tulee kireää eikä syvemmällä huomaa juuri mitään. mitähän ihmettä? olen myös miettinyt harjoituskuulien ostamista, josko ne treenaisivat tuolta syvempääkin. en kuitenkaan usko että lihakset mahdottoman huonossa kunnossa kuitenkaan voisivat olla vaikka parantamisen varaa varmasti on!
Luultavasti tämä aloitusviesti on miehinen vitsi - toivon niin. Mutta! Jos ei, tutustu nainen, hyvänen aika naisen anatomiaan ennen kuin rupeat asettamaan jotakin normeja sukuelimillesi.
Esim. emätin on keskimäärin noin 10cm syvyydeltään. Googletappa vaikka, tai ehkä wikipedia olisi parempi, ja samalla muukin naisen sukupuolielimistö :) Kuulostaa aika oudolta korvaani 19-vuotiaan naisen ihmettely omista genitaaleistaan, sillä tytöt tutustuvat omaan kehoonsa paljon perusteellisemmin kuin pojat.
Esim. kun laitat sormesi emättimeen, se yltänee noin parin-kolmen sentin syvyyteen,joka on juurikin sitä ahtainta aluetta. Joten siitäkin syystä mietin mitä aloittaja oikein ajaa takaa.Kovin pitkät sormet on oltava, jotta emättimen perukoille saakka yltää?
 
Viimeksi muokattu:
partamies
Hei 19v. tyttö. Iskehän mies itsellesi ja rakastele heti aamusella. Synnyttäneillä naisilla on väljemmät "vaginan" eli pillun lihakset. Niitä on siinä edessä ja se lihas joka on ns. renkaana on palautunut mukavasti synnytyksen jälkeen. Pidä kuitenkin ehkäisystä kiinni. Kyllä se kumenkin kanssa om mukava naida ja saada erektio, siemensyöksy aikaan. Mutta mihellä se terskan pää kun hieroo sitä sinun kireätä lihasta, niin se kiihottaa ja kun terskan iholihas liikkuu niin se kiihottaa myös. Pyydä miestä hieromaan sinut orgasmiin ennen yhdyntää. Sitten naida rapsautatte, niin hyvältä se tuntuu. Lihakset ovat jo saaneet toimintaa ja ovat "kuumana" odottamaan naintia. Jos dildolla olet saanut orgasmin, niin varmasti liha lihaa vasten on hyvä yhdistelmä. Kokeilemaan ja nautinnollisia hetkiä. Synnyttäneen naisen kanssakin jolla on ns. "väljä" pillu, pillun lihakset, niin olen saanut orgut ja nainen myös, mutta ensin olen hieronut häntä. No tsemppiä ja kokeilemaan vain 19v. "väljäpillu". Varmasti sinulla on normaali pillu.
 
Muutaman lapsen isä
Hei 19v. tyttö. Iskehän mies itsellesi ja rakastele heti aamusella. Synnyttäneillä naisilla on väljemmät "vaginan" eli pillun lihakset. Niitä on siinä edessä ja se lihas joka on ns. renkaana on palautunut mukavasti synnytyksen jälkeen. Pidä kuitenkin ehkäisystä kiinni. Kyllä se kumenkin kanssa om mukava naida ja saada erektio, siemensyöksy aikaan. Mutta mihellä se terskan pää kun hieroo sitä sinun kireätä lihasta, niin se kiihottaa ja kun terskan iholihas liikkuu niin se kiihottaa myös. Pyydä miestä hieromaan sinut orgasmiin ennen yhdyntää. Sitten naida rapsautatte, niin hyvältä se tuntuu. Lihakset ovat jo saaneet toimintaa ja ovat "kuumana" odottamaan naintia. Jos dildolla olet saanut orgasmin, niin varmasti liha lihaa vasten on hyvä yhdistelmä. Kokeilemaan ja nautinnollisia hetkiä. Synnyttäneen naisen kanssakin jolla on ns. "väljä" pillu, pillun lihakset, niin olen saanut orgut ja nainen myös, mutta ensin olen hieronut häntä. No tsemppiä ja kokeilemaan vain 19v. "väljäpillu". Varmasti sinulla on normaali pillu.

Mites jos se onkin KALUSTA kiinni onko tiukka vai ei ?
Jos pillut on aina samanlaisia mutta kalut erikokoisia. En ole vielä koskaan löytäntyt löysää tai väljää pillua ja ikää on jo 63v.

Onko sitten syy kalussani vai ettei ole vaan rumpuja tullut kohdalle ???
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Hei 19v. tyttö. Iskehän mies itsellesi ja rakastele heti aamusella. Synnyttäneillä naisilla on väljemmät "vaginan" eli pillun lihakset. Niitä on siinä edessä ja se lihas joka on ns. renkaana on palautunut mukavasti synnytyksen jälkeen. Pidä kuitenkin ehkäisystä kiinni. Kyllä se kumenkin kanssa om mukava naida ja saada erektio, siemensyöksy aikaan. Mutta mihellä se terskan pää kun hieroo sitä sinun kireätä lihasta, niin se kiihottaa ja kun terskan iholihas liikkuu niin se kiihottaa myös. Pyydä miestä hieromaan sinut orgasmiin ennen yhdyntää. Sitten naida rapsautatte, niin hyvältä se tuntuu. Lihakset ovat jo saaneet toimintaa ja ovat "kuumana" odottamaan naintia. Jos dildolla olet saanut orgasmin, niin varmasti liha lihaa vasten on hyvä yhdistelmä. Kokeilemaan ja nautinnollisia hetkiä. Synnyttäneen naisen kanssakin jolla on ns. "väljä" pillu, pillun lihakset, niin olen saanut orgut ja nainen myös, mutta ensin olen hieronut häntä. No tsemppiä ja kokeilemaan vain 19v. "väljäpillu". Varmasti sinulla on normaali pillu.
Partamies puhuu muuten asiaa, mutta synnyttäneiden naisten pilluista ihan puuta heinää. Vuosi synnytyksen jälkeen, etkä huomaa enää mitään eroa alkuperäiseen pilluun. Ei pillun koko muutu mihinkään vuosienkaan jälkeen. Pillu joko on alunperinkin pieni tai sitten isompi, muttei se siitä enää mihinkään veny. Neljän lapsen isänä on saman pillun muuttumisesta kokemusta. Edelleen se on pieni ja ahdas. Enemmän pillun kokoon vaikuttaa päivittäinen vaihtelu, eli kuinka kiimassa naisen pillu on milloinkin. Joskus se syö kalun elävältä raastaen sitä kuin hukkuva oljenkortta, toisinaan se tyytyy vain kevyesti puristamaan. Partamiehen ohje orkun tuottamisesta tai naisen kiihoittamisestä lähelle orkkua auttaa tunnetusti pillun tiukkenemiseen. Kalua himokkaasti odottava pillu on laajentumisen jälkeen jännittynyt tiukemmaksi. Jos taas ei saa naistaan kiihoittuneeksi, niin voipi pillu jäädä vai auki odottamaan. Jos kiihoitusta ei tule silloinkaan, ei pillu tiukkene, vaan lihaksen antavat myöten.
 
Viimeksi muokattu:
Partamies
Xy1. Joo. Itselläni on vaimo, joka ei ole synnyttänyt lasta. Nämä synnyttäneiden naisten kanssa rakastelut ovat olleet silloin ennen vakituista liittoa. Naiset ovat olleett eronneita, ei aviossa, tai ovat olleet ns. "sinkkuja" lapsia tehneitä. Mutta kaikilla heillä on rakastelemisen taito ja halu rakastella.
 
simo
voi vittu mitä läppää!!!!!!
senkun imette pimpin likomäräksi ja sitten nussitte verille, niin tiedätte miltä kunnon nainti tuntuu! ei oo väljiä vittuja, jos siltä tuntuu niin sitä ei vaan oo lämmitetty tarpeeksi...
 

Yhteistyössä