outo oire... vai kuvitelmaa...

Hei, tiedättekö vaikuttaako raskaus mitenkään syljeneritykseen? Mulla on kieli ollut kipeä, enkä ole mielestäni syönyt mitään mistä se voisi johtua. Se kirvelee ihan tuosta edestä. Ja nuo "makunystyt" ovat kirkkaanpunaisia. Tämähän voi johtua liian vähäisestä tai liiallisesta syljenerityksestä. Jostain muistan lukeneeni että raskaana ollessa syljeneritys lisääntyy, mutta en löytänyt sitä enää, kun olisin tarkastanut...
Olen siis vuoden kuumeillut 23-vuotias nainen ja nyt on menossa kp 29/28-30... eikä mitään merkkejä menkoista eikä kyllä raskaudestakaan. Paitsi tänään aamulla kun avasin uuden kahvipaketin, yökkäsin. Ennen olen rakastanut tuoreen kahvin tuoksua.... :eek:
 
Moikka!

En osaa sanoa tosta oireesta mitään, tulin vaan toivottamaan tsemppiä! Mulla itselläni menossa 24/25 ja vähän jo jännittää.. =) Koskas ajattelit tehdä testin?

Plussaonnea sylin täydeltä! :D
 
Terve!

Mulla oli aikoinani ekoja raskausoireita sammas kielen päällä. Tuollon terkka sanoi et suun limakalvotkin kuivuu helposti raskauden takia jolloin myös ph saattaa muuttua. Käski juoda paljon ja se auttoikin. Jospas olis jotain siihen suuntaan sullakin...? Plussaonnea!
 
en mä vielä testaa... monta kertaa testannu liian aikasin ja sit pettynyt.. nyt alkais oleen aika hakeutua lapsettomuustutkimuksiin...
mutta kiitos tsemppauksista :hug:
ja kiva huomata, ettei tää välttämättä ole ihan kuviteltua... oon "unohtanut" tässä kierrossa tän raskaaksi yrittämisen, ehkä se on auttanut =)
 
Heippa :)

Mäkin totesin joku päivä kieleni olevan kipeä, ihan kuin olisi syönyt pussillisen turkinpippureita :LOL: eikä kyllä tullut yhtään mieleen että oisin syönyt mitään mikä aiheuttaisi sen!

Pää mulla on särkenyt nyt reilun viikon melkein joka päivä, mikä ei todellakaan oo normaalia mulle. Olin kipeä pari päivää viimeviikolla (muttei kuumetta ollu paljoo) ja kuvittelin pääsäryn johtuvan flunssasta mutta se särky vaan jatkuu vieläkin vaikka flunssa onkin ohi :(

Tänään oon yökkäillyt koko päivän.. Ihan hirvittävän etova olo, voisin kuvitella raskauspahoinvoinnin olevan just tämmöstä :x
 

Yhteistyössä