oudosti väljä pillu?

  • Viestiketjun aloittaja 19w
  • Ensimmäinen viesti
M37
Kiva lukea tuollaista. Olen nimittäin ihan varma, että nykyään kun lehdissä ja tv:ssä jopa puhutaan siitä, että pitää kirurgilla pienennyttää häpyhuuliaan, koska "kukaan mies ei tykkää tällaisesta" ja ajellaan kaikki karvat pois ja AP:n tapaan ollaan pelokkaita siitä, että onko alapääni ihan epäkelpo, niin normaali mies, joka on nähnyt naisten alapäitä tajuaa kyllä, että naiset ovat erilaisia, mutta kuitenkin ihanan samanlaisia.

Aina hoetaan tiukkuutta, mutta faktahan on se, että eihän tarkoituksena olekaan se, että naisen vaginan pitäisi olla mikään sentin halkaisijaltaan oleva tiukka kapea putki, koska nimenomaan se LUISTO tekee hommasta nautinnollista. Jos tarkoituksena olisi poraaminen tai vasarointi, niin eiköhän evoluutio olisi kehittänyt miehillekin vehkeen päähän kovempaa nahkaa jne.

Uskokaa pois, että evoluutio on kehittänyt miehen ja naisen alapäät juuri oikeanlaiksi, joihin ei tarvitse kirurgien mennä peukaloimaan. Naisen alapää on suunniteltu täydelliseksi paketiksi ajatellen seksiä, synnytystä, kuukautisia jne. Vaikka nainen synnyttää alakautta 3,5 kg painavan vauvan, niin siitä huolimatta muutamassa viikossa naisen alapää on jälleen kunnossa seksille. Eikös vaan olekin aika hieno design?!=
Kyllä, taivaassa tehty!
 
Viimeksi muokattu:
alan harrastaja
olen 19w tyttö enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, mutta kuitenkin vuosia tyydyttänyt itseäni. rupesin tässä joku aika sitten miettimään pillun väljyyttä/tiukkuutta, ja huomasin samalla, että juuri tuosta emättimen tyvestä varsinkin kun lihaksilla puristaa, on todella tiukkaa. Kuitenkin kun sormilla koittaa, sieltä syvemmältä on todella löysä. Vaikka jännittäisin lihaksia, vain tyveen tulee kireää eikä syvemmällä huomaa juuri mitään. mitähän ihmettä? olen myös miettinyt harjoituskuulien ostamista, josko ne treenaisivat tuolta syvempääkin. en kuitenkaan usko että lihakset mahdottoman huonossa kunnossa kuitenkaan voisivat olla vaikka parantamisen varaa varmasti on!
Törmäsin kokemattomana poikana 70-luvulla Masters & Johnson´n tutkimusraporttiin (kirja vuodelta n. 1956, nimi ehkä): Ihmisen seksuaaliset reaktiot.
Kirja perustui vapaaehtoisilla koehenkilöillä tehtyihin kokeisiin ja mittauksiin. Siinä kuvailtiin mm. naisen emättimen toimintaa.
Kun nainen ei ole seksuaalisesti kiihottunut, emättimen seinämät koskettavat toisiaan myös syvemmältä ja se on vain hiukan kostea.
Kun nainen kiihottuu, emättimen sisäosa laajenee melko avaraksi putkeksi ja se kostuu liukkaaksi. Tavallisen kokoisen siittimen kärjellä ei voi tuntea kuin esim. emättimen yläosan ja yhden sivun.
Luultavasti kirjassa kerrottiin myös, että naisen orgasmin jälkeen emättimen sisäosan kudokset rentoutuvat ja silloin siittimellä voi tuntea emättimen sisäosaa laajemmin.
Lampaan teurastuksessa poikasena avustaneena, panin merkille, että emättimen sisäosa on suolen seinämän kaltaista ohutta kudosta, jota ei ymmärtääkseni voi tahdon alaisesti kovin paljon treenata.
2000-luvulla eräs nuorimies tiedusteli iltapäivälehden seksologilta, voiko naisesta päältä päin nähdä kenellä on tiukka "pillu". Kysyjä oli tavannut vain naisia, joiden emätin oli kuin "jukurttipurkki". Seksologi ei mielestäni osannut vastata esim., että nuorukainen oli tavannut vain normaaleja naisia, jotka olivat kiihottuneita ja halusivat nauttia seksistä ko. herran kanssa, ja heidän "pillunsa" toimi juuri niin hienosti kuin sen on tarkoitettu toimivan.

Oman suppeahkon vapaaehtoisjoukon kanssa kokemani seksi vastaa tarkasti em. kirjan kuvausta. Jonkun kahden tunnin tutun emätin on ollut kuivahko ja seinämät ovat tuntuneet siittimen eri sivuilta, mutta tunne ei ollut kovin kiihottava, kun on täytynyt varoa ettei vaurioita kummankaan herkkiä paikkoja. "Jukurttipurkkinaisten" kanssa on ollut sensijaan paljon hyviä hetkiä, tuntejakin. Läheskään kaikkien naisten orgasmi ei ole tuotettavissa yhdynnän avulla (ei vaikka yritin väsyttämällä, 8 t parilla tauolla). Mutta joskus naisen yhdyntäorgasmin jälkeen on emätin rentoutunut ja oma orgasmi on tullut nopeasti (olen hitaasti laukeava). Silläkin lienee oma merkityksensä, kun pyrkimyksenäni on ollut, että naiselle ensin, sitten on minun vuoro.
 
Viimeksi muokattu:
Veikka Veijari
Alkuperäinen kirjoittaja Muutaman lapsen isä;10651207:
Mites jos se onkin KALUSTA kiinni onko tiukka vai ei ?
Jos pillut on aina samanlaisia mutta kalut erikokoisia. En ole vielä koskaan löytäntyt löysää tai väljää pillua ja ikää on jo 63v.

Onko sitten syy kalussani vai ettei ole vaan rumpuja tullut kohdalle ???

Olen nussinut synnyttänyttä useasti ja hyvä oli, todella sopiva. Ekalla muijakaverilla oli tälläinen kyseinen, huulilta tiukka sisältä mopokypärän kokoa. Ja on sitä tiukempaakin ollu, mutta sinäänsä ei suuria eroja, paitsi tällä mopokypärä -pilulla.
Joten elkääs nyt miehet lohduttako ennen kun selviää onko tytöllä kuulille käyttöä..
 
ei haittaa
Eihän nyt pillun pidä olla sentilleen symmetrinen, löysiä kohtia ja tiukkoja, mitä väliä? Samalta tuntuu :)
Mitä sillä on väliä millaset on värkit ja vehkeet jos lapsia saa aikaan siihenhän ne on tarkoitettu eikä kaikkia tyydyttämään vaikkakin moni nainen sitä jokaukolle jakaakin mutta sehän onkin jo toinen juttu,huorat onkin erikseen jotka ei voi tiineeksi tulla
 
Viimeksi muokattu:
Pappapants 25
Se on sääli, mitä ihmiset tekevät kauniille vartaloilleen ja elimilleen, vain siksi että mediakoneisto saa ne uskomaan että näin pitää tehdä, koska muuten on ruma, jotta ihmiset oli enemmän tyytymättömiä ittees ja niille saatais myytyä jotain lohdutusta. Vielä kauheempaa on se, että tollaset leikkaukset on pysyviä, ja vaikuttaa pitkiksi ajoiksi ja ehkä lopullisesti seksuaaliseen herkkyyteen.

En voi uskoa todeksi, että joku menee ja leikkelee pilluaan pienemmäksi/sievemmäksi sen perusteella. Tässä on tietenkin mun oma lehmä ojassa, mutta oon aina tykännyt suurista, pulleista ja repaleisista häpyhuulista ja runsaasta karvoituksesta ja isosta pillusta. Sellanen pimpsa vaan on niin paljon hekumallisempi ja jumalallisempi :) I Adore.

Älkää uskoko kaikkee mitä luette!
 
Häntäheikki
olen 19w tyttö enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, mutta kuitenkin vuosia tyydyttänyt itseäni. rupesin tässä joku aika sitten miettimään pillun väljyyttä/tiukkuutta, ja huomasin samalla, että juuri tuosta emättimen tyvestä varsinkin kun lihaksilla puristaa, on todella tiukkaa. Kuitenkin kun sormilla koittaa, sieltä syvemmältä on todella löysä. Vaikka jännittäisin lihaksia, vain tyveen tulee kireää eikä syvemmällä huomaa juuri mitään. mitähän ihmettä? olen myös miettinyt harjoituskuulien ostamista, josko ne treenaisivat tuolta syvempääkin. en kuitenkaan usko että lihakset mahdottoman huonossa kunnossa kuitenkaan voisivat olla vaikka parantamisen varaa varmasti on!

Se on kuule pienimunaisten juttua jos väittää pillua väljäksi.
Itse en ole koskaan sellaiseen törmännyt.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Häntäheikki;10908258:
Se on kuule pienimunaisten juttua jos väittää pillua väljäksi.
Itse en ole koskaan sellaiseen törmännyt.
Heipä hei häntis!Ei kai kun lykit sinne lapsenpäänkokoiset munasi!Kokeilisit joskus pelkällä kullilla!
 
jape
Sanoisin että joka ikinen pillu tuntuu hyvältä kun osaat naida oikein. Ittelläni ei tosiaankaan ole mikään maxipenis vaan päinvastoin liiankin pieni. Eipä ole ikinä ollu ongelmaa silti että pillu olis liian väljä. Kuitenki nuorempana tuli naitua kaiken näköisi pilluja. Oli kokenutta ja kokematonta mutta silti kaik oli huippuja ja kiitos niille.
Nykyään olen onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka sano alkuaikoina että ei tunne mun penistä ku se on liian pieni mut kuitenki nyt ky vaimo on oppinu käyttään lihaksia niin ei mitään ongelmia. Päinvastoin vaimo joskus sanoo nykyään että tuntuu liian isolta. ELI ei ole olemassa pientä tai isoa pillua. On vaan niin että kaik ei osaa käyttää niintä lihaksia oikein.
Enivei oon nuollu ja tehny sormilla vaimolle orgasmin mut silti pippelillä tulee kuulemma paras orgasmi aina...
Viimiset n5 vuotta ollu onnellista seksielämää.
 
jallu64
Sinulla on ihan Normaali pimppa, ehkä normaalia parempikin!!
Kaikkein paras juttu oli kun lasteni äiti oli synnyttänyt kolme upeea poikaa ja sitten aloin kiinnostua "Fisting kättelystä.. Kyllä se oli upea kokemus kun sain työntää koko suuren käteni vaimoni vaginaan!! Hän sai paljon orgasmeja..
 
jallu64
Sinulla on ihan Normaali pimppa, ehkä normaalia parempikin!!
Kaikkein paras juttu oli kun lasteni äiti oli synnyttänyt kolme upeea poikaa ja sitten aloin kiinnostua "Fisting kättelystä.. Kyllä se oli upea kokemus kun sain työntää koko suuren käteni vaimoni vaginaan!! Hän sai paljon orgasmeja..
 
661325
olen 19w tyttö enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, mutta kuitenkin vuosia tyydyttänyt itseäni. rupesin tässä joku aika sitten miettimään pillun väljyyttä/tiukkuutta, ja huomasin samalla, että juuri tuosta emättimen tyvestä varsinkin kun lihaksilla puristaa, on todella tiukkaa. Kuitenkin kun sormilla koittaa, sieltä syvemmältä on todella löysä. Vaikka jännittäisin lihaksia, vain tyveen tulee kireää eikä syvemmällä huomaa juuri mitään. mitähän ihmettä? olen myös miettinyt harjoituskuulien ostamista, josko ne treenaisivat tuolta syvempääkin. en kuitenkaan usko että lihakset mahdottoman huonossa kunnossa kuitenkaan voisivat olla vaikka parantamisen varaa varmasti on!

Miehen kanssa oleminen on paljon muutakin kuin seksiä ja mitä itse seksiin tulee harva mies edes valittaa vaikka pillu väljempi olisikin. Eli älä murehdi vaan odota sitä oikeaa miestä kohdallesi joka rakastaa juuri sinua sellaisena kuin olet. Sillä seksiin kuuluu myös paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä.

mies 20 vuotta saman ihmisen kanssa olleena.
 
Viimeksi muokattu:
Alessa
Miehen kanssa oleminen on paljon muutakin kuin seksiä ja mitä itse seksiin tulee harva mies edes valittaa vaikka pillu väljempi olisikin. Eli älä murehdi vaan odota sitä oikeaa miestä kohdallesi joka rakastaa juuri sinua sellaisena kuin olet. Sillä seksiin kuuluu myös paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä.

mies 20 vuotta saman ihmisen kanssa olleena.

Tämä on kyllä niin paskapuhetta! Kyllä seksi on se oleellinen juttu miehelle ja aivan varmasti mies valittaa, jos ei pillu tunnu riittävän tiukalta. En halua masentaa ap:ta, mutta jos olet liian väljä, mies kyllä sanoo sen sinulle. Jättäessään sinut. Etkä voi koskaan seurustella kenenkään kanssa. Minulla on liian väljä pillu, enkä voi koskaan seurustella tai harrastaa seksiä sen takia, koska se ei tunnu miehestä hyvältä, eikä kukaan sellaisen naisen kanssa seurustele.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä