++Ovulaation induktio lokakuussa++

Onnea marianne22:lle oviksesta!

Täällä kärsimykset jatkuu, kun luulin päässeeni kuumista aalloista niin viime yönä ne alkoivat taas.. Aamulla mahaa koski niinkuin menkat ois alkamassa, vaikka pitäis alkaa vasta maanantaina. Ja nyt päivän ajan on tuntunut ihan ku ois pissitulehdus.. oon vetänyt koko päivän karpalomehua, ku ei uskalla lääkitä itseään..

=)
 
Onnea oviksen bongaamisesta marianne22, nyt vaan sitkeitä siittiöitä peliin! Kaikkea sitä ihminen joutuu kestämään(pahoillani kädestäsi)->toivottavasti sulla pysyy käsi menossa mukana lemmiskelyissä... :saint:

maria-83 :saint: mä menen muutaman päivänedelläsi, mutta mulla kans noita pissatulehduksen oireita->outoa, koska ei ennen menkkoja yleensä ole...
Negan kuitenkin testasin kp28 :(


 
Voi paska. Siihen jäi menkkojen tuleminen. Tippa veristä limaa ja siinä kaikki. Oli kyllä menkkakipuja.
Nää oli nyt sit tavallaan toiset menkat kun jäivät pois. Ja ihan ajallaan nääkin ois alkanu kun ajattelee että 60 päivään mahtuis kahdet menkat jos kierrot 30 päiväisiä :/

Pitäisköhän vielä kerran testata ja jos nega niin sit gynelle. :|
 
Minut saa tiputtaa listoilta kokonaan pois. Ei ole tullu plussaa, eikä varmaan tulekaan. Mun pää ei enää yksin kertaisesti kestä tätä hommaa. En aio syödä lääkkeitä, mitkä mulle on määrätty, ja jos tulen raskaaksi luomuna, niin sitten tulen, mutta en enää jaksa stressata tätä asiaa. Pakko on varmaan ruveta henkisesti valmistautumaan ja käymään läpi sitä, että meille on suotu yksi lapsi, ja enempää ei välttämättä tule. Voin sanoa, että kriisi seuraa tätä päätöstä, mutta meillä on miehen kanssa jo sen verran yhteiseloa takana nuoresta iästä huolimatta, että jospa tämä parisuhde kriisin kestää (yhdessä ollaan oltu jo 8v ja 7 kk). Hyvää jatkoa kaikille, käyn aina välillä taustalla lukemassa, että miten teillä menee! Ja kaikille: ONNEA YRITYKSEEN!!Kiitos kaikille tän pinon palstailijoille, te olette MAHTAVIA TYYPPEJÄ! :hug:
 
Moi vaan kaikille!

Täällä meneillään nyt kp 2/?. Vihdoin ja viimein alkoi menkat! :D Olihan niitä odottanutkin. Terojen avulla ne siis tuli.. Viimeeksi oli joskus juhannuksena.. :eek: Huomenna aloitan clomifen tabuja popsimaan. Toivon että tärppi tulis jo täs kierros.. En jaksais pettyä. En vaan yksinkertaisesti JAKSA ODOTTAA. Tekisin melkein mitä vaan et saisin vauvan. Käytiin avopuolisoni kanssa ostamassa vauvanvaatteita jopa.. :eek: Ja lastenvaunujakin ollaan käyty katsomassa...
 
Näin viime yönä unta, että synnytin pojan. :heart: Aivan ihana uni :) , harmi ku piti loppua :'( . En oo ikinä aiemmin nähny unta synnyttämisestä. Siitä oon kyllä nähny että on ollu vauva/lapsia. Ja se oli jotenki niin...todellista, vaikkei kipua ollukaan...vaikka en mä tiedä millasta synnyttäminen oikeesti on, mut kuitenki. Voi että..ku sais kokee oikeesti sen. :'(
 
heippa kaikki.. enpä ole minäkään pitkään aikaan jaksanut kirjoittaa mutta ahkerasti olen seurannut teidän kuulumisia. Meillä on tänään 1-vuotishääpäivä ja kp1, eli fantastisella juhlatuulella olen tietenkin. LT82, pupuvaimo ja mm-72, ihan samoilla linjoilla teidän kanssa eli pää hajoo. miten tän nyyhkimisen saa loppumaan? Mä en ole viimeiseen kuukauteen muuta tehnytkään kun vetistellyt, myös noloissa tilanteissa niinkuin yhtäkkiä töissä ja opintoneuvojan luona jne. :/ On kyllä nyt päässyt itsesääli pahasti niskan päälle.. ja raskausuutisia tietenkin SATAA!
Eli meillä yritystä 4 ja puoli vuotta, nyt kolmas clomikierto taukokuukausineen takana. Seuraavan kerran voi yrittää vasta marraskuussa, ja sekös ..ttuttaa.
jense ja muut joilla on jo 5. clomikierto meneillään, oletteko popsineet niitä putkeen vai onko teidän täytynyt pitää taukokuukausia? Onko se niin että clomeja pitää vaan syödä loputtomasti kunnes tärppää? :| LT82, voimia sulle ja hyvää jatkoa! :flower: bayan fare, mä tiedän! noista unista menee pää sekaisin. välillä taas ei ole varma onko unessa vai hereillä kun mielialat on niin sekavat.
 
Moi kaikille!

Nyt tämä tyttö vetäytyy pois näistä keskusteluista (ainakin vähäks aikaa)...pakko yrittää saada ajatukset jonnekkin aivan muualle. Hirvee stressi koko ajan, päiviä lasketaan ja turhaa toivotaan!!! Ja tänään se taas alkoi, ihana tuhruvuoto ja kp on 27. Toka Clomikierto takana ja ei jotenki jaksa niihinkään uskoa, kai ne ois tehonnu jos ois tehotakseen!!

Mutta, voimia kaikille ja toivotaan että tärppää (vaikka kaukaselta ajatukselta tuntuukin)! :hug:
 
Voimia Alisa79 ja LT82:päätös pitää taukoa/lopettaa nää hommat täysin hetkeks on varmasti vaikeaa, mutta arvokas päätös jos ei pää kestä.

J3N3: täällä myös tekisin melkein mitä vain lapsen saadakseni, mutta ei auta.. Neljäs clomikierto lähtee muutaman päivän päästä, kun pitäis tädin huomenna saapua..

Mimi79:eek:nnea hääpäivänne johdosta!! Toivottavasti toinen vuotenne tuo iloisia asioita mukanaan:)


Bayan fare: olisko enne uni:)


Maria83 tulethan kertomaan tilanteestasi->jännitän kovasti puolestasi kun niin samoissa mennään!?!

Voimia kaikille!
 
No, ikäviä kuulumisia täältä suunnalta.. Toissa yö meni valvoessa, sairaalaan en päässy vasta kun aamulla..(sairaala ei huolinut yöllä pissitautia..) Nyt on antibioottikuuri päällä, tänä aamuna testasin varmuudeksi, ja nega tuli.. no menkkoja odottaessa. Kuitenkin mieli on positiivinen, ja seuraava kierto uusilla kujeilla, jos se tulee..
 
Moi taas, poikkesin kertomaan kuulumisia kun on pitkästä aikaa kerrottavaa. Olin aamulla SSG-tutkimuksessa ja hyviä uutisia sieltä eli torvet on auki =) Nyt sitten taas clomeja ja inssiäkin vähän suunniteltiin tähän kiertoon. Ihan mukava fiilis - jos nyt ei suoranaisesti toiveikas, niin ainakin ihan positiivinen mieliala.

 
Omppu76.............5.clomit. ...................................kp /26-30
Pömpeli-pötsi.......3.clomit..................................... .kp 62/30
Vilinäiti.................3.clomit.................................... ..kp 61/36.yk16
jonski...................clomit.........................................kp 50/30-32
Sini 78.................2. puregon+pregnyl....................kp 39/29-31
macy....................clomit..........................................kp 38/32
Maikki-Likka............................................................kp 36/29-31
nunniu..................2.clomit......................................kp 33/29-33
Maria-83...............3.clomit......................................kp 29/34-36
Alisa79.................2.clomit......................................kp 28/28-32
Jense...................5.clomit+terolut..........................kp 28/34
kati231................3.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 24/28-42
Ines.....................3.clomit (tauko) + metut + terot.kp 24/? PeePee77............2.puregon+pregnyl.....................kp 23/29-31
Dreamer-88..........1.clomit......................................kp 23/25-?.yk10
Rina82..................2. clomit.....................................kp 19/??
Emppu78..............tauko......................................kp 19/32
marianne22..........2.clomit......................................kp 18/28-30
Nanna75..............2.clomit......................................kp 15/14-30
Kimpsu..........km8/07, tauko clomeista...............kp 12/30-42 y 1v9kk
JEEP.....................5.clomit+metut+puregon...........kp 10/31-36.y2,5v
Bayan Fare..........2.clomit.......................................kp 6/?..y 1v
mm -72................6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 5/28-32
J2N2........................1.clomit+terot.......................kp 3/?
heksamiina...........3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
Matilda2007..........km 8/07.....................................kp ?/28-32
Bee......................2.puregon+pregnyl.....................kp ?/?

Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
 
Päivittelen vähän listaa,toivottavasti meni oikein! Huomasin että kaikkia meitä ei ole listassa,että voitte sit halutessanne laittaa noita tietoja niin voidaan laittaa teidätkin listaan! :hug:

LT82,voi surku,jää ihan ikävä sua! :heart: No toivotaan että pääsette tämän lapsettomuus kriisin ylitse,nauttikaa toisistanne ja tietysti teidän pienokaisesta! :hug:

Vilinäiti,mikäs sun tilanne on,meinaatko testailla vielä?

mimi79,mä ainakin sain luvan syödä 5clomi kiertoa putkeen ja sit kuukauden tauko ja sit vielä vois kuulemma syödä 3.clomikiertoa! En tiedä onko tuossakaan mitään järkeä syödä 8clomikiertoa! :kieh:

Omppu,hieno homma että siltä saralta sait hyviä uutisia!

Ja kaikille yhteisesti,että eipä nyt vaivuta ihan synkkyyteen,hännät pystyyn! :hug: :D
 
Kaitpa sitä vois listallaki olla kun täälä tulee kuiten aika usiasti käytyä lukemasa juttuja. Tietää, ettei ole yksin asian kans.. Elikkästä meilä takana 4 clomikiertoa (jonka jälkeen ollu 1v6kk taukoa) ja nyt taas olis tarkotus alottaa clomi+puregon-menetelmällä kokeilemaan onneamme. Nyt menossa kp 28/max36. Kunhan vain ne menkat nyt alakais jotta sais asioita taas etiäpäin!! Toiveisahan tieten on nyt ku ensimmäistä inssiä lähestytään, että järiemmät toimet sais aikaan tuloksiaki! =)
 
Ei pongattu täällä ovista, ei. Inssiin en siis päässy. Se ovis olikin sitten varmaan liian aikaisin... eli rupesin testailee liian myöhään, ja clomiultrakin oli vasta kp 13. Mutta mutta, puuhailtiin kuitennii ukon kaa kp 10-11, että en tiiä uskaltaiskos toivoo mitään. Onhan tässä yritystä takana reilu 2 vuotta, että en usko että ois vieläkään tärpänny...
Eilen aamulla kp 19 mulla oli kyllä jännää kipua keskellä alavatsassa. Eli noin 10 sekunnin välein semmonen pistävä nopea tuikkaus (kohdussa?). En tiiä voisko nuo clomit tommosia outoja kipuiluja aiheuttaa? Kyllä kävi mielessä jo kaikenmaailman kohtutulehduksen ym. Ja kaikenlisäksi huomasin samaisena aamuna, että yön aikana oli tullu joku ihmee reaktio huuliin... pieniä haavaumia ja toinen suupieli ihan ihottumalla... Että semmosta.

Omppu76: Hyvä että on torvet auki! Tiiä vaikka heti tärppäis, kun on röörejä huuhdeltu =)

Bayan Fare: Tollaset unet on aivan mahtavia... usein itsekkin näkee unia, että on raskaana ja maha pystyssä. Sitten keljuttaa kun herääpi ja tajuaa, että kaikkihan olikin taas vain unta. Sellaista unta, minkä haluaisi joku päivä todeksi käyvän =)

Mutta kaikille oikein positiivista viikon alkua... vaikka välillä tuntuukin että kaikki on todella syvältä!! :wave:
 
Iltaa! =)
Minä täällä syön suklaata vilttiin kietoutuneena.. kynttilä palaa ja sade ropisee. aah.. ( naapuri tosin välillä tuolla porailee äänekkäästi.. )
Ovisplussaa en ole siis tässä kierrossa saanut joten toiveet ei ole hirviän korkealla vaikka silti kun on tänäänki nippaillu aika voimakkaasti ja valkkaria tulee niin että on pikkarit läpi asti märät niin miettii et jospa kuitenkin olisi ihme tapahtunut.. :ashamed:

Omppu76: Kiva että oli kaikki ok. :flower: Mimmonen se tutkimus oli? Mulla on se edessä ensi kierrossa.

Jense: Ihanaa kun jaksat tsempata! :hug:

[/b]LT82 ja Alisa79: :hug:
 
Ines; ei se tutkimus mun mielestä ollut paha, vaikka monien mielestä se on ihan kamala. Mulle sanottiin etukäteen, että jos torvet on auki niin sitten se ei ainakaan ihan hirmu epämiellyttävä ole, mutta että pientä painetta ja kuukautiskipujen tapaista "polttamista" voi tuntua. Ja näin se olikin. Kohtuonteloon siis laitetaan semmoinen ohut katetri ja se katetrin laittaminen mulla hieman vihjaisi. Sitten sinne ruiskutetaan vettä ja ilmaa ja samalla katsotaan ultralla. Se kesti ehkä 5 min. Varmaan aika henkilökohtaista, että sattuuko se vai ei, mutta mulle siis oli ihan siedettävä kokemus. Alamaha on vähän ollut arka tässä päivän mittaan.

Ihan kiva fiilis nyt. Pieni toivonkipinä taas kytee. Ehkä tässä nyt jokunen kierto kokeillaan vielä noita clomeja, jos niillä näyttää jotain vaikutusta olevan.

Niin juu, ja mulle vois listan seuraava ystävällinen päivittäjä laittaa kiertopäiväksi tälle päivälle 7. Nyt on siis välikierto ja ens kierrolla taas clomit.


 
Heipparallaa!
Ihmeiden aika ei ole ohi! Kävin tänään kp 10 ultrassa clomi + puregon kuurin jälkeen ja vasemmalta puolelta löytyi oikein täydellinen 2,5cm munasolu!!!! Huomenna inssi. Lääkäri oli oikein ihmeissään ja sanoi että on kaikin puolin hyvänmuotoinen ja selvästi erottuva mikä lie olikaan ettei ainakaan tuulimuna ole =) Täällä siis ollaan niin positiivisilla tuulahduksilla tänään oltu ettei pitkään aikaan! Viime viikolla olin jo viittä vaille kirvestä heittämässä kaivoon. Aivan mahdottomasti toivon että jospa tämä nyt onnistuisi!!!

Monentenako päivänä inssin jälkeen voi testailla jo? Tänään olen siis irrotuspiikin pistänyt.

Puoli metriä irti maan pinnasta leijaileva JEEP :heart:
 
olitpa lihavan muniksen kasvatellut, eiköhän sillä ole hyvät tsäänssit onnistua.. =) Kiva jense kun tsemppaat tosiaan, tajusin itekin tänään miten turhaa tämä itsesääli on.. ehkä sitä vois esimerkiksi yrittää keskittyä työhön ja opintoihin enemmän, vaikka onhan se sohvaan nyyhkiminen niin ihanaa.
retuli82, ettei vaan olis kiinnittymiskipuja? kp ainakin olis oikea siihen, vai mitä muut sanoo?
 
Omppu76:eek:let syönyt jo clomeja viisi kiertoa listan mukaan, nytkö vasta SSG? Eikö lääkäri suositellut sitä ensin, ettet turhaan syö clomeja jos ei olis ollut kannattavaa... Mutta onnea!! että olivat auki!
Siks ihmettelen, kun mulla lääkäri ehdottomast halus sen heti alkuun etten turhaan söisi jos oliskin ollut tukossa...
Ei kai niin kuolemanvakava asia, mietiskelin vaan...;)

Onnea JEEP! Hienoa, nyt vaan otat rennosti ja pidämme kaikki peukkuja!

Puhaltelen sulle kovasti ovispuhureita Ines :)

Missä minun menkat? eilen hcg nega, kp 33.... näyttää että clomit alkaa venyttää kiertoa siis täälläkin :(
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa.

Minut voi tiputtaa listalta pois, koska en enään syö clomeja. Ilman lääkkeitä ei menkkoja näy ja vielä vähemmän plussaa :ashamed:
Kukaan ei ota kantaa tähän kun olemme juuri muuttaneet ja paperit eivät ole saapuneet lapsettomuusklinikalle tänne päähän. V***U!!!! Täällä yksi "hieman" turhautunut yksilö :snotty:
 

Yhteistyössä