~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

Pitkästä aikaa täällä taas! Nyt rv36+4 ja ei enää jaksais odottaa, kirjaimellisesti! :| Olisin jo ite ihan valmis lähtemään synnärille mutta vielä pitäis melkeen se kuukausi jaksaa odottaa.. Turhauttaa kun aika matelee ja kaikki olis jos muuten ihan valmista :D Maanantaina mennään oysiin äitiyspolille kontrollikäyntiin ja tarkistetaan vauvan koko ja kehitys, saapa nähä mitä ne sanoo.. tuntuu että tuo maha on "laskeutunu" alaspäin mutta en osaa sanoa onko vauva vielä "kiinnittynyt"? viime viikolla neuvolakäynnillä sanoi hoitaja että vauva on laskeutunu alas mutta ei vielä kiinnittyny. Mitenkä muilla on vauva masut kasvanu? :)
 
miiru2 Huomasin vasta nyt, että olit kysynyt minulta tuosta nestekertymästä. Kyllähän se minua myös huolestuttaa kovasti. Meille kätilö näytti selvästi missä nestekertymä oli ja se oli ihan selvästi peräsuolen alussa, siis heti sulkijalihaksen takana. Minua oma mies lohdutteli sillä, että eiköhän se ole ihan normaalia, että massuvauvalla on nestekertymää peräsuolessa, kun se sikiövedessä kelluu. Kätilö aikoi näyttää ultrantuloksia vielä lääkärille ja olla yhteydessä jos lääkäri on erimieltä kuin kätilö. Koskaan kätilö ei ole soittanut, joten kaippa se lääkäri on ollut samaa mieltä, että nestekertymä on normaalia. Toivon vain, että vauva syntyy terveenä.

Täällä alkaa olemaan rv. 27+6 kassassa =) Eilen oli neuvola ja massuasukkilla oli kaikki hyvin. Itse vain alkoi ärsyttämään terkkarin asenne, kun kerroin että joudun monta kertaa viikossa lähtemään aikasemmin töistä pois, koska olo on hankala. Alaselkä on todella kipeä, samoin alamaha ja kipeitä supisteluja tulee päivittäin. Supistelu helpottuu kunhan vain pääsen lepäämään, mutta töissä se se ei onnnistu. Terkkari kehotti vain kuuntelemaan omaa oloa ja ottamaan yhteyttä, jos töissä olo on jatkossakin hankalaa. Joo, en varmaan ole yhteydessä:kieh: Mä en edes yleensä valita mistään ja silloin, kun viitsin neuvolassa puhua olostani, olen siitä tosissani. Nyt on viimeiset kaksi viikkoa ollut todella hankalaa aikaa ja pikkuhiljaa alkaa tympäsee, kun monta kertaa viikossa olen lähtenyt kesken päivän töistä pois. Onneksi on ylitöitä, niin se onnistuu. Sori, tämä vuodatus, mutta oli pakko saada purkautua:whistle:
 
Hei anneli80! Kiitos kun vastasit. Kyllähän sitä aina pelästyy jos ultrassa on jotakin vaikka ei olisikaan mitään huolestuttavaa. Me kävimme kolmen viikon kuluttua uudelleen ultrassa ja neste oli hävinnyt. Ilmeisesti se oli lapsen nielemää lapsivettä. Eli kaikki hyvin! Kuulostaa siltä, että teidän pikkuisella neste on/oli samassa paikassa ja varmasti hänkin sen kakkii sieltä ulos. :) Ihanaa kevättä ja loppuodotusta sinulle!
 
Heihoi Oululaiset! :wave:

Mitä kuuluu? Mä mietin, että päivittääkö tätä listaa enään kukaan? Esim. mun tiedot puuttuu ihan kokonaan.

Täällä pahoinvointi elää ihan omaa elämäänsä. Välillä on ihan hyviä päiviä ja välillä oksennan moneen kertaan. :/ Saapa nähä olenko sairaslomalla synnytykseen asti.. Eilen saavutettiin puoliväli, mutta rakenneultraa saadaan vielä odottaa, koska se on vasta 4.4!

Mesikämmen ja masukki 20+1
 
Viimeksi muokattu:
Heips! Täällä olisi uusi tulokas foorumille =) elikäs ensimmäistä odotellaan, RV 16+6 ja LA olisi 15.9...ensimmäisellä neuvolakäynnillä kuului jo sydänäänet ja kovin vilkas papu näytti olevan eka ultrassakin..nyt jännityksellä odottelen seuraavaa ultraa, joka on toukokuun alussa. Vointi on alkuraskaudessa ollut hyvä, pahoinvointiakaan ei juurikaan ole ollut. Nyt on tosin tullut iskiasvaivoja ja paineen tunnetta alavatsassa.
 

Yhteistyössä