outoa vuotoa..kiinnittyminen(kö)?

Heippa!

Tällää tarvittaisiin vähän apua/kokemuksia/mielipiteitä!

Elikkä mulla on nyt menossa kp 26/28-30, ovulaatiosta on nyt 9-10 päivää. Ovulaatio bongattu siis ihan mahakipujen ja valkovuodon runsauden myötä.

Eilen kp 25/28-30 luulin että menkat alkaa,noin vartti tunnin kouraisi ja jomotteli mahaa menkkamaisesti,menin vessaan laittamaan sidettä niin alushousuihin oli tullut n.2rkl verta. Laitoin siteen kun ajattelin et nyt tuli täti kylään, mutta muuta ei tullutkaan, huomasin illalla että siteeseen oli tullut tosi pieni määrä semmoista vaaleanpunaista valkovuota ja nyt ei tule mitään. Eikä ole maha kipeänäkään enää,jotenkin jännä olo vain tuolla kohdun seudulla...


Mietin vain että mitä tämä mahtaa olla? Koskaan aiemmin minulla ei tämmöostä ole ollut.

Vauvakuumettä on, googlestakin yritin tietoa etsiä ja en löytänyt muuta kuin kiinnistymisvuotoon ja kipuun liittyviä keskusteluita. En jaksa uskoa että sitä olisi ettei taas tiputtaisi korkealta pilvilinnoista ja kovaa....

Nöyrin kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!
 
Tässä keskustelussa ollaan saman kysymyksen äärellä.

Tuo saattanee hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa. Itselläni alkoi kp 23/28-30 (arvioitu, koska tarkasti en muista viime kuukautisten alkamispäivää) vaaleanpunainen vuoto, jota kesti kolme päivää (toisena päivänä ei tosin tullut mitään). Myös muita oireiluita oli/on. Ovulaatiolaskurin mukaan lopetimme ehkäisyn (keskeytys/kondomi) juuri otolliseen aikaan ja seksiä tulikin harrastettua ihan urakalla. Vuodon loputtua tein raskaustestin joka näytti negaa ja arvioin ensin, että voisi olla rv 3,3 kyseessä. Lueskelin keskusteluja ja ajattelin vuodon olevan kuitenkin kiinnittymisvuotoa, mikä selittäisi miksei raskaustestissä vielä näkyisi mitään. No, menkat kuitenkin alkoivat sunnuntaina reilusti niukempina kuin tavallista (eikä hyytymiä ole tullut kuten ennen) kp 29. Eli ne voivat enteillä myös kuukautisia, mutta toki mahdollista on, että olisi kiinnittymisvuotoa. Itse olen vähän kahden vaiheilla, että teenkö testin kuukautisteni loputtua? :O
 
miss_piggy
Itellä oli just tänään sama! Siis ovis oli uutena vuotena, ja tänään tuli valkkarin mukana ihan semmosta haalean vaalean punaista pikkusen pyyhittäessä, sitten ei taas mitään.
 
Hei!

Mehän mennään sitten miss_piggy samoilla päivillä,mullakin ovis siinä uutena vuotena (ainakin oireiden perusteella) :) nyt sitten vain jännäillään! kovasti plussatuulia! :)

Nii ja siis se piti vielä lisätä että mulla tuli eilenkin n-2rkl ruskeata tuhrua housuun mut siihen se sit loppu..
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tässä keskustelussa ollaan saman kysymyksen äärellä.

Tuo saattanee hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa. Itselläni alkoi kp 23/28-30 (arvioitu, koska tarkasti en muista viime kuukautisten alkamispäivää) vaaleanpunainen vuoto, jota kesti kolme päivää (toisena päivänä ei tosin tullut mitään). Myös muita oireiluita oli/on. Ovulaatiolaskurin mukaan lopetimme ehkäisyn (keskeytys/kondomi) juuri otolliseen aikaan ja seksiä tulikin harrastettua ihan urakalla. Vuodon loputtua tein raskaustestin joka näytti negaa ja arvioin ensin, että voisi olla rv 3,3 kyseessä. Lueskelin keskusteluja ja ajattelin vuodon olevan kuitenkin kiinnittymisvuotoa, mikä selittäisi miksei raskaustestissä vielä näkyisi mitään. No, menkat kuitenkin alkoivat sunnuntaina reilusti niukempina kuin tavallista (eikä hyytymiä ole tullut kuten ennen) kp 29. Eli ne voivat enteillä myös kuukautisia, mutta toki mahdollista on, että olisi kiinnittymisvuotoa. Itse olen vähän kahden vaiheilla, että teenkö testin kuukautisteni loputtua? :O
Hei!

Vaikea sanoa et jos sulla menkatkin alkoivat..tosin mun hyvällä ystävällä kerkesi tulla kahdet menkat,kolmannet jäi vasta pois jonka takia teki testin ja ultrassa huomattiin et menneekin jo kahta kk pidemmällä,et kaikkea voi tapahtua! :)

Jos sulla on semmonen olo että voisit olla raskaana ni kylhän sitä testin voi tehä,eipä siinä menetäkkää muuta ku rahaa ja voi sitte leuka pystyssä lähtee seuraavaan kiertoon! :) pidetään peukut ja varpaat pystyssä! :)
 
Täällä myös aivan samanlainen tilanne. Ovis luultavasti olisi ollut siinä uudenvuoden tienoilla.
Ja vessassa sitten kp22/31 tuli verta ihan kirkasta sellaista, mutta hyvin vähän, ja mahaa kramppaili ja mietin, että miksi ihmeessä menkat alkaa jo niin aikaisin.
Siteeseen ei kuitenkaan sitten tullut mitään.

Aikaisemmassa raskaudessa minulla oli kerran kiinnittymisvuotoa. Paperiin tuli kerran pyyhkiessä aivan pinkkiä valkovuotoa. Myöhemmin sitten ultrassa selvisi, että se oli juuri kiinnittymisen aikaan.

Mutta oudolta tuntuisi, jos ihan tämmöinen kirkas veri voisi olla kiinnittymistä.
 
miss_piggy
Mulla ei oo tullu mitään sen eilisen jälkeen ja eilen ei edes siteeseen asti tullu siis mitään.
Hätähousuna oon negaa testannu tänäänki, nythän on vissiin sitte dpo 9?
 
miss_piggy
Koita testata huomenna aamupissasta uudestaan, tai oota pari päivää. Siinä aamun ensimmäisessä virtsassahan vissiin näkyy parhaiten, kun sitä hormonia on ehtinyt kerääntyä kun pissa ollut rakossa sen verran pitkään :)
 

Yhteistyössä