Outoa kipua ylävatsassa

Mulla on outoa kipua ylävatsassa, rintojen alapuolella. Tunne on paineen tunnetta. Ihan kun joku painaisi kasaan sisuskalujani! :( hengittäminen, istuminen yms. sattuu, makuulla olo on ainut joka ei ole yhtä paha, mutta sattuu silloinkin.
- mitähän tää oikein on? Osaako kukaan sanoa?
 
Oletko sä eilen tehnyt jotain mitä et yleensä tee? Haravoinut vaikka?

Jonkinlaiselta lihaskrampilta minusta kuulostaa. Ensiavuksi hörppisisin ison lasin vettä ja jos kaapista löytyy magnesiumia ja b-vitamiinia niin niitä myös.
 
Oletko sä eilen tehnyt jotain mitä et yleensä tee? Haravoinut vaikka?

Jonkinlaiselta lihaskrampilta minusta kuulostaa. Ensiavuksi hörppisisin ison lasin vettä ja jos kaapista löytyy magnesiumia ja b-vitamiinia niin niitä myös.
En oo haravoinut kun en sitä pysty tekemään selän takia. Ihan vauvaa olen tässä 7 asti hoidellut. Niitä ei kaapista löydy mutta pitää juoda vettä
 
vierailija
Mulla tuli joskus vahvasta buranasta ( söin sitä kun oli hammas vedetty) ylävatsatulehdus ja se oli just tuollasilla oireilla. Jos ei yhtään helpota niin soita lekurille aika.
 
vierailija
Mulla puhjennut mahahaava teki juuri tuollaiset oireet pari päivää ennen kuin aloin verta oksentamaan.

Moni kertoo sappikivien aiheuttavan samanlaisia oireita. Itselläni sappi on kuitenkin kunnossa, eikä ultratessa löytynyt sappikiviä tai muutakaan vikaa sapessa.
 
vierailija
Mulla puhjennut mahahaava teki juuri tuollaiset oireet pari päivää ennen kuin aloin verta oksentamaan.

Moni kertoo sappikivien aiheuttavan samanlaisia oireita. Itselläni sappi on kuitenkin kunnossa, eikä ultratessa löytynyt sappikiviä tai muutakaan vikaa sapessa.
Hoby citysssä oli jokin jakso sitten tapaus, jossa sappitit oli tukossa ja suolistoa joutui leikkaamaan. Mikä jakso, en muista. Olisko tässä? Mistä ne sappikivet tulee?
 

Yhteistyössä