Outo pelko päällä

Siis nyt olis testin osto edessä. Kuudes ehkä tuloillaan.
Lokakuusta asti ollaan oireita ootettu, josko tärppäis.
Nyt sitten taitas olla että ehkä....
MIKS mua alko pelottamaan mahdollinen plussa???
Miljoonia Entäs jos-kysymyksiä pää täynnä..

Ei tällaista ole aiemmin ollut :(
 
Mä odotan kolmatta rv:lla 5+0. Ja mulla on kans välillä sellanen paniikkiolo mitä ei edellisissä raskauksissa oo ollut! Kaippa sitä tietää liikaa asioista niin osaa jotenkin pelätä. Mulla kun vielä ollut vaikeita noi kaksi edellistä raskautta. Mutta täytyy vaan yrittää olla positiivisin mielin!:) Ei sitä kannata koko ajan pelätä ja huolehtia.:) Toivottavasti teille tulee plussa! :)
 
vuh
Mulla rv 8, ERITTÄIN toivottu vauva ja joskus on päiviä, jolloin pelottaa ihan hirveästi kaikki tuleva. :( Ihmettelen itseäni kyllä. Mutta ehkä tämä on taas sitä sopeutumista tulevaan? Ja kun jo vähän tietää, mitä on tulossa, voi pelätä kaikkea, mikä ei toteudukaan. Onnea plussaan sulle silti! :flower:
 
vuh
Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:
Meillä myös tämä ehkä plussa, on toivottu ja tervetullut. Eikä missään nimessä vahinko. Mutta pelottaa jo mennä sitä testiä edes ostamaan.
Menet vaan! =) Enitenhän kai pelottaa sellaset asiat, joita ei tiedä. Eli jos saat varmasti tietää olevasi raskaana, asiat lähtevät siitä sitten lutviutumaan. Ei tarvii enää jänskättää sitä, onko raskaana vai ei! :hug:

 
Kiitos =)
Niin kait se on mentävä.. Osittain ehkä pelottaa sit sekin et entäs jos onki nega.. Mitäs sitten.. Mies kun oli sitä mieltä, että nyt jos tulee niin tulee, sitten ei enään yritetä...
Ja kuitenki kp on nytte 33, eli myöhässä, mut jos on nega, nii millon sit alotan pillerit, ? Äh, sekava olotila taitaapi olla...
:(
 
vuh
Jees, käy vain ostaa testi. Pilsut voi alottaa sitten, jos menkat alkaa, mutta se ei kai oo tässä päällimmäisenä! Kyllähän toi siltä vois kuulostaa, että oisit raskaana...! Tuu kertomaan, miten kävi. Tai laita vaikka yv:tä! Onnea matkaan! =)
 
kuu
No mä pääsen testailemaan vasta ens viikolla.... Ja nyt jo tuntuu et apua... Olikohan viisasta... entä jos sitä ja tätä..... mikä lie tässä toisen lapsen tekemisessä niin pelottavaa. vaikka eka raskaus meni tosi hyvin 5v sitten....
 
Olisiko se sitten sitä "tervettä" pelkoa vanhemmuuteen?
Joskus joku sanonu, et jos ei osaa pelätä sitä vastuuta mitä lapset tuo tullessaan, niin ei ole valmis vanhemmuuteen...
Mut en minä ole koskaan näin paljoa pelännyt. Tietty jonkinlaista jännitystä ollut, mut ei näin voimakasta pelkoa...
 
Mulla oli ihan samoja fiiliksiä kun neljättä aloin odottamaan. Lapsi oli suunniteltu mutta kun testin teko lähestyi niin olin ihan kauhuissani että A-PU-A, mitä oon menny tekemään...

Mutta kun testi näytti plussaa ni hetkessä unohtui tuo katumus..
 

Yhteistyössä