Outoa touhua Hobby Hallissa

XXS
Innostuttiin tilamaan Hobbarin tarjouseristä perheelle vaatteita, kaikkiaan seitsemän eri vaatetta/vaatesettiä. Nyt niitä on sitten meille toimitettu jo viisi ja kaikki erillisinä postipaketteina. jokaisesta paketista tullut siis erillinen ilmoituskortti ja eikun postiin pakettia hakemaan. Kahta pakettia tässä nyt vielä odotellaan. Kaksi ekaa pakettia on jo laskutettukin, kummastakin siis erillinen lasku tullut kirjekuoressa. Mikähän logiikka tässäkin touhussa mahtaa olla?
 
minä huomasin aivan saman viime viikolla,kun juoksin monta pakettia postista.
Sit ne laskutkin tulee myöhemmin,niin siinäpä selvitellään niitteen lippusten ja lappusten kanssa.Laitoinkin palautetaa sinne \|O
 
tilasithan ne kaikki samaan aikaan??siis samaan tilauserään?
kaikki asiakastilaukset pitäisi tulla niin että joku tilaa enemmän niin laitetaan samaan pakettiin.
ne siis kerätään sitämukaa kun tulostuu koneesta,siellä viinikkalassa on joku alotteleva varastomies joka ei tajua kattoa että kaikki tavarat tulevat samalle ihmiselle..
kiva varmaan juosta monta kertaa postissa,vaikka se oiskin vieressä mutta silti :kieh:

entisenä hobbarilaisena,nykyisenä stokkalaisena tiiän noi varastokäytännöt,lähetäppä sähköpostia asiasta ja laita siihen ettei viittis jokaisen kollin kohdalla juosta erikseen postiin.
sen ymmärrän että osa tuotteista lähetetään myöhemmin (niinkun hm:llä) mutta jos joka päivä tippuu uus postin "saapunut" lappu niin överiks menee!!

*muoks,jos oppis kirjottaa viel jokupäivä :ashamed: *<br><br>
 
Tilasin itse hobbarilta 4 vaatetta ja nekin tuli kaikki eri paketeissa. Ihmettelin samaa postissa tavaroita hakiessani ja postintäti selitti, että ne tavarat ovat kuulemma eri varastoissa ja ne lähetetään kaikki sitten niistä varastoista suoraan, eikä keräillä yhteenn. Hän oli sitä hobbarilta kysynyt kun muutkin on ihmetelleet tuota erikoista järjestelyä.
 
juupeli
Juu niillä on kykyään tullut pakoksi tuo että jokaisesta tulee eri lappunen ja lippunen,itse ihmettelins itä postissa joku aika sitten ja ne sanoi että vaikka tilaa samaan aikaan niin jokaisesta lähetyksestä tulee oma lappu ja joskus jopa niin että eivät tule edes samana päivänä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:44 Susa kirjoitti:
Tilasin itse hobbarilta 4 vaatetta ja nekin tuli kaikki eri paketeissa. Ihmettelin samaa postissa tavaroita hakiessani ja postintäti selitti, että ne tavarat ovat kuulemma eri varastoissa ja ne lähetetään kaikki sitten niistä varastoista suoraan, eikä keräillä yhteenn. Hän oli sitä hobbarilta kysynyt kun muutkin on ihmetelleet tuota erikoista järjestelyä.

Postintäti puhuu puppua,kaikki hobbarin tavarat tulee nykyään saman katon alta..Viinikkalasta :whistle:
ihmettäkö ne oikeen kikkailee siellä,
 
Mä tiedän hobbarin tilauksiin liittyen sellaisen tapauksen, missä tilattiin isompi tuote sekä pussilakanasetti. Ja tuon isomman tuotteen takia otettiin kotiinkuljetus, sisältäen siis loogisesti nuo molemmat tuotteet. Ja kyllä olikin sitten kiva kun ovi kello soi ja tavaraa ollaan tuomassa perille ja kädessä on se pelkkä pussilakanasetti :whistle: Olivat tietty vielä käytännön mukaisesti varmistaneet että on asukas paikalla. Arvata saattaa että hävetti, vaikkei oma moka ollutkaan. Ja tuli sitten se isompi tuote jälkilähetyksenä.
Ja näiden tilaus tehtiin saman aikaisesti.
 
Salama McQueen
Sama täällä...Tilasin tuossa pari kk sitten sieltä ja tilauksessani oli kolme eri tavaraa/vaatetta. Ja kolme kertaa juoksin postissa peräkkäisinä päivinä... :whistle: Eikä edes siinä pakettiosoitekortissa tai mikälie lapussa voisi olla jotain viitettä siitä, että siinä EI OLE koko tilaus.

Huoh. Varmasti taloudellistakin Hobby Hallille... :whistle: \|O
 
uusi laskutusjärjestelmä tosiaan alkanut, ja vaikka tilaisit sata tuotetta samalla kertaa, tulee kaikki erikseen eri paketissa.... RAIVOSTUTTAVAA!!!!!

toiseksi, lähetelly nyt laskuja tuotteista jotka on palautettu/vaihdettu, ja joista on tullut ilmoitus ettei ole enää saatavilla.. maton tilasin, oli kudonta virhe palautin.. kahden viikon päästä jos ei ylikin tuli lappu ettei niitä enää oo.... siitä sit pari viikkoa tuli laskut siitä matosta ja eka erä olisi pitänyt maksaa heti!
 
niinpä
Mulle tuli 8 tavaraa 7:ssä paketissa ja 7:llä eri laskulla tossa kk-pari sitten. Otin kyllä yhteyttä ja sanoivat, ettei sille oikein voi mitään... Kaikki tavarat kuitenkin oli tilaushetkellä varastossa!
Sain sitten yhden laskun, kun pyysin, mutta en mitään hyvintystä, vaikka ajelin 7 kertaa postiin ja takas, yhteensä 25km /reissu. Olis kuulemma vaan pitänyt odottaa ja hakea vasta parin viikon päästä! :headwall:
 
Salama McQueen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:05 niinpä kirjoitti:
Mulle tuli 8 tavaraa 7:ssä paketissa ja 7:llä eri laskulla tossa kk-pari sitten. Otin kyllä yhteyttä ja sanoivat, ettei sille oikein voi mitään... Kaikki tavarat kuitenkin oli tilaushetkellä varastossa!
Sain sitten yhden laskun, kun pyysin, mutta en mitään hyvintystä, vaikka ajelin 7 kertaa postiin ja takas, yhteensä 25km /reissu. Olis kuulemma vaan pitänyt odottaa ja hakea vasta parin viikon päästä! :headwall:

Uskomatonta...Ei uskoisi tuollaista p.askajärjestelmää olevan noin isolla firmalla. Käsittämätöntä!
 
aarrrgghh
Mie kun niin ehdin iloita tuosta HB:n saapuneesta pakettikortista..tilasin pari vkoa sitten Koala-riippumaton, pinnasängyn reunasuojuksen ja vauvan pussilakanasetin. Nyt tän ketjun myötä rupesin kattelemaan tuota pakettikorttia ja siinä paketin paino 0,7kg!!! :headwall: :( :headwall: Eli minäkin sitten kait ravaan postissa yhtenään, kun pelkkä riippumatto painaa jo 3,4kg...

Kyllä ottaa aivoon!!!! Laskettu aika lauantaina... :headwall: :headwall: :/ Pikkasenko pistän firmalle tulikivenkatkusta palautetta. Taitaa jäädä tää mun viimeiseksi tilaukseksi, jos tuleva käytäntö tosiaan tällanen. Ja netissä vielä sanotaan, että "tilaa näin, niin saat kaikki tuotteet samassa paketissa". Voi V!!!
 
Juu mua kans ärsyttää että nykyään tuotteet tulee eri paketeissa :headwall:
Eka tilasin allaskaapin vessaan ja samalla kertaa tilasin Marimekon kannun ja Marimekon lasit niin tulivat eri paketissa ja siten tuli myös eri lasku.

Sitten tilasin pojalle pyörän ja lapsille pyöräilykypärät niin pyörä tuli ensin(sen nyt ymmärrän) Ja sitten pyöräilykypärät molemmat eri paketeissa.

:headwall:
 

Yhteistyössä