Ovulaation induktio elokuussa

Iltaa!!
Tänään kävin ultrassa, kiertopvä 11. Yksi follikkeli oli muita isompi..mutta oli kuulemma niin pieni vielä ettei ovulaatio ole varmaa.. :(
Mutta on silti mahdollinen...toivoa saa!!! :whistle:
Jos ei nyt ovuloi...niin sitten seuraavaan kiertoon pistokset mukaan.
Kun pystyis vaan oleen ajattelematta liikaa...muttakun EI!
Maanantaina alkaa sitten ovis-testi rumba.. Täytyy yrittää kehitellä hirveästi tekemistä että saisi ajatukset muualle.. että tällaista tänne!!

pahoittelut Kimpsu..en tiedä mitä sanoa..

onnittelut Elishalle!!! :flower:
 
Kyllä se plussa taitaa olla :D apteekin omaan ja early direktion testikasettiin molempiin kaksi viivaa... Ihan uskomaton olo, voi kun kaikki menis nyt vaan hyvin..

Tulen tänne taustailemaan ja lueskelemaan teidän juttuja. Toivottavasti moni vielä plussaa :heart:

Jenselle kovasti plussa tuulia +++++:whistle: sustakin on ollut iso apu ja tuki alusta asti. :hug:

Kimpsulle iso :hug:
 
tätiä ei vieläkään näy ja viimeisen lugen otin jo maanantaina.

Huomenna vasta annan luvan itselleni testata. Niin monesti olen joutunut jo pettymään ku on nega tullut (tässä kierrossakin jo kaksi kertaa). Menkkajuilinat, joita oli sunnuntaista lähtien on nyt hävinnyt ja lämmöt vielä ylhäällä. Toivotaan parasta...

Onnea Elisha!
 
onnittelut Elishalle!!! Mahtava juttu
pahoittelut Kimpsulle, on se niin väärin! voimia ja iso rutistus :hug:
Toivottavasti Matilda2007 olisi myös tärpännyt, jännityksellä odotamme.
Itsellä ollut oviksesta asti menkkamaisia kipuja ja ne vaan jatkuu ja jatkuu.
 
Bee
~Perjantai 17.08.2007~

kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 44/35-50
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 36/24-30
Matilda2007....4.clomit+pregnyl+luget...............kp 32/28-32
jonski..............clomit...........................................kp 29/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 27/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 25/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 23/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 23/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 20/28
macy...............(clomit)........................................kp 18/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 18/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 17/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 16/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 16/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 13/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 13/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 12/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 10/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 10/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 9/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 9/32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 6/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl.....................kp 2/28...yk 14
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
Kimpsu.......

Haamuilijat :heart:


Plussanneet tästä pinosta 6/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007


Onnea vielä kerran Elishalle ja toivotaan että kaikki menee loppuun asti hienosti!!!

rina82: Toivotaan että se munis siellä ottaa kasvuspurtin ja irtoaa!!

Matildalle pidän peukut pystyssä, lupaavalta ainakin kuulostaa! :)

).:) holiholiholi.. onhan taas oikein ihanan runsaat menkat.. *huokaus*
Ensi viikkoon on vielä piiiitkä matka. |O

 
Kimpsu: Voimia sinne :hug: Tiedän itse kokeneena kuinka pahalta keskenmeno tuntuu ja vielä kun takana on pitkä yritys.


Omppu76&Matilda2007: Huomenna kyllä testaatte!!!

Rötväles: Toi sun lääkäri on oikeasti ihan pönttö. Tottakai tuo aukiolotutkimus pitäisi tehdä ensiksi. Olisi se nyt hassu jos kuukausi popsisi lääkeitä ja ihan turhaan, jos siellä olisikin jotain ongelmia. Mulle tehtiin varmuuden vuoksi uusiksi kun aloin syömään clomeja, vaikka edellisestä kerrasta ei ollut 2,5 vuotta ja raskaudesta (pakko olla ollut auki ;) ) 8 kk, mutta lääkäri sanoi, että kun se tehdään niin se "vähän niin kuin putsaa röörit" eli parantaa raskautumismahdollisuuksia.



Omaan napaan...Oviksesta on nyt 2 viikkoa. Lugeja pitäisi laittaa vielä sunnuntaihin asti, mutta tuntuu turhalta, koska olo on ettei todellakaan ole tärpännyt. Jos lopettaisin nyt, niin menkatkin alkais aikaisemmin ja pääsisi siihen IVF:n...
 
Kimpsulle iso :hug: ,voimia sulle ja toivotaan että toivut hyvin tuosta keskenmenosta! Ikäviä nuo aina on,kun on muutenkin hankala raskautua ja sitten tapahtuu tälläistä! :'(

Elishalle nyt vielä onnittelut,tosi hieno juttu että sait vahvemman viivan testiin! :heart: Tulehan ainakin kertomaan ultra uutisia,että oliko kaikki niin kuin piti,toivotaan niin! toivottavasti joskus törmätään vielä näillä sivuilla! :hug: Hyvää odotus aikaa sulle! :heart:

Omppu ja matilda huomenna viimestään sitten testaatte,jos ette sitten jo testaile tänään! ;) Nyt testejä ostamaan! :D

Rina82,toivotaan että munis ottaa loppuspurtin ja irtoaa! :heart: Ikäviä nuo huonot ultra uutiset,sitä kun aina toivoo että lääkärillä olisi pelkkiä hyviä uutisia! :hug:

Mites muuten rötväles onko sulla mahdollisuutta vaihtaa lääkäriä tai sitten vaihtaa kokonaan johkin muualle vastaanotolle,ettei tarvisi tuolle lääkärille enään mennä,kuulosti kyllä ihan....... :kieh:
 
kp 13.. molemmin puolin pari onnetonta senttistä.. Ei enää seurantaa tässä kuussa..:(
Ensi kuussa nostetaan annos kahteen clomiin päivässä..
Lääkäri sanoi että äärimmäisen harvoin mutta joskus käy niin että on jo ovulaatio tapahtunut näin aikaisin, kun muutenkin on epäsäännöllinen kierto. Että täytyy kuitenkin testata, jos ei menkkoja kuulu, niin ennen seuraavaa clomi-kuuria!

Kimpsu; jaksamista sinulle ja miehellesi! Mitkään sanat ei varmasti auta juuri nyt..

 
pikaisesti piipahdan...

ELISHAlle hurjasti onnea plussasta !!!

10 päivän terolut kuuri syöty ja menkkoja edelleen odotellaan, voi hitsi kun potuttaa tää odottelu tulis jo, jotta pääsin uuteen yritykseen...miksei nuo metformiinit enää auta mulla kierron tasaantumiseen niin kuin aiemmin(jolloin kierto oli tasaisesti 35)nyt olen vuoden syönyt metuja ja kierto on niin epätasainen kuin olla ja voi, ei siis ole yhtään tasaantunut ja monasti olen teroja joutunut avuksi ottamaan kun kierto vain tuntuu venyvän...heitän kohta nää metut mettään turhina :kieh:
 
Iltaa.
Muakin alkaa nyt pikkuhiljalleen nyppiä tää kierron venyminen. Joo, tiedän, testata vois, mutta kun ei yhtään huvita taas kerran nähdä sitä negaa testissä... olis edes jotain oireita niin vois elätellä toivoa, mutta ei :D
 
Juu tulen sitten kertomaan uä kuulumiset, ma soittelen polille... Ja taustailen täällä lukemassa teidän juttuja. Jense juu "törmätään" vielä täällä. Niin ja kiitos vielä kaikille onnitteluista :hug:

Omppu kyllähän tuo oireettomuuskin voi olla merkki raskaudesta, eikös se ole niin, että niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa raskaudesta!!
 
jonski
HUrrrrjan paljon onnea plussasta Elisha ja Matilda2007!!!! :heart: :heart: :heart: :flower: Nyt vaan tarrasukkia matkaan =)

Pahoittelut kaikille tädin nujertamille! Voima :hug:

Kimpsu: Pahoittelut tapahtuneesta! Voimia sinulle paljon. :hug:

Omaanapaa: Nyt sitten menossa kp 30 ja kierron pituushan yleensä on se 30-32... Mulla oli tuossa yhdessä vaiheessa sellainen tunne, että olis tärpännyt... Se vaan tuli jostain :D Oireitahan tässä on taas ja vaikka ja mitä. Mutta nyt olen ottanut sen asenteen, että testata ei ennenkuin menkat ovat todellakin myöhässä. Lämmöt on korkeella ja vatsakrampit on aivan kamalia! Ollut melkein oviksesta lähtien. Välillä täytyy mennä melkein kolminkerroin kun niin viiltelee ja kramppaa. Mutta odotellaan nyt tässä vielä ja maltetaan. Kun kuitenkin aina clomikierrossa mulla on ollut niitä kaikenmaailman oireita... Nää on aivan kamalia nää piinapäivät!!!! :headwall:

Kaikille hyvää lauantaita ja tsemppiä!
 
Matilda2007 aivan mielettömän paljon! Ihania uutisia tännekin on tullut viime aikoina. Eiköhän se haamu tosiaan plussaksi vahvistu. :flower:

ON: menossa nyt kp 7 ja puregonit tosiaan aloitin kp5. Pistelen sitä ke asti, jolloin ultrataan. Toivottavasti follit - tai yksikin - ovat kasvaneet odotetulla tavalla.

 
Matilda, ONNEA!!! :heart:

Mä testasin äsken tyylipuhtaan negan :| Oli odotettavissa, mutta ei siihen negatuloksen tuijotteluun nähtävästi edes näin monessa vuodessa karaistu niin, etteikö se vähän vetäisi mieltä maahan. Toisaalta, menkkojakaan ei kuulu ja tähän asti clomeilla olleet ihan säännölliset, eli toivoahan siis on... =) Ajattelin odotella vielä ehkä viikon päivät, ellei sittenkään kuulu niin testaan uudelleen ja jos silloinkin tulos on nega, aloitan primolutit jotta saa uuden kierron käyntiin.

Kyllä tää lisääntyminen on vaikeaa :|
 
jonski
Se siitä tunteesta... Nyt lämmöt laskenut ja oireetkin on tipotiessään. Vatsaan koskee, koko ajan täytyy juosta vessassa kurkkaamassa, että joko... Eli täti tulossa, vahva tunne!! :kieh: :'(
 
Matilda,hurjan paljon onnea,kyllä se viiva siittä vahvistuu! :hug:

Omppu,olin niin varma että sinäkin saat plussan,toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi!! :hug: :heart:

Jonski,älähän nyt vielä,peliä ei ole vielä menetetty,toivotaan että noi oireet olisi raskaus oireita! :heart:

Täällä ei mitään uutta,ovista aletaan pian tikuttelemaan,toivotaan että edes siihen plussa pärähtäisi! :D
 
huomenna pitäs alottaa ovis-testi rumba. Mulla kahenlaisia testejä..toisissa lukee että EI aamuvirtsasta..ja neljään tuntiin ei saa pissiä..eikä juoda paljoa pariin tuntiin ennen testiä...
Toisessa lukee että voi tehdä aamulla. Ja aamusta se olisi helpoin.. Miten itse teette..??
 
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 47/35-50
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 39/24-30
jonski..............clomit...........................................kp 32/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 30/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 28/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 26/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 26/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 23/28
macy...............(clomit)........................................kp 21/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 21/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 20/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 19/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 19/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 16/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 16/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 15/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 13/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 13/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 12/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 12/32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 9/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl.....................kp 5/28...yk 14
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
Kimpsu.......

Haamuilijat :heart:


Plussanneet tästä pinosta 6/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
Matilda2007 18.8.2007


Kyllä se nyt siltä näyttää raskaana täällä ollaan. Tänä aamuna testiin tuli selkeät kaksi viivaa, tosin testi viiva oli kylläkin vielä aika paljon haaleampi kuin kontrolliviiva. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin plussaisi tässä kierrossa... =)
 
Oikein paljon Matilda2007!!!! Ihanaa, että plussia vihdoin alkaa tulla.

Toista se on täällä. Luget laitoin viimeisen kerran perjantaina, koska unohdin ne kotiin kun olin viikonlopun duunireissussa ja tänään jo sitten tuntui menkkamaista juilintaan. Olisi siis pitänyt jatkaa vielä sunnuntaihin asti, mutta eipä tuo taida haitata, koska kuitenkin oviksesta oli kaksi viikkoa. Viimeksi alkoi 5 pv viimeisen lugen jälkeen eli keskiviikkona viimeistään odotettavissa...

nunniu: Pahoittelut ultrasta :hug:
 
Tsemppiä teille jotka piinailette kierron loppuvaiheilla. Uskotaan, että niitä plussia tulee vielä lisää.

Itse kävin ultrassa viime viikolla ja sain ihan mukavia uutisia. Kaksi isoa follia löytyi, kooltaan 17 mm ja 19 mm, vaikka alkuun näytti, ettei ne lähde millään kasvamaan. Torstaina pistin Pregnylin ja ovis oli oletettavasti lauantaina. Inssiin ei siis tällä kertaa päästy, mutta lääkärin mukaan meillä pitäisi olla ainakin lähes yhtä hyvät mahikset onnistua kotonakin, kun simpat on ollu niin hyviä. Nyt siis vaan jännäillään loppukierto.

Rina82, mä oon tehny ovistestin aina aamulla. Ihan tietysti jo senkin takia, että kun oli tarkoitus mennä inssiin, niin se tehtiin sinä samana päivänä, kun aamulla oli testannut plussan ovistestillä. Viimeksi käytin Clearbluen digitaalista testiä, koska sitä on helpompi tulkita, tai siis sitä ei tarvitse itse tulkita ollenkaan, koska se ilmoittaa selkeästi joko plussan tai negan.
 

Yhteistyössä