Ovistestipäivät!! olkaa hyvä!

olkaapa hyvä. sori että ne on toisella kotimaisella, mutta satuin huomaamaan ja ajattelin jakaa teidän kanssa tämän.



eli kierron pituus vasemmalla ja päivä, jolloin kannattaa aloitta testailu on oikealla.
 
Tänx nibbler! :wave: Itse en ovista tikuttele, mut yritän muuten vaan bongailla, ja tosiaan jos mulla on 27 tai 28 kiertopäivät, niin ton mukaan vois olla jo kp:lla 10 tai 11 ovis hetket... tää nyt vahvistaa mun oudon aikasen ovistelun. Eilen meinaan tuli kirkasta kananmunan valkuaista jossa oli rusehtavaa joukos ja eilen oli kp 10/27-28. Myös alamaha on nippaillu ja väännelly... :D
 
no kiinnostaa varmaan hyvinkin monia täällä, mutta eiköhän noi päivät ole lähestulkoon kaikissa ovistestipakkauksissakin =) Että sikäli ehkä vähän turhaa. Mutta kiva että joku jaksaa olla aktiivinen.
 
Nuohan ovat päiviä, jolloin testaamisen voi aloittaa, ei mitään ovispäiviä. Joten ihan oikeaa asiaa ne ovat.
Ovat lähinnä ohjeena sellaisille, jotka eivät tiedä ennestään ovisaikaansa tarkalleen juuri siksi ettei ovis menisi ohi ainakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja trudi:
no kiinnostaa varmaan hyvinkin monia täällä, mutta eiköhän noi päivät ole lähestulkoon kaikissa ovistestipakkauksissakin =) Että sikäli ehkä vähän turhaa. Mutta kiva että joku jaksaa olla aktiivinen.
ai on vai?

vitsit mä luulin että saisin olla pätevä :D
 

Yhteistyössä