Ovistesteistä; liuska- vaikko sylkitesti

Kumpi parempi? Kokemuksia kummastakin, varsinkin tuosta sylkitestistä? Onko "helppolukuinen"? ja kummalla bongaa paremmin oviksen..
Liuskoja joskus aikasemmin ollut käytössä. Mutta nyt toi sylkitesti kiinnostais.
 
Huisi hippu
no jos ostaisin ovistestejä ostaisin sen halvemman. ja ehkä myös helppokäyttöisyydestä ois plussaa. mutta eikös bongaamiseen auta vaan hyvä ajoitus? ei paraskaan ovistesti huomaa ovista jos sitä ei oo.
 
Sylkitestiä oon käyttänyt ja se toimii parhaiten jos kierto pelaa ok. Esim. yksi mun hyvä kierto kp 12 sylkitesti plussaa ja kp 13-14 liuskatesti plussaa, ovis oli kp 14. Sylkitesti voi kertoa tulevasta oviksesta pissatestiä ennemmin.

Mutta.. Mulla kun on ovulaation kanss ahäikkää, niin kroppaa puskee estrogeenia toisinaan useaan kertaan kierrossa, ja sylkitesti voi näyttää monesti "hedelmällisintä". Tosin liuskatestilläkin oon saanut "vääriä" ovisplussia samasta syystä.

Sylkitestin käyttö vaatii ensin 1-2 kiertoa opettelua, tai ainakin mulla että tajusin miten tulkita mitäkin. Liuskatesti näyttää vaan LH-huipun mutta sylkitesti reagoi jo kun estrogeenimäärä nousee, niin mahdollisesta oviksesta saa vihiä jo ennemmin.

Mä käytän molempia :D Tikut kun loppuu niin sylkitestillä voi aina jatkaa..
 
Mulla yleensä aika tarkka kierto ja muista merkeistä/oireistä kyllä erotan milloin suunnilleen on ovis, mutta mietin joskos tukemaan ois ostanu testejä..
En tiä, oon ihan hurahtanut (jälleen) tähän kuumeiluun ;)
Toisaalta mietin onko ne sitten ihan turhia..
 

Yhteistyössä