Oulaisiin...

  • Viestiketjun aloittaja lilliputti
  • Ensimmäinen viesti
Mahtava paikka! Itse olin elokuussa ja kätilöt ja hoitajat aivan ihania.Vaikka synnytys pelotti, niin henkilökunnan ammattitaito teki siitä maailman ihanimman kokemuksen! Omat toivomukset otetaan hyvin huomioon.
 
lilliputti
Tikku:
No kokkolas oli jotekin ankeeta ja sellasta liukuhihna juttua... :(
ja siitä tunsin "syyllisyyttä" kun en pitänyt lapsia öisin vieressä, et sain itse nukkua ja annoin heille tutit het samantien kun he synty.. ;)
Mut suurin osa hoitajista oli todella mukavia ja osasi kyllä hommansa.
 
Ite kans menossa Kokkolaan..ja mietityttää noi tutit yms. Oon kyl kuullu et Oulainen olis "lämpimämpi" paikka.Monella on vastaavia kokemuksia kun on kokeillu molempia. Harmi kyllä et noissa on noin suuria eroja. Joku väittää et Oulaisis saa kivunlievitystäkin helpommin..tiedä sitte. Kyl mä uskon et sen saa Kokkolassakin samallalailla. Niin ne ainakin lupaa. Kohta se nähdään :)
 
hennukka78
mä olin kans elokuussa viimeksi oulaisissa. sattu tosi ihana kätilö olemaan. kiva kotoinen paikka. Ja todellakin plussana sanon sen vauvalan, sitähän ei joka paikassa oo.
Kannattaa mennä!!
 
Mä oon synnyttänyt kolme lasta kokkolassa, ja kaikista on jäänyt positiivinen mieli. Kivunlievitystä sain, aina kysyttiin että joko haluan, tosin en eka kerralla halunnut, ja toisellakin kerralla vain kohdunkaulan puudutuksen joka ei mulla vaikuta mitenkään. Kolmas kun syntyi, otin spinaalipuudutuksen joka oli TOD hyvä!! Kyllä oon Oulaisistakin kuullut lähes aina positiiivista palautetta, kyllä ne varmaan on molemmat hyviä! Ja tutista puhen ollen, mun mielestä ne ei oo kokkolassakaan vastaan jos vie tutin. tosin ite en oo tarvinnu. Ja mä pystyn nukkuun tosi hyvin vaikka on vauva vierelläkin, joten niistä en osaa sanoa mitään. Mun mielestä sitä vauvaa voi tosiaanki pitää yöllä vierellä, varsinki jos vauvaki nukkuu ihan hyvin. Miks niille hoitajille kasattas ihan suotta vielä lisää työtä? Tietysti jos vauva ei oikein nuku ja ite on ihan poikki niin kyllä ne ottaa ihan mielellään vauvan sinne kansliaan, ainakin mun kokemusten perusteella! Tsemppiä synnytykseen! :hug:
 
UhmaikäinenÄiti
Olen kuullut et kiva paikka.

Itsekkin mietin tämän kolmannen kans et jos menisin nyt Oulaisiin, ku meiltä on lähes sama matka Ouluun ja Oulaisiin, mut menin silti Ouluun ku oli tuttu ennestään.
 
:wave: Siellä minäkin synnytin ja vain positiivista palautetta voin antaa...Kätilöt aivan mahtavia! =)
Oulua moni haukkunut liian laitosmaiseksi ja kiireiseksi...siksipä minä valitsin oulaskankaan ja sinne meen uudelleenkin...
 

Yhteistyössä