Ovis ollut jo aikoja sitten, nyt ovistestissä kaksi vahvaa viivaa? RASKAANA?!

  • Viestiketjun aloittaja raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti
raskaanako?
Heippa! Mulla on (tietääkseni) ollut ovis jo aikoja sitten, ja nyt kun pissattaa hieman normaalia useammin, niin huvikseni tein ovistestin kun muistelin jonkun joskus sanoneen että myös siitä voi todeta raskauden. Ovistestiin tuli kaksi yhtä vahvaa viivaa, voiko sitä pitää luotettavana raskaustestin korvikkeena, vai mitä muuta ne kaksi vahvaa viivaa voisi merkitä?

Olisin kiitollinen jos joku vastaisi =)
 
"juu"
Itselläni tarkoittaa kaksi samanvahvuista viivaa ovistestissä joko ovista tai sitten raskautta. Joten voipa hyvinkin olla, että olet raskaana :) Tai sitten sulla on se ovis nyt.
 
Voit tosiaan ovuloida vasta nyt vaikka plussaa olisi näyttänyt aiemmin. Joskus munasolu ei irtoakkaan ja elimistö ottaa uuden yrityksen.
Ovistesti voi loppukierrossa näyttää plussaa muistakin syistä, mutta se on positiivinen myös jos raskaus on jo mahdollista todeta myös raskaustestillä. Eli jos ovulaatiostasi on jo ainakin 12vrk niin kannattaa ostaa raskaustesti vielä.
 
KUVA!!
olen siis ketjun aloittaja.. tein äsken jo toisen ovistestin, ja otin kuvan siitä miltä se tällä kertaa näytti,

http://aijaa.com/0084210265046

tuolta löytyy kuva. voisko joku kertoa miltä vaikuttaa, olenkohan mä raskaana vai mitähäh?
 

Yhteistyössä