**Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

Tiistai 1.4.2008

Tärpittäjät

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 24/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 28/29-32
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget..kp 32/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet

Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit
Kirma 2.Clomit
Minea81

onnekkaat

caffee81
 
hei, täällä ois uus tulossa pinoon mukaan jos sopii? kp5/28-30 menossa ja perjantaina alkaa menopurin pistelyt. toinen yritys tulossa, kertaalleen yritetty clomeilla+menopur+pregnyl seoksella.
Onnittelut caffeelle :flower: ja peukkuja muille jännittäjille!
 
Keskiviikko 2.4

Tärpittäjät =)

soja.....................clomit, Menopur, Pregnyl....kp 6/28-30
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 25/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 29/29-32
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 33/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:
Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit
Kirma 2.Clomit
Minea81

onnekkaat :heart:
caffee81[/quote]

 
Niin se kuukausi vaihtui ja kesää kohti mennään kovaa vauhtia =)

Onpas tämä ketju hiljainen, eiköhän panna vähän säpinää :wave:

mm-72, Tiinuli, Orion ja Jonski, missäs mennään? Itsellä ei mitään oireita, ei suuntaan eikä toiseen. Paitsi aika ajoin sellainen juilinta että täti kaartaa paikalle justnythetiäkkiä |O

Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!! ;)
 
aika varattu ja ensviikolla mennään tutkimuksiin!aikovat heti ekaks tutkia ukon!joten purkki käteen siellä!sano että puolen tunnin päästä näytteen otosta saa jo tuloksen.olipa ihana vastaanotto kun soitin toivotti tervetulleeks ja sano että lääkäri on tosi pätevä ja auttanu monia tässä asiassa! B)
 
Hienoa pimazu! Kyllä se mieliala alkaa varmaan kohentua kun pääsette eteenpäin hoidoissa. Me käyty ekassa inssissä tuolla in-tiimissä ja miellyttävä kokemus se oli. Ainakin tuntui että lääkärillä oli aikaa perehtyä meidän tilanteeseen. Julkisella se on menny suurinpiirtein niin että kättelyn jälkeen housut pois ja laverille ja sitten onkin jo seuraavan vuoro. Onnea tutkimuksiin!

Pupuvaimo: Täällä on peukut pystyssä! Toivotaan että tärppää! Eikä se täti sinne voi ehtiä kun se on täällä kiusaamassa minua ja kahta mun koiraa! ;)

 
soja Tervetuloa mukaan :flower: :flower: Kiva kun saamme lisää seuraa tällekkin palstalle =)

Pupuvaimo Äläpäs viellä luovuta....jos vaikka tärppi olisikin käynyt =)

pimazu Kiva kun hoidot menevät eteenpäin teillä.... =) Onnea matkaan

Omaa napaa.....aika kuluu hitaasti, liian hitaasti.....menkat alkavat 5-7 päivän sisällä mut ei jaksais odotella enää yhtään.....

 
Pupuvaimolle ja Tiinulille molemmille jännää aikaa.... toivottavasti ois tärpänny!

Pimazu: kiva kuulla että homma on nytkähtänyt käyntiin hyvin, se tuntuu aina hyvältä kun jotain konkreettista tapahtuu, teilläkin taitaa olla jo yritystä takana kotva?

oma napa. meillä aktiivista yritystä nyt reilu puoli vuotta, marraskuussa oli eka hoitokokeilu (tolla cocktaililla mikä tossa listassa on), mutta mun sairauden takia tiedettiin ettei vauvoja kuulu itsestään joten tätä ajatustyötä lapsettomuudesta on jo tehty pitempään. listan päivittäjälle toiveena, että mulle vois vaihtaa tota lääkelistaa silleen että nyt mulla ei oo clomeja käytössä, vaan suoraan menopur alkaa.

nyt pitää keskittyä Greyn katsomiseen =) kun se nyt alkoi kuitenkin ton jäkiksen jälkeen....
 
ainiin, me ollaan muuten hoidossa julkisella ja lapsettomuuspolilla on kyllä ollu hyvä ja ystävällinen ja mielestäni ripeäkin palvelu. tosin ensi alkuun kun hormonihäiriöitäni valitin ja niitä tutkittiin gynen polilla oli sillon toiminta hidasta ja tympeetä, tuntu ettei kukaan uskonu minua. mut siis lapsettomuuspolilla ihan eri meininki kun sinne asti kerta pääsi =)
 
Heh, mä oon tainnut bongata luomuoviksen :D
Sitä ei vaan nyt päästä hyödyntämään miehen töiden takia.
Mutta mitäs siitä. Maanantaina on klinikalle se aika.
Jännittää. Miehen testitulokset on sitten valmiina.
Mä kyllä toivoisin myös että asiat etenis nopeesti..
tiedän kyllä että mua tutkitaan seuraavaksi mutta toivoisin
todella että mahdollisiin hoitoihin alettas jo kesän aikana.

caffeelle vielä kerran suuret onnittelut! :heart: :hug:

Muille samanlaista onnea myös toivon.. :whistle: +++
 
Torstai 3.4.2008

Tärpittäjät =)

soja.....................clomit, Menopur, Pregnyl....kp 7/28-30
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 26/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 30/29-32
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 34/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:
Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit
Kirma 2.Clomit
Minea81

onnekkaat :heart:
caffee81[/quote]

[/quote]

 
pupuvaimo onko sulla mitään tuntemuksia, että oliskin voinu tärppi käydä? Meinasitko millo testata?

pimazu kiva kuulla, että teillä tutkimukset edistyy =)

iitukka onnittelut luomuoviksesta =) On varmaan mukava tunne, kun ovis tulee ilman lääkkeitäkin.

ON: mulla on vähän etovaa oloa ja kamala väsymys päällä eli aika helpolla on vielä tähän asti päästy. Menispä aika nopsaan ni pääsis ekaan ultraan...
 
täällä kp 12 menossa!!sain sairauskertomuksen omalta lääkäriltä sinne in-tiimiin aijemmista tutkimuksista.mitä tarkoittaa tilkka nestettä fd:ssä?lukee tuossa mun kertomuksessa..muuten kaikki normaalia, ei kystiä, munasarjat rakenteeltaan ja kooltaan normaalit...
 
on: Meille tulee väkisinkin välikierto hoitojen suhteen. Eilen lekuri soitti ja suositteli munatorvien aukiolotutkimusta röntgenissä????!!!! No tänään varasin aikaa sinne. Pääsen ehkä jo ens tiistaina ja se olis just passeli mun kiertoon. Silloin olis kierron 10 päivä. Nyt vaan odottelen postista kirjettä....

Hauskaa päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti!
 
Joo-o... Olipa hauska huomata, miehen sisko raskaana. Hyvinki oli jo kumpua, et en tiiä miten pitkällä on. Aika äkkiä kuitenki tullu (tai vaatteiden piilossa ollu), ku en oo aiemmin vielä huomannu ja nyt oli tosi selkeä. No, hyvä että joillaki käy helposti. :snotty: Vaikka onhan tuoki kokenu ennen esikoista pari keskenmenoa muistaakseni, ja 1 kohdunulkoinen jossa meni koko torvi. Mut helposti raskautuvaa sorttia kuitenki...näkyy olevan kaikki nuo miehen siskot semmosia.
 
saako liittyä listaan jo tässä vaiheessa vaikka kierto jolloin olen inseminaatioon menossa alkaa vasta 13.3, mutta huhtikuussa kuitenkin odotan et se h-hetki tulisi huomattua...... eka inssi siis edessä ja tuntuisi tosi hienolta päästä vaavihoidoissa jo tällaisen ketjun jäseneksi missä porukalla jännitetään miten kenelläkin menee... =)
eli mulla menee vaan kierron alussa femar ja kp -/27-29..ja tää on tosiaan eka kerta mikä on tulossa.... no lisätkää listaan sitten kun passaa, aika kuluu niin hitaasti,aikahyppy kuukauden päähän sopisi niin hyvin.. =) ja niin olen hankkimassa vaavia yksin ja asiakkaana helsinkiläisellä klinikka..
 
Perjantai 4.4.2008

Tärpittäjät =)

Pupuvaimo...........Menopur,Pregnyl,Luget.....kp 1/29-32
soja.....................clomit, Menopur, Pregnyl....kp 8/28-30
Iitukka.................
Pimazu...............
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 27/28-30

mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 35/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


Onnekkaat :heart:
caffee81[/quote]


Uuteen yritykseen siirtyneet :hug:
 
Perjantai 4.4.2008

Tärpittäjät =)

Pupuvaimo...........Menopur,Pregnyl,Luget.....kp 1/29-32
soja.....................clomit, Menopur, Pregnyl....kp 8/28-30
Iitukka.................
Pimazu............... tauko kp 13/28-30
Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 27/28-30

mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp 35/n.30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


Onnekkaat :heart:
caffee81


Uuteen yritykseen siirtyneet :hug:
 

Yhteistyössä