++Ovulaation induktio lokakuussa++

Oltiinkin tänne hypätty :)

Jee, täällä on menkat tulossa. Alkaa meinaan olla sellaset menkkakivut ja pientä punertavaa limaakin. Ilmotan sitten taas kp ykkösen joku päivä.
Kerrankin iloinen menkoista, kun ei kerta sitä nyyttiäkään ollu tulossa :|
 
Pikaisesti (.)
Pientä vuotoa on, mut en vielä laittaisi kp 1..Vaikeeta on tää arviointikin, että mikä se kunnon vuotopäivä on!
Jospa se huomenna alkaisi kunnolla vuotaa.

:attn: Kysyn vielä teiltäkin
Onko kellään myydä myydä 1kpl Clomia?
 
Apua...musta tuntuu että nyt rupee menee yli. Että on PAKKO raskautua ja mä teen ihan mitä vaan..tutkin jo kaikenmaailman vitamiineja ja hermoilen että saanko kaikkia tarpeeksi ja mitä vielä ottaisin...ihan ku ei ois jo hirvee kasa pillereitä. 5 erilaista jos ei clomeja lasketa mukaan. Ja jättihelokkikapseleitaki ajattelin taas ostaa ku yks purkki pääsi jo loppuun... :attn: Kaikenmaailman sinkit ja seleenit pyörii nyt päässä.

Pitäsköhän ostaa nukke ja rueta hoivaan sitä :LOL:
 
Ovis on nyt kyllä hävinny jonnekkin nurkan taakse, tai sit se on vaan myöhäs... :/ Voiko nuo clomit oikeesti kiertoa pidentää? Toivon ja rukoilen, että saisin ovis+ huomen aamulla, muuten en pääse inssiin taaskaan... ja seuraasta kerrasta voin taas vain unelmoida... voi ketku, että ottaa kupoliin.

Parempia päivänjatkoja teille muille =)
 
No onpa tämä alas valunu tämä meidän pino...
retuli82, toivotaan, että bongaat vielä oviksen ennen viikonloppua!
(.) |O Mä arvasin tän!! Tätiä ei näy, eikä kuulu, ja taas kierto venyy!! :headwall: Mä ENENEN jaksa enää tätä... Mun voimat loppuu ihan just. Ja teidoksi, että en usko pätkääkään, että olisin raskaana, olo ei ole yhtään semmonen ja kun on vielä luomukierto, niin olisi kyllä maailman kirjat sekaisin, jos semmonen ihme sattuis meille.
:kieh:
 
..luget siis lopetin lauantaina, tiistaina kotitesti nega. MUTTA päätä särkenyt maanantaista lähtien ja yhtä kauan ollut lämpöä 37-37,5 :ashamed: Olo ei yhtään tätimäinen..

Saas nähdä onko nämä hormonihoidot laukaissut mussa migreenin!! :headwall: ..mulle joka ei koskaan kärsi muusta kuin itseaiheutetusta pääsärystä.. :( jee jee..
 
muistelen parhaan kykyni mukaan juhannuksena ollut km:a ja siitä tekemääni plussan ajankohtaa suhteessa ovikseen; kalenterini mukaan sain haamuplussan vasta 20 päivää oviksesta..Uskallan tehdä uuden testin vasta viikonloppuna.. :ashamed:
Mutta nyt saikkarilla lämpöilyn ja hedarin takia :'(

Toivottavasti kukaan teistä muista ei joudu samaan tilanteeseen!!! :hug:
 
Bayan Fare, kuulostaapa tutulta..Tuo jatkuva suunnittelu ja "pakko"-ajatukset :ashamed: Millähän siitä pääsisi eroon?

LT82, mitäs sun testi sanoo? ;)

Pupuvaimo, mulla tulee lugeista pääsnsärkyä!
Sit toi, kun ne lopettaa, niin keltarauhashormonitaso romahtaa alas niin se aiheuttaa päänsärkyä. Ilman lugejakin tuttu pms-oire...

(.)
Joo..hermot mänööööö!Tuo vuoto ei runsastu, ruskeeta tuhrua vaan.Kyllä se yleensä tässä vaiheessa on ollut jo suht runsasta. Koska mulla on kp1?Koska mä tilaan ajan polille?
:headwall: Haluis tietää!!
 
Torstai 4.10.2007


Omppu76.............5.clomit. ...................................kp /26-30
Pömpeli-pötsi.......3.clomit..................................... .kp 58/30
Vilinäiti.................3.clomit.................................... ..kp 57/36.yk16
jonski...................clomit.........................................kp 46/30-32
Sini 78.................2. puregon+pregnyl....................kp 35/29-31
macy....................clomit..........................................kp 34/32
Bayan Fare..........2.clomit.......................................kp 2/?..y 1v
mm -72................5.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 32/28-32
Maikki-Likka............................................................kp 32/29-31
LT82.....................clomit+terot...............................kp 31/27-34yk15
nunniu..................2.clomit......................................kp 29/29-33
Maria-83...............3.clomit......................................kp 25/34-36
Alisa79.................2.clomit......................................kp 24/28-32
Jense...................5.clomit+terolut..........................kp 24/34
kati231................3.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 20/28-42
Ines.....................3.clomit (tauko) + metut + terot.kp 20/? PeePee77............2.puregon+pregnyl.....................kp 19/29-31
Dreamer-88..........1.clomit......................................kp 19/25-?.yk10
Rina82..................2. clomit.....................................kp 15/??
Emppu78..............tauko......................................kp 15/32
marianne22..........2.clomit......................................kp 14/28-30
Nanna75..............2.clomit......................................kp 11/14-30
Kimpsu..........km8/07, tauko clomeista...............kp 8/30-42 y 1v9kk
JEEP.....................5.clomit+metut+puregon...........kp 6/31-36.y2,5v

heksamiina...........3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
ToivossaOnHyväElää.1.clomit+terot.......................kp ?/?
Matilda2007..........km 8/07.....................................kp ?/28-32
Bee......................2.puregon+pregnyl.....................kp ?/?

Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007




 
Bayan fare ja mm-72,täällä kanssa samat tuntemukset,että on pakko nyt heti raskautua ja sitä vaan miettii koko ajan että mikä kun ei vaan raskaudu,jotenkin varmaan kauhea hoitovietti päällä,vaikka mullakin on jo kaksi lasta ja kaksi lemmikkieläintä,niin ajatukset on vaan että koska meille tulisi pikkuinen! :ashamed: :( Niin ja ehdotin miehelle et hakeuduttais nyt sit oikein johkin lapsettomuus klinikalle,niin sano vaan että jos nyt vähäks aikaan jättäisit nuo höpötykset ja katsotaan nyt vielä pari kuukautta! :kieh: Jotenkin vaan ottaa päähän kun omat ajatukset on vaan tässä lapsettomuudessa! Liian rauhallinen mies! :D

Pupunvaimo ja LT82,toivottavasti plussat saatte molemmat!! :whistle: Tulkee sitten kertomaan kun uskallatte tehdä testin! :hug: Muistakaa että niitä raskaus oireita ei välttämättä tule ollenkaan! ;) Niin ja LT82,meillä esikoinen tärppäsi juuri luomu kierrosta,clomien jälkeen,melkoinen ihme tosiaan! :heart: Itse en usko että enään meille tulisi tuommoista ihmettä! :'(

Retuli,toivotaan että ovis plussa tulisi huomenna,ikävä kun noita hoitoja ei tehdä viikonloppusin! :hug: Itellä ollut ovis clomien kanssa vasta kp19,tiedä sitten miksi noin myöhään!
 
miten hassua, olin just tulossa tänne kysymään samaa :'( :'( |O

hetken parkumisen jälkeen tulin kuitenkin siihen tulokseen, että tää itkeminen tekee hyvää :'( :heart: Hyvästä syystä saadaan itkeä vaikka iltaan, ja tämä on hyvä syy eikös vaan :heart: Nessut siis vaan esiin ja sitten uuteen nousuun!! :hug: meille kaikille itkuisille :hug:
 
Voi kun pystyiskin aloittaa vaikka siivoamisen, mutta työpäivä kesken. Onneksi lapset on nyt kerhossa, mutta voi kerhotädit kattoo pitkään jos meen oikein itkuisen näkösenä hakee tyttöjä. Ja samaten vanhemmat kun tulee lapsensa hakee hoidosta. Illalla märisen oikein kunnolla, kunhan mies on menny (TAAS!!) viikonloppu reissuun ja tyttö nukkuu. Sit on hyvää aikaa vaipua itsesääliin ja masennukseen. Taidanpa hakea pullon hyvää viiniä, ja jotain suklaata, niin siinähän sitä jo onkin sitten. Kun nyt USKALTAA JUODA KUN EI VARMASTI OLE RASKAANA :headwall: |O :'( :ashamed:
 
jeps, mäkin lähden tyttöjen kanssa huomenna juhlimaan; masennukseen ei saa vaipua :hug:

.ajattelepa LT82 sitä, että olen hieman kade sinulle; teillä on lapset kerhossa :heart: :heart: ..no, onneksi meillä on edes pikku kissanen :heart: =)
 
Moi vaan kaikille pitkästä aikaa! On ollu fiilikset aika matalalla, en ole jaksanut kauheasti kirjoitella :| Nyt on meneillään jo kp 8, ja 3. Puregon+Pregnyl-kierto. Viime kierrossa ei taaskaan päästy inssiin, kun osui viikonlopulle, ja tällä kertaa voi käydä samoin :headwall: Rasittavaa... Tän kierron jälkeen on varmaan pidettävä välikierto, ja se tekeekin varmasti ihan hyvää. Uskomatonta, miten vaikeaa tää raskautuminen voi olla :/

Tsemppiä kovasti kaikille :hug:
 

Yhteistyössä