Oululaiset!

  • Viestiketjun aloittaja Emmanmamma
  • Ensimmäinen viesti
Emmanmamma
Teenpä uuden aloituksen. Luin tota Hml-Turenki hevimiittiä ja kuullosti kyllä tosi kivalta. Oisko kellään kiinnosta vastaavanlaisen tapaamisen järjestämiseen täällä Oulussa? :attn: Tai entäs sitten kahvittelua lasten kanssa tai ilman? Ehdotelkaahan, jos kiinnostaa. Musta ois ainakin kiva tavata uusia ihmisiä. :)
 
naanu86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 12:42 Emmanmamma kirjoitti:
Mie oisin kiinnostu järjestämään tapaamista ilman lapsia, mutta ei taida löytyä innostuneita. :/
Mie kanssa kaipaisin ystäviä, joiden kanssa vois viettää aikaa myös ilman lapsia..Itellä ei oo kun muutama kaveri ja aina kun tavataan on lapset mukana..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 12:42 Emmanmamma kirjoitti:
Mie oisin kiinnostu järjestämään tapaamista ilman lapsia, mutta ei taida löytyä innostuneita. :/
mä en löydä edes gynen ajaksi hoitsua... kaikilla ei oo auttavaisia kavereita ja sukulaisia. muuten sikahyvä idea, ihanaa olis kerrankin ilman lapsia, mut mulla ei onnistu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 12:42 Emmanmamma kirjoitti:
Mie oisin kiinnostu järjestämään tapaamista ilman lapsia, mutta ei taida löytyä innostuneita. :/
Tuokin olis ihan kiva idea. Ei minulla kyllä muutenkaan mukaan lähtis kun tuo kuopus 4kk. Isompia ei taitas enään jotku ainolanpuistot kiinnostaa :D
Mutta joillakin tietty voi olla hankaluuksia saada lapsenvahtia :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:19 Emmanmamma kirjoitti:
Mä ehdotan ke 17.8 ja pe 19.8 tapaamiselle ilman lapsia. Mentäsikö syömään vai mitä haluaisitte? Ehdotelkaahan.
Kummallekaan päivälle ei vielä ainakaan ole suunnitelmia mut varmemmin pääsen paikalle keskiviikkona. Mikähän ois sellanen sopivan iso paikka et kaikki mahtus hyvin..ja millanen ruokapaikka, joku pikaruokapaikka vai ihan ravintola?

Hei oisko paha toi Limingantullin prisman Hese? Siinä ois sit kahvilakin samassa tilassa jos joku ei halua ruokaa syödä..
 

Yhteistyössä