Ovulaatiotesteistä kysyisin!

Jollakulla luultavasti tietoa täällä.
Eli tilasin netistä näitä testejä ja miksi niitä ohjeen mukaan pitäisi alkaa tekemään niin HIRVEÄN aikaisin? Että 25pvän kierrolla jo 8s päivä aloitus?? Onko vain tarkoitus että lisää ostetaan kun negaa tietty näyttää siinä vaiheessa..
Toinen kysymys että jos testi näyttää 24-36 tuntia ENNEN ovulaatiota niin onko testin teko sitten tunnintarkkaa, esim jos maanantaina testi olisi nega niin voisiko tunnin päästä olla positiivinen ja seuraavana aamuna huippu olisi jo mennyt eli taas olisi nega??? Osaisiko joku neuvoa tässä, ekaa kertaa yrittelen tikuttaa oikean kohdan kierrosta, jos sittenkään tärppää :'(
 
Käyttäessäni noita testejä tein testin aamulla sekä illalla, mutta yleensä noita tehdään kerran vuorokakudessa, se on makuasia enimmäkseen.
Ite alotin testit kierron 10. päivä ja mun kierto oli säännöllinen 28vrk.
 
Peuhu
Kannatta noudattaa ehkä ohjeita. Mun piti testailla pas siirtoon ovista niin toisella kierrolla käytin miltei kaikki tikut ja toisella meni vaan kaksi tikkua eli ovis oli mulla ainakin ihan eri päivänä molemmilla kierroilla vaikka on säännöllinen 28 päivän kierto. Onnea testailuun :flower:
 
Joo sen vaerran nyt kokemusta että viimekierrolla aloitin ihan turhan aikaisin mittamaan jotain 10pv kohdalla.mulla kuitenkin säännöllinen 26-27vrk ja viimeks ovulaatiota näytti 14pv kierrosta joten nyt aion aloittaa vasta 13pv uhkarohkeesti.
 
Hiluska
Mulla taas oli ovis aikaisemmin eli jo 10 kp ja kierto on normaali 27. Tikutin sen takia yhden kierron, kun ei ole alkanu kuulua sitä pikku kakkosta. Nyt tiiän että on ovis ja milloin sen pitäisi olla.
 

Yhteistyössä