Ovulaation induktio elokuussa

Onnittelut..uskaltaa jo onnitella.. Menee ihan kylmiä väreitä!! Vaihtelua kuumille aalloille :LOL:
Noista kuumista aalloista sen verran asiaa, että kyllä se on noloa, kun ei voi syytä kertoa ja ihmiset ehkä hieman kummissaan katsovat hikoiluani töissä.. Nämä kuumat ilmat pelastavat meidät hikoilijat, kun muutkin kuin me hikoilevat varmasti näillä helteillä :)

Plussatuulia!!!
 
Onnittelut minunkin puolesta! Hienoa, että olette onnistunu, ja nyt vaan peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Siis tulkitsinko mä oikein tuota listaa, että tämä sun raskaus lähti alkuun clomien avulla? Minkälainen ongelma teillä on taustalla, jos saan udella? Ei muuten, mutta kun itsekin syön noita clomeja, niin mukava kuulla, että kyll ne oikeasti auttaa joitakin.
Onnitteluja vielä :flower:
 
Tähän pinoon todellakin kaivataan noita plussia. Toivotaan että viiva vahvistuu.

Itselläni on sunnuntaista lähtien ollut menkkamaista juilinaa mahassa, mutta tätiä ei vielä kuulu. Katselin aikaisempia kiertojani ja täti on suurimmassa osassa tullut kylään kolmantena päivänä lugejen loputtua. Eli tässä tapauksessa huomenna. Maanantaina testattu nega, jos tätiä ei kuulu niin annan itselleni luvan testata seuraavan kerran vasta lauantaina...
 
Mä olen ihan täpinöissä täällä Elishan puolesta B) =)
Toivottavasti se nyt tosiaan on plussa!! Vaikka onhan se, pakko olla... aivan mahtavaa!!!

(.)
Itselläkin sitten lähti sen verran homma lapasesta, että menin jo tilaamaan pari testiä... jos sitä sitten viikonloppuna testailis, ellei menkat ala. Nyt kp34 ja tätä ennen pisin clomikierto ollut 30 päivää. Jos tulee nega, niin saapahan sitten aloittaa Primolutit että saa uuden kierron aluilleen. Tottahan sitä salaa toivoo, että ihme olis tapahtunut, mutta järki kyllä sanoo, että ei nyt ainakaan vielä tällä kertaa ole näin käynyt.
 
Onnea Elishalle :heart:
Eilen oli ovistestissä suht vahva viiva ja tänään ei enää mitään. Eilen myös pupuiltiin :xmas: Että jännäilemään (tai siis rentoutumaan) nyt sitten vaan.

Tuli mieleen tosta ssg(?) ketjusta että ehdotin gynelle myös aukiolotutkimusta johon se idiootti sanoi ettei se ole nykypäivänä enää tärkeää :headwall:
Pystytään helposti ottamaan munis ja asettamaan kohtuun tms. Joo joo, mutta olishan se tietty kiva tietää että turhaako tässä paneskellaan jos mitään ei mene läpi :headwall: |O
 
Omppu ja Matilda..Mitä ihmettä te pihtaatte niitten testaamisien kanssa ;) ?Tehkää jo huomenna, jos vaikka elisha saisi teistä kaverin =)

(.)
Alamahalla(kohtu?) on jännä tunne, menkkamainen..Ja oikealla munasarjan kohdalla kivistää. Kai ne rakkulat siellä vielä vähän kasvaa, ja siksi oireita, mutta valmista tästä ei tuu.Se on selvä se! Byääääh
:'(
Mun täytynee perustaa oma pino toivottomille tapauksille..Siinä sitä meikäläinen sitten roikkuukin menopaussiin asti. Byäääh :'( :(
 
Jaa-a..pikkukakkonen on ollut tervetullut kesästä -05 lähtien. Ei olla käytetty ehkäisyä esikon synt. jälkeen kun tiedossa oli tämä mun pco, ja tässä sitä edelleen ollaan kahden vuoden jälkeen...
Reilu vuosi sitten aloitin metujen ja lugejen voimalla, ja nyt sitten clomit 4kiertoa. Ei hyvältä näytä :ashamed:
Luin jostain eng. kielisiltä sivuilta, että viimeistään 3. clomikierrossa tärpää 80%(?) pareista, sen jälkeen mahdollisuudet huononenevat..

Esikko sai alkunsa ihan luomusti, vahigossa. oli aikamoinen ylläri silloin. Olisi niin kiva kokea tuo ylläri toisen kerran B)
 
Kiitos teille kaikille onnittelusta, tiedän ettei se aina ole helppoa...

Joo o, mieskin näki viivan :D Perjantaina testaan uudestaan sitten ainakin luulis näkyvän selkeempi... oireita tissit kipeet ja mahaa nippaillee vuorotellen oikeelta tai vasemmalta (mitäköhän tääkin on? esikoisesta en muista..) Ja kohdunnipukka kova, mutta vähän auki. Niin ja ne kuumataallot/kuumuus olis kyllä luullu et olis kylmä....

LT82 juu kolme clomi kuuria tuli syötyä. Ennen clomeja oli terolutit tasoittamassa kiertoa joka heitteli kp20-50! Syynä siis meillä mun ovuloimattomuus/kuukautishäiriöt, miehellä simpat ok! En nyt enempää osaa kertoa...

Rötväles ainakin tyksissä tedään ssg ennen mitään hoitoja, ehkä siellä ollaan vielä vanhan aikaisia... Mutta kyllä se varmaan olis helpompi juttu tarkistaa kuin syödä clomeja montaa kiertoa turhaa....

Omppu76 ja Matilda2007 heti testaamaan!!!!
 
täällä alkaa oleen ovisaika ohitse, tasaiseen tahtiin on tullut pupuiltua :whistle: mutta en siltikään usko raskauteen, kyllä se olisi jo tärpännyt tässä kahden vuoden aikana jos kaikki olisi ok ?! nyt ei tosiaan oo enää clomeja ollut. tänään lääkäri soitti ja sanoi että seuraava toimenpide on munanjohtimien aukiolotutkimus. milloinkohan sekin poliaika tulee, lääkäri vain totes puhelimessa että laitetetaan postia tulemaan eli nyt sitten odotellaan kirjettä jotta sais tietoon että milloin tapahtuisi jotain edistystä tässä meidän tilanteessa. alkaa oleen kaksi vuotta pikkukakkosen yritystä takana. vauvauutisia olen taas kuullut useampia, välillä tekee pahaa ajatus että toiset saa niin helpolla lapsia, välillä osaa olla aidosti iloinen tuttavien vauvauutisista. kaikki tuttavat ei tosin tiedä tästä meidän tilanteesta että yrityksestä huolimatta sitä toista lasta ei ole vielä tullut...
tälläistä tältä erää. onnea plussanneille. toivotaan lisää ++++++ =)
 
Elishalle sylin täydeltä onnea!!! Ihania uutisia! :hug: :heart: Vähän täällä surullisena olen,koska joudumme nyt luovuttaa sinut tuonne odotusajan puolelle,oot ollu kyllä tosi iso apu ainakin mulle ja hyvä juttukaveri,jää kaipaamaan! :'( :heart: Oon kyllä muuten tosi iloinen sun puolesta! :D Niin piti kans tuota sanoa,että plussa on aina plussa,vaikka sitten olisi kuinka haalea! ;)

Niin ja täältä kanssa käskyä matildalle ja ompulle,että nyt ei testejä säästellä,et nyt sitten heti testiä tekemään,nyt oikein kunnon plussa pino tänne! :hug: Kauhea kun on kärsivällistä porukkaa täällä! :whistle: ;)
 
Elisha plussasta/haamusta! Eiköhän se siitä vahvistu, kun seuraavan kerran testailet. Hieno juttu! Tää antaa taas ripauksen toivoa meille kaikille muille.

Rötväles, kyllä edelleenkin ihmettelen noita lääkärisi puheita. Meillä klinikalla lääkäri ainakin sanoi heti aluksi, kun sinne tultiin, että aluksi pitää nimenomaan selvittää, ovatko munanjohtimet auki. Sehän on aivan perustavanlaatuinen juttu. Mitä sitä turhaan yrittämään vuosi tolkulla kierto toisensa jälkeen ja pumppaamaan hormoneja kehoon, jos putket on tukossa. Onko sulla mitään mahiksia lekurin vaihtamiseen?

Peesaan kans muita eli Omppu ja Matilda heti testaamaan!

Oma (.) tänään menossa kp 4 ja olin ultrassa. Kierron vaiheeseen nähden kaikki kunnossa. Huomenna alkaa sitten toka kierto puregonin kanssa. Kyllä aina kukkarossa kirpaisee, kun on käynyt apteekissa hakemassa puregonia. Nytkin siis köyhdyin sen 101 euroa. :(
 
Tulin täällä piipahtamaan...

Varovaiset onnittelut Elishalle haamusta/plussasta :heart:

Täällä olisi nyt rv7+5, mutta, mutta... eilinen alkuraskauden ultra naistenklinikalla toi ikäviä uutisia :'( Sikiön koko ei vastannut viikkoja. Maksimissaan 6+ olisi ollut koon puolesta eikä sydänääniä saatu näkyville. Ja kaiken kukkuraksi vasemmasta munasarjasta löytyi jotain minkä epäillään olevan kohdunulkoinen raskaus :eek: Pääsen jo huomenna sinne kontrolliultraan jolloin varmasti asia ratkennee suuntaan tai toiseen. Tietty toi epäilty KU voi olla myös keltarauhanen minkä kuuluukin näkyä alkuraskaudessa, mutta sitä ei pystytty sanomaan varmaksi. Eilen olo oli tyhjääkin tyhjempi, vaikka olin varautunut huonoihin uutisiin. Jotenkin vain aavistelin koko alkuraskauden, että kaikki ei ole nyt hyvin... Huomenna selviää sitten mitä jatkossa.

Anteeksi kun tulin teitä vaivaamaan ikävillä uutisilla. On vain kova tarve käydä asiaa läpi...

:heart:
 
Se on NIIN väärin, että näin käy!Kun itse raskaaksi tuleminen on jo tarpeeksi vaikeaa, niin sitten vielä se, että se menee kesken... :'(
Byääh..(taas), olen minäkin täällä tippa linssissä :(


(.) Alamahakipuilut jatkuvat, edelleen oikealla pingottunut tunne..
Onkos muilla näin?Että ei ole ovista ollut/tulossa, mutta kipuja on?? :eek:
 
:hug: Tiedän tasan mille tuntuu saada kuulla, että raskaus ei kehity kohdussa. Multa leikattiin KU raskaus tän kuluvan vuoden eka päivä. Ja jos kaikki olisi sillon menny hyvin, niin ensi viikolla olis sen raskauden laskettu aika... Ei fiilikset ole kovinkaan kummoiset.
Mä todella toivon, että se sulla EI olis KU, multa jouduttiin leikkauksessa poistaa vasen munajohdin, ja olin kyllä tosi kipee leikkurin jäljiltä. Fyysisesti ja psyykkisesti. Nyt yritetään saada pikkukakkosta aikaseksi clomien ja terojen avulla.

Mulla on nyt jotenkin matalapaine päällä. Vaikka pitäis olla innostunu kun alkaa olla tärppipäivät käsillä. Testain tänä aamuna ovista, mutta ei ainakaan vielä ollu lähelläkään. Ei tästä tuu kumminkaan mitään. Mä luovutan kohta.
 
pahoittelut täältäkin :hug:

Elishalle onnittelut plussasta, ne on aina mukavia uutisia :) Antaa toivoa itsellekin.

Mä kävin tänään ultrassa. Follit oli kasvanu ihan mukavasti, sieltä löytyi yksi 17 mm ja suurin oli 19 mm. Myös limis oli kivasti kypsynyt ja näytti valmiilta. Tänään pistän Pregnylin. Inssiin oli tarkoitus mennä, mutta nyt sitä ei voidakaan tehdä, koska ovis ajoittuisi lauantaille :| Mutta, lääkäri sanoi, että koska miehen simppanäyte oli viimeksi niin hyvä, niin inssistä ei meille välttämättä olisikaan niin kauheasti hyötyä. Eli kotona touhuillaan vaan. Ihan toiveikas olo on taas, mutta parin viikon päästä tullaan varmaan taas rytinällä alas maanpinnalle...Lääkäri ja hoitsu ovat kyllä ihania, sanoivat pitävänsä kovasti peukkuja meidän puolesta :)

kati231, juu, kyllä noi apteekkireissut aina kirpaisee :| Mulle on myyty sitä halvempaa versioita Puregonista, tosin hintaeroa taitaa olla parisen euroa vaan. Mulla on maksanu jotain himpun verran alle 100e. Jouduin hakemaan vielä tähän kiertoon uuden ampullin, kun ihan ei riittänyt se yksi. No, jos nyt ei tärppää niin voinen käyttää sitä vielä ensi kierrossa. Jos nyt polilla näyttää siltä että sieltä saa ultra-aikoja ja saan luvan alkaa piikittää. Onneksi tuo Pregnyl on halvempaa.
 
Pahoittelut Kimpsu :hug:

Vähän paskafiilikset täälläkin: viime yönä heräsin ihan _helvetilliseen_ alavatsakipuun, joka itse asiassa jatkuu edelleen. Ihan kuin olis ollut maailman järkyttävimmät menkkakivut potenssiin tuhat, olinkin jo varma että menkat alkaa oikein ryminällä, mutta ei. Kipu on nyt tasaantunut hiukan, mutta aika paha edelleen :/ En tiedä mitä tässä oikein osaa epäillä - ideoita? Mikään kohdunulkoinen raskaus tuskin oireilisi näin alussa, vai?

Mukavaa istua koko päivän palaverissa tässä kunnossa :'(
 
Elisha ja Kati231
Se on varma etten tuolle lääkärille enää mene!
Pitää vielä tunnustella, miltä se eka lääkäri tuntuu, se on ainakin erik.lapsettomuuteen ja ikääkin on niin paljon että luulisi tietävän mistä puhuu. (tälle "ehkä fiksulle" ei ollut vapaata aikaa, viimeksi kun halusin ajoittaa ajan oviksen aikoihin)
Olen siis käynyt vasta 2 kertaa Mehiläisessä.
Ja kyllä munkin logiikalla pitäis ensin tutkia onko niillä muniksilla edes mahdollisuutta päästä kohtuun. (Vai kuinka päin se menee, anyway)

Kävi kyllä jo mielessä, että löytyykö tästä kaupungista muita hoitopaikkoja. Mikä esim. tuo väestöliiton homma on?

Voi apua! Minä kun yritän olla pessimisti niin mies pamautti eilen, että hänestä tuntuu että nyt tärppää. Tähän asti sillä on mennyt usko jo täysin.
 
Mikäs sun kiertopv nyt onkaan?
Mulla oli ennen ku-raskautta silleesti, notta tein viikon aikana 2 testiä, mitkä oli negatiivisia. Sitten jouluaattona oli positiivinen aamupissasta, eikä edes hirveän tumma ja selkeä viiva tullu. Sillon oli menkat 8 pv myöhässä.
Mulla oli ekat oireet semmoset, että kun on oikein täynnä pissarakko, niin rupeaa sillee juilii alamahaa, tiedätkö? Kahtena päivänä ennen kun menin sairaalaan niin mulla se juiliminen vaan jäi sinne pissarakon tietämille, se ei hävinnykään se paineen tunne kun kävi pissalla. Sitten kun rupesi tulemaan maha kipeä, ja nimenomaan alavatsan seutu, niin mä olin ihan varma, että se tulee kesken. Siis se kipu, mikä iltaa kohti vaan voimistu, oli niin järkyttävä, että ei edes käynnistetyn synnytyksen supistukset vetäny vertoja sille tuskalle. Just semmonen tunne oli, että kohta akaa vuotaa ja rajusti.
Mutta mulla olikin sitten revenny munajohdin, ja vuosin vatsaonteloon, ja siitä johtu se kipu. Se oli niin karmea, että mä itkin ääneen, ja vaikeroin.
Mä en edes pahimmalle vihamiehelleni toivo semmosta tuskaa, mikä mulla oli ennen kuin sain kipulääke-tipan käteeni sairaalassa.
Toivottavasti sulla on jotain muuta se...
 
Kiitos kaikille :heart:

Juu tämän päiväinen ultra varmisti tuon keskenmenon. Mutta onneksi poisti lähes kokonaan tuon KU-epäilyn! 100% varmasti sitä ei voi sulkea pois, mutta hyvin epätodennäköiseltä vaikuttaa, huh! Aika näyttää sen. Ja tietty se miten hcg kehittyy huomisen tyhjennyksen jälkeen. Eli onneksi pääsen jo huomenna Kättärille lääkkeelliseen tyhjennykseen niin saa asiat nopeasti eteen päin. Surku olo, mutta ihan hyvin mielestäni jaksan. Surin jo tiistaina suurimmat surut pois, niin tästä on hyvä jatkaa. Kyllä elämä voittaa. Vielä ei vain ollut meidän pikkuisen vuoro :'( vaikka sitä kerkisikin jo niin kovasti rakastamaan...
 
Bee
Torstai 16.08.2007

kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 43/35-50
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 35/24-30
Matilda2007....4.clomit+pregnyl+luget...............kp 31/28-32
jonski..............clomit...........................................kp 28/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 26/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 24/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 22/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 22/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 19/28
macy...............(clomit)........................................kp 17/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 17/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 16/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 15/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 15/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 12/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 12/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 11/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 9/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 9/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 8/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 8/32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 5/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl.....................kp 1/28...yk 14
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
Kimpsu.......

Haamuilijat :heart:

Elisha..............3.clomit........................................kp 34/32-37..yk31?

Plussanneet tästä pinosta 6/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007

Isot pahoittelut Kimpsulle!! Jotenkin tuntuu todella pahalta, että meille joilla raskautuminen on muutenkin vaikeahkoa, tapahtuu sitten kaiken muun lisäksi tuollaista kauheaa.. :hug:

Elishalle taas kovasti onnitteluita plussasta!!! :flower: :flower:

).:) Kp 1, vihdoin ja viimein. Ensi tiistaina alkaa 2. piikitys kierros. Enää kaksi piikitystä jäljellä ja sitten joudutaan siirtymään rankempiin aseisiin... :|
 

Yhteistyössä