* Ovulaation induktio tammikuussa *

Torstai 3.1.2008



nunniu................4.clomit...................................kp 62/24-33
macy..................2.clomit+puregon....................kp 58/32
Alisa79..............4.clomit.....................................kp 55/28-32
Retuli82............clomit........................................kp 49/?
Onneliina.............3.clomit..................................kp 39/29
Orion.................4.clomit....................................kp 31/29-31.y1v.
Kuunkulta.........3.Conal-F+Choragon................kp 31/31-53
mimi79..............5.clomit(?)................................kp 26/30-32
J3N3.................2.clomit+terot+metut................kp 26/?
Maria-83............clomit (nyt tauko).....................kp 24/30-33
PeePee77..........(tauko?)..................................kp 15/29-38
nipsuliina83........clomit .....................................kp 14/28-32
Jense.................6.clomit+terolut.......................kp 13/33
jonski................1.menopur................................kp 12/30-32
mirvab................clomit (inssi)............................kp 11/?
Vilinäiti................4.clomit...................................kp 11/28 yk18
nanna81.............4.clomit...................................kp 8/26-33
marianne22.......clomit.......................................kp 7/28-30
Caffee81..........3.clomit.....................................kp 3/30
Tiinuli81.............1.puregon................................kp 3/28-33
miimu86.............3.clomifen+metformen.............kp 2/24-31



Nanna75............4.clomit....................................kp ?/14-30
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).................kp ?/28
Nippe81.............................................................kp ?/36
Rina82..............2. clomit....................................kp ?/??
Emppu78..........tauko........................................kp ?/32
Omppu76.........5.clomit. ...................................kp ?/26-30
Matilda.......2.gonal-f+metut+luget(nyt tauko)...kp ?/28-32


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
Ines 14.11.2007
Bee 15.11.2007
Iida-Liina 19.12.2007

 
ja vaikuttaa siltä ettei ole sittenkään tärpänny, varmaan menkat tulossa ku on niin hel*etin kipee maha, ja rinnatkin on aika arat. :S
Ollu jo monta päivää, että aika "ajoissa" ne menkka oireet tulee.. Onko se niin kun syö Clomeja?
 
Jään taas paussilistalle. Clomit loppu.
Mitä luulette et voisko tähän kiertoon ottaa Terot mukaan, jotta edes tammikuun menkat tulis. Menkat edes tulis ja vois alottaa uudet clomit heti eikä vasta sit kun saatu menkat tulemaan.

Onko joku muu napsinu clomien kanssa tai ilman Terolut kuurin kp 15-24? Tärppiä tai haittaa? Tähän kiertoonhan mulla tosiaan noita clomeja ei ole. Ovislimat alkanu kyllä lupaavasti tulla mut oviksestahan mitään tietoa ei ole ilman ultraa. Aattelin, et jos sinne lääkäriin asti pääsen ja saan uuden clomireseptin niin sit kyllä aion mennä ainakin kerran seurantaultraan, jotta nähdään tapahtuuko munasarjoissa yhtään mitään.
 
Perjantai 4.1.2008



nunniu................4.clomit...................................kp 63/24-33
macy..................2.clomit+puregon....................kp 59/32
Alisa79..............4.clomit.....................................kp 56/28-32
Retuli82............clomit........................................kp 50/?
Onneliina.............3.clomit..................................kp 40/29
Orion.................4.clomit....................................kp 32/29-31.y1v.
Kuunkulta.........3.Conal-F+Choragon................kp 32/31-53
mimi79..............5.clomit(?)................................kp 27/30-32
J3N3.................2.clomit+terot+metut................kp 27/?
Maria-83............clomit (nyt tauko).....................kp 25/30-33
PeePee77..........(tauko?)..................................kp 16/29-38
nipsuliina83........clomit .....................................kp 15/28-32
Jense.................6.clomit+terolut.......................kp 14/33
jonski................1.menopur................................kp 13/30-32
mirvab................clomit (inssi)............................kp 12/?
Vilinäiti................4.clomit...................................kp 12/28 yk18
nanna81.............4.clomit...................................kp 9/26-33
marianne22.......clomit.......................................kp 8/28-30
Caffee81..........3.clomit.....................................kp 4/30
Tiinuli81.............1.puregon................................kp 4/28-33
miimu86.............3.clomifen+metformen.............kp 3/24-31



Nanna75............4.clomit....................................kp ?/14-30
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).................kp ?/28
Nippe81.............................................................kp ?/36
Rina82..............2. clomit....................................kp ?/??
Emppu78..........tauko........................................kp ?/32
Omppu76.........5.clomit. ...................................kp ?/26-30
Matilda.......2.gonal-f+metut+luget(nyt tauko)...kp ?/28-32


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
Ines 14.11.2007
Bee 15.11.2007
Iida-Liina 19.12.2007
 
JN3N: Varmaan on ihan ihmisestä kiinni miten ne oireet tulee, minusta taas tuntuu että itsellä on menkkaoireet jääneet aivan viime hetkille noiden clomien myötä. Tai ainaki ne on ihan erilaisia kuin ilman.

Vilinäiti: Tuohon en valitettavasti osaa vastata, mutta soitahan ja kysy gyneltä. Tai varmaanki osaavat jo vastata ihan hoitajatki siihen!
 
vilinäiti: Tässä kierossa kun söin Clomit ja tehoa oli niin lääkäri sanoi että ei määrää teroja samaan kiertoon koska se voi haitata sitä munasolun kasvamista ja sen mukaan myös mahdollisen ovulaation. Lääkäri sanoi että jos clomeilla on tehoa niin tod.näköisesti (ainakin mulla) pitäisi tulla ovulaatio. Käyn siis lapsettomuusklinikalla Fertinovassa, ja clomeja olen syönyt nyt 2 kiertoa. Menkkoja mulla ei tule ollenkaan ilman teroja, jospa nyt sitten en tiedä.
Mutta kas kumma, kyllä tikutin oviksen mutta ei tullut kahta viivaa testeihin, niin en sitten ole satavarma ovuloinko. Lääkäri oli kyllä siitä niin varma että tulen ovuloimaan.


Niin kuin kirjotin tossa yllä niin mulla on siis menkkamaisia oireita ja vatsaan kramppaa ihan kunnolla, joutuu jopa ottaan buranaa, ei ole ennen ollu kyllä tämmöset kivut. Tilasin jo äsken ajan terv.keskukseen jospa voisivat siellä katsoa sitten että onko kaikki kunnossa..
 
On tää vaan kamalaa ku kierto toisensa jälkeen mennään aina vaan uuteen. :'( Ei siis vielä oo menkat alkanu, mutta lämmöt romahti joten huomenna viimeistään alkaa.
Märissy koko aamun täälä tätä kun pitää olla niin vaikeaa. Ja haluis nopeaan vaan raskaaksi. Ja ressaa kun ei ole tehty vielä mitään simppatutkimuksia eikä munatorvien aukiolotutkimuksia. Haluaisin mennä yksityiselle, mutta se maksaa niin paljon. Ei meillä oo vara. Sitäki pohtinu tässä, nyt helpottaa vähän kun päätin että julkiselle mennään meni miten kauan tahansa. Yksityisellä käyn ultrauttamassa nuo munasarjat. Ainaki tän yhden kerran.
Ens kierto saa luvan olla viimenen clomikierto. :kieh:

Itteäänhän tässä saa syyttää kun ei noita tutkimuksia vielä ole tehty...mitäs en oo vaatinu pääsyä tutkimuksiin. Mä oon aina vaan jotenki oottanu että no jospa nyt tärppäis ni ei tarviskaan. Kai sitä ei taho vieläkään myöntää sitä, mihin tilanteeseen on jouduttu. (<--huomaatteko, tuskin pystyn edes mainitseen sanaa lapsettomuus omalla kohalla..) :'(
 
joo kyllä tämä lapsettomuus on aika vaikeeta..ärsyttää kun kaverikin yhen illan jutun jälkeen pamahti paksuks ja nyt sillä on suloinen 2kk ikänen kakara..ite saa kyllä pissiä tikkuihin ja harrastaa peittojen pölyytystä harva se ilta(vaikka se on kyllä ihan hauskaa) yms..ja jalat seinällä maata, juua greippimehuja syödä pillereitä että ees jotain tapahtus..ja sitte sinun paikkoja ronkitaan ja ukkos siittiöitä tutkitaan että missä vika!on se niin väärin!mutta ainahan se elämä ei mee niinku haluaa!mutta kyllä tämä parisuhdettaki välillä koittelee! :kieh: tänä vuonna kyllä oon sanonu miehelle että meitä on sitte jouluna kolme!tympeetä nämä sukujoulut kun kaikki kakarat siellä ja me lapsettomat..kysytään vaan että millonkas teille on tulossa perheenlisäystä!!plaah!
 
marianne tiedän tuon tunteen... Mun 4 kaveria päättivät vaan kokeilla, että jospa se pikkukakkonen ilmaantuisi ja totta kai kaikilla tärppäsi viimeistään tokalla yrityskerralla ja mulla niitä yrityskertoja on jo 11. menossa :x En ymmärrä, että mikä mun kropassa oikein mättää, kun esikko tuli kuiteskin jo toisella yrityskerralla ja mulla on aina ollu säännölliset kuukautiset. Ja nyt en sit ovuloi ilman Clomeja ja noista Clomeista tulee mulle niin karsean paha olo, vessassa ravausta ja kuumia aaltoja etenkin öisin :kieh: Tää on kyllä henkisesti niin raskasta, että meilläkin parisuhde on saanut tästä sopasta osansa...

Tänään toinen päivä menossa Clomejen kaa...Oon vaan niin mielettömän masentunut ja jotenkin vihainen itselleni, kun en tule raskaaksi ja se vauva olisi niin tervetullut, mutta ei niin ei...
 
Mitä meninkään tekemään. Oli pakko testata, ja negaahan se näytti. :S :S
En usko että raskaana olen.. Testaan vielä viikon päästä jos ei menkat ala..

mä en jaksa enään, niin masentava olo. :(
 
Noniin. |O Kp 1/30-32, 5.clomit.
Tän clomikierron jälkeen on jo pakko pitää taukoa. Kierto kaks, kattoopa sitä... Pitäs saada lähete tutkimuksiin. Siinä tietenki kestää ainaki 100 vuotta ennen ku julkisella mihinkään tutkimuksiin pääsee. :kieh:
 
sain taas tänään kuulla, että yksi tuttuni sai kolmannen lapsen...Yritä tässä nyt iloita toisten onnesta, kun Clomit aiheuttaa pahaa oloa ja mieli on niin maassa :ashamed:

Toivottavasti teitä Peepee ja Kuunkulta vielä lykästää vauvaasian suhteen :heart:
 
Heippa!

Minut voisi laittaa plussanneihin... :saint:
Näin kahden vuoden jälkeen sitä ei tosin usko vielä...
31.12.07 oli selvä viiva

Kiitos kaikille tuesta ja uskoa ja voimia teille kaikille.

Muistakaa että välillä totaalinen luovuttaminen hetkeksi auttaa. Näin meillä. Kierto oli yli kahden kuun jo eikä menkkoja, ei oikeastaan pupuilua eikä viivaa
Mutta


:D
 
Maanantai 7.1.2008




macy..................2.clomit+puregon....................kp 62/32
Alisa79..............4.clomit.....................................kp 59/28-32
Retuli82............clomit........................................kp 53/?
Onneliina.............3.clomit..................................kp 43/29
mimi79..............5.clomit(?)................................kp 30/30-32
J3N3.................2.clomit+terot+metut................kp 30/?
Maria-83............clomit (nyt tauko).....................kp 28/30-33
nipsuliina83........clomit .....................................kp 18/28-32
Jense.................6.clomit+terolut.......................kp 17/33
jonski................1.menopur................................kp 16/30-32
mirvab................clomit (inssi)............................kp 15/?
Vilinäiti................4.clomit...................................kp 15/28 yk18
nanna81.............4.clomit...................................kp 12/26-33
marianne22.......clomit.......................................kp 11/28-30
Caffee81..........3.clomit.....................................kp 7/30-34
Tiinuli81.............1.puregon................................kp 7/28-33
miimu86.............3.clomifen+metformen.............kp 6/24-31
Orion.................5.clomit....................................kp 3/29-31.y1v.



Nanna75............4.clomit....................................kp ?/14-30
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).................kp ?/28
Nippe81.............................................................kp ?/36
Rina82..............2. clomit....................................kp ?/??
Emppu78..........tauko........................................kp ?/32
Omppu76.........5.clomit. ...................................kp ?/26-30
Matilda.......2.gonal-f+metut+luget(nyt tauko)...kp ?/28-32


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
Ines 14.11.2007
Bee 15.11.2007
Iida-Liina 19.12.2007
nunniu 31.12.2007


 
Tosi paljon onnea nunniu !!!!

Täällä vielä testit pysyy kaapissa.. On ollut niin paljon outoja oireita, joita ei aikaisemmin ole ollut. Mahaa vihlonut aika ajoin oviksen jälkeen. Paino on noussut ekan kerran 7 vuoteen. Itsellä vahva tunne, jos nyt ei ole ole pieniin päin, niin sitten kropassa jotain muuta vialla.. Voihan se olla että tippuu taas haaveista alas ja kovaa muutaman päivän päästä. Näköjään ilman lääkkeitäkin saa jotain aikaiseksi.
 
nunniu: Paljon onnea plussasta....välis tosiaan voi käydä niin että pieni breikki auttaa =)

PeePee77 Toivotaan parasta! Guomenna aamulla totuuden hetki ultrassa..... :/

J3J3 Miltäs siellä päin vaikuttaa? Tekikö täti jo tulonsa?

Himskatti kun alkoi huominen ultra jänskättää....ihan iisisti olen ollut tähän asti mutta nyt pyörii mielessä jo kuva makaamassa siinä tutkimuspöydällä ja lääkäri ultransa kanssa katsomassa monitoria.....toivottavasti en TAAS kuule sanoja...ei täällä kyllä ole mitään tapahtunut :kieh: Toivottavasti olisi edes se lääkäri joka meillä aluksi oli joka kerta...viime aikoina on ollut se "tylsempi" lääkäri...jollekka tuntuu kaikki menevän vain liukuhihnalla.... :x Tuntuu nää hoidot niin pitkiltä kun kertaakaan ei olla edes päästy piinaileen tai muuta....kumpa nyt edes yksi munis tajuaisi lähteä kasvamaan....

-Tiinuli-
 
Tiinuli81 tiiän hyvin tunteen ku oon itte samas jamas :(
Edellis kierrossa söin clomeja 1tabun päiväs ja ultras ei ollu nii mitään.
Nyt tässä kierros söin clomeja 3 tab. päiväs ja kp 12 oli ultra jossa oli suurin folli vaivasen sentin |O Huomenna ois vielä ultra ja siit selviää onko se sentin herne lähteny kasvuun vai ei, epäilen kyl pahinta.
no tämmöstä tää on... jos ei mitään näjy huomenna nii sitpä pääsee piikittelyt alottaan.. :/
 

Yhteistyössä