Oululaiset hox

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sielläpäs ole asunut ja ihan kiva paikka, keskustaan ei-liian-pitkä pyöräilymatka. onhan siellä toki niitä karmeita kerrostaloja, mutta palvelut tosiaan lähellä, neuvola, kirjasto, kauppa. ärrä oli joskus kun siellä asuin, onkohan vielä? =)

muok. tosta äiti-lapsi toiminnasta mä en osaa sanoa mitään, lasta kun mulla ei siellä asuessani vielä ollut...
 
Oululainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ketään jolla olis kokemuksia?Onkohan siellä seurakunnan tai muita perhekerhoja lähellä?
Kiitos nuista tiedoista.
Ainakin Toppilan monipalvelukeskuksessa on tiistaisin MLL:n perhekahvila ja keskiviikkoisin SKR:n perhekerho.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
sielläpäs ole asunut ja ihan kiva paikka, keskustaan ei-liian-pitkä pyöräilymatka. onhan siellä toki niitä karmeita kerrostaloja, mutta palvelut tosiaan lähellä, neuvola, kirjasto, kauppa. ärrä oli joskus kun siellä asuin, onkohan vielä? =)

muok. tosta äiti-lapsi toiminnasta mä en osaa sanoa mitään, lasta kun mulla ei siellä asuessani vielä ollut...
Ärrän paikalla on edullinen pizzeria. Kampaamo, Siwa ja pienoismallitarvikeliike löytyy vierestä. Mustasuon ja Niittyaron alueet ei ole niitä kerrostaloh*ttejä. Sinne vaan :)
 
Me asutaan Koskelassa ! :wave: Ja juurikin näissä karmeissa kerrostaloissa :whistle: Syksyllä tänne muutettiin, hyvin ollaan viihdytty. Seurakuntatalolla on kuulemma perhekerho, joka kokoontuu kerran viikossa (muitaakseni), itse en ole siellä vielä käynyt. Leikkipuistoja löytyy ja keskustakin on mukavan matkan päässä. Kirjasto, neuvola, hammaslääkäri, päiväkoti, ala-aste, siwa, pizzeria on kaikki tuossa ihan lähellä :)
 
Entinen koskelalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Oululainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ketään jolla olis kokemuksia?Onkohan siellä seurakunnan tai muita perhekerhoja lähellä?
Kiitos nuista tiedoista.
Ainakin Toppilan monipalvelukeskuksessa on tiistaisin MLL:n perhekahvila ja keskiviikkoisin SKR:n perhekerho.
Tuota mll perhekahvilaa suosittelen. Kävin siellä lapsen kans muutaman kerran ennen joulua. Ei käydä enää ku asutaan nykyään kauempana.
 

Yhteistyössä