Oudot kuukautiset?!?! :oo

Taustaa: Puolenvuoden tauon jälkeen mun kuukautiset on nyt käynnistetty Teroluteilla. (Ei oo siis 6kk aikana tullut menkkoja..) Nyt alkoivat tänään 5pv Terojen lopetuksen jälkeen, kun normaalisti menis vain 2-3pv.

Asiaa: Tänään aamulla heti herättyä, huomasin että paperiin tulee ruskehtavaa ja haaleasti punertavaa vuotoa. Mutta vain pyyhkiessä. Vuotoa tulee erittäin niukasti, ja vähenee kokoajan. Mulla on aina ollu tosi ruskas vuoto, ja erittäin kovat kivut.

Mitä tää tämmönen on? Onko mun kuukautiset vasta alkamassa, ja vuoto suurenee huomenna, vai täh? Eihän tämmöstä pientä tuhrua voi edes kutsua kuukautisiksi! Mun pitäis alottaa clomit kp3, mutta jos mun "kuukautiset" oli muka tässä, niin onko koko clomeja järkeä edes alottaa perjantaina??
 
"vieras"
Ovat varmaan vasta alkamassa. Mutta elä missään nimessä siitä niitä clomeja ollenkaan. Niissä on monikkoraskauden riski aika suuri. Ja monikko raskaus on suuri riski sinulle itsellesi. Ethän halua että miehesi kasvatta lapsesi yksin, ilman että niillä on äitiä? Yritä luomuna, kyllä joskus tärppää!
 
eikä
[QUOTE="vieras";27890134]Ovat varmaan vasta alkamassa. Mutta elä missään nimessä siitä niitä clomeja ollenkaan. Niissä on monikkoraskauden riski aika suuri. Ja monikko raskaus on suuri riski sinulle itsellesi. Ethän halua että miehesi kasvatta lapsesi yksin, ilman että niillä on äitiä? Yritä luomuna, kyllä joskus tärppää![/QUOTE]

Että mitä? Lienee provo..
Menet lääkärin ohjeiden mukaan, aloitat clomit normaalisti.
 
Testiä minäkin suosittelen. Kp1 on ensimmäinen varsinainen vuotopäivä eli sitten, kun vuotaa kunnolla. Lasket kp3 clomien aloituksen siitä, joten ei huolta vielä. Odottele vaan rauhassa ja katso mitä raskaustesti näyttää. :)
 

Yhteistyössä