Ovistesti hölmöilee?

Heippa! Nyt täytyy ihmetellä! Minulla oli ylimääräisiä first signal ovistestejä ja huvikseen eilen illal tein testin, koska olen kuullut että ovistesti joskus saattaa näyttää raskauden. Yllätys oli suuren suuri, kun testiin pamahti tasavahvat viivat! Tein aamulla toisen, ja silloin testiviiva oli jopa hiukan tummunut edellisestä testikerrasta. Tein äsken vielä vauvakuume päissäni kolmannen ovistestin, ja taas tuli tasavahvat viivat! Onko muilla kokemusta tälläisestä? Ja ovulaatio tosiaan oli ihan varmasti silloin 9-10 päivää sitten!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Tekisin raskaustestin toki, mutta nyt on menossa vasta kiertopäivä 23... En usko että näyttäisi!
jos ovistesti näyttää jo noin vahvoja viivoja raskauden takia, niin näyttää sillon r-testikin. Mulla on jokainen raskaus näkynyt 10 päivää ovulaatiosta, haamunhaamuja tullut jo 8-9 päivän jälkeen.
 
S
Jos ovistesti reagoi raskaushormoniin, niin kai nyt herkkä raskaustesti myös!! Käy nyt ostamassa se raskaustesti. Osta kaksi - tee toinen heti ja toinen aamupissasta huomenna.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Jos ovistesti reagoi raskaushormoniin, niin kai nyt herkkä raskaustesti myös!! Käy nyt ostamassa se raskaustesti. Osta kaksi - tee toinen heti ja toinen aamupissasta huomenna.
Ai sulla olikin jo niitä. Sinuna tekisin heti toisen niistä.
 

Yhteistyössä