outoa vuotoa..kiinnittyminen(kö)?

Heippa!
Ensiksi anteeksi kun tulen tänne odotuspuolelle kyselemään,mutta luulisin että täältä saisi paremmin apua mieltäni askarruttavaan ksysymykseen..

Tällää tarvittaisiin vähän apua/kokemuksia/mielipiteitä!

Elikkä mulla on nyt menossa kp 26/28-30, ovulaatiosta on nyt 9-10 päivää. Ovulaatio bongattu siis ihan mahakipujen ja valkovuodon runsauden myötä.

Eilen kp 25/28-30 luulin että menkat alkaa,noin vartti tunnin kouraisi ja jomotteli mahaa menkkamaisesti,menin vessaan laittamaan sidettä niin alushousuihin oli tullut n.2rkl verta. Laitoin siteen kun ajattelin et nyt tuli täti kylään, mutta muuta ei tullutkaan, huomasin illalla että siteeseen oli tullut tosi pieni määrä semmoista vaaleanpunaista valkovuota ja nyt ei tule mitään. Eikä ole maha kipeänäkään enää,jotenkin jännä olo vain tuolla kohdun seudulla...


Mietin vain että mitä tämä mahtaa olla? Koskaan aiemmin minulla ei tämmöostä ole ollut.

Vauvakuumettä on, googlestakin yritin tietoa etsiä ja en löytänyt muuta kuin kiinnistymisvuotoon ja kipuun liittyviä keskusteluita. En jaksa uskoa että sitä olisi ettei taas tiputtaisi korkealta pilvilinnoista ja kovaa....

Nöyrin kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!
 
Tässä keskustelussa ollaan saman kysymyksen äärellä.

Mutta tosiaan, voi olla kiinnittymisvuotoa. Onko muunlaisia oireiluita? Itselläni oli samanlaista vuotoa, mutta alkoivat kp 23/29-30 (arvioitu, koska tarkkaa ajankohtaa viime kuukautisista en muista). Itselläni tuli lähinnä vaaleanpunaista vuotoa kaksi päivää (yksi päivä välissä, milloin ei tullut mitään). Ikinä vastaavanlaista ei ole tullut, laskurin mukaan ovulaationi olisi osunut juuri niille päiville, kun ehkäisy jätettiin pois ja seksiä harrastettiin oikein urakalla. Tein testin vuodon loputtua, joka näytti negaa. Jos se olisi kiinnittymisvuotoa ollut, niin epätodennäköistä olisi, että raskaus olisi siinä näkynyt. Mutta menkat alkoivatkin nyt sunnuntaina aikalailla ajallaan (kp 28) jotka normaalia paljon niukemmat, eikä hyytymiä ole (kuten yleensä). Erikoisia tuntemuksia on kyllä vieläkin. Nyt olen kahden vaiheilla että tekisinkö silti testin kuukautisteni loputtua, vai onko tämä nyt tällä selvä? :O
 
Tässä keskustelussa ollaan saman kysymyksen äärellä.

Mutta tosiaan, voi olla kiinnittymisvuotoa. Onko muunlaisia oireiluita? Itselläni oli samanlaista vuotoa, mutta alkoivat kp 23/29-30 (arvioitu, koska tarkkaa ajankohtaa viime kuukautisista en muista). Itselläni tuli lähinnä vaaleanpunaista vuotoa kaksi päivää (yksi päivä välissä, milloin ei tullut mitään). Ikinä vastaavanlaista ei ole tullut, laskurin mukaan ovulaationi olisi osunut juuri niille päiville, kun ehkäisy jätettiin pois ja seksiä harrastettiin oikein urakalla. Tein testin vuodon loputtua, joka näytti negaa. Jos se olisi kiinnittymisvuotoa ollut, niin epätodennäköistä olisi, että raskaus olisi siinä näkynyt. Mutta menkat alkoivatkin nyt sunnuntaina aikalailla ajallaan (kp 28) jotka normaalia paljon niukemmat, eikä hyytymiä ole (kuten yleensä). Erikoisia tuntemuksia on kyllä vieläkin. Nyt olen kahden vaiheilla että tekisinkö silti testin kuukautisteni loputtua, vai onko tämä nyt tällä selvä? :O
Hei!

Ei ole oikeastaan muuta kuin semmoinen tosi outo olo kohdun seudulla pieni tylppä jomotus ja semmonen painon tunne ja lämmöt sahaa 37-37.4 välillä,normaalilämpö mulla 36.6. Tänää käyn apteekista hakemassa testin et jos sen tekis tässä joku päivä :) ei oo eilisen illan jälkeen tullut mitn muuta kuin normi valkovuotoa..

Minulla ennestään jo yksi lapsi josta ei ollut mitään muuta oiretta kuin aamuinen oksentelu,joten tämä on ihan uuttaa! :)

Paljon plussatuulia! :)
 

Yhteistyössä